Ei ole ei.No lueskelin tossa sivuja taaksepäin niin ei ole sunnuntain jälkeen montaa sivuu tullu sen jälkeen kun ite lähdin.
Ei ole ei.No lueskelin tossa sivuja taaksepäin niin ei ole sunnuntain jälkeen montaa sivuu tullu sen jälkeen kun ite lähdin.
Menikö nuotilleen vai nuotin vierestäLiekköhän fuksit pölähtäneet lähibaariin ku kuulu nuorten kirkkaitten äänten kännistä yhteislaulua?
Dount juu vont mii beibi?
Dount juu vont mii ooo-oouuu.
No ilmankos mörkö on muumeissakin aina pahalla päällä, kerta pillu on jäässä.Lumet ja pakkaset ja jäiset maat v*****n.
Kyllä se sulaa kun tilaa itelleen kuukauden aku ankat ILMAISEKSI!No ilmankos mörkö on muumeissakin aina pahalla päällä, kerta pillu on jäässä.
Niitä oli niin iso porukka, että joka puolelle nuottia riitti jokuMenikö nuotilleen vai nuotin vierestä
Ei oo hiekkapillu, on huurutussuNo ilmankos mörkö on muumeissakin aina pahalla päällä, kerta pillu on jäässä.
Vähän ku mun piti koipileikkauksen jälkeen valita kelle fyssarille meen kuntoutukseen. En tienny niistä mitään niin valitsin semmosen joka on erikoistunut urheiluvammoihin ja oli kuvan perusteella pätevä
kerrankin mun persoonaan sopiva toivotusIltaa möröt
Ootko sää mörkökuningas?kerrankin mun persoonaan sopiva toivotus
eeeeeeen, pikemminkin ihan rivimörköOotko sää mörkökuningas?
niinpä...eeeeeeen, pikemminkin ihan rivomörkö
se on niimpäniinpä...