IhanaValo
Heih, nyt on uus keitin! Ja kuopuksella hampaat kunnossa (mitä nyt pari ylimäärästä, onnettomal) (käytettiin laps hammastarkastuksesa ja matkalla kahvinkeitinliikkeessä, suom.)
Mä ajattelin ekaksi ostaa ihan vain fress minttiä Pääsis tuolla sit kokeileen ja kattoo sit sen jälkeen muita vaihtoehtoja.Kannattaa sitten pitää järki päässä niiden nesteiden kanssa silleen.
Joistakin oikeasti voi jo haistella etukäteen että "tämä on varmasti aika eksoottista, eikä välttämättä hyvällä tavalla"
Nimimerkillä Pina Colada, huh huh...
Onnitteluni uuden perheenjasenen johdosta! Ja vesisailiosta. Ja tippalukosta.Heih, nyt on uus keitin! Ja kuopuksella hampaat kunnossa (mitä nyt pari ylimäärästä, onnettomal) (käytettiin laps hammastarkastuksesa ja matkalla kahvinkeitinliikkeessä, suom.)
Mitä laitetta harkitsit?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27683901:Mä ajattelin ekaksi ostaa ihan vain fress minttiä Pääsis tuolla sit kokeileen ja kattoo sit sen jälkeen muita vaihtoehtoja.
:hug: hienoaHeih, nyt on uus keitin! Ja kuopuksella hampaat kunnossa (mitä nyt pari ylimäärästä, onnettomal) (käytettiin laps hammastarkastuksesa ja matkalla kahvinkeitinliikkeessä, suom.)
Mä kattelin tuos noita 30ml No mul on valinnan vaikeus sitte et mimmonen härveli ois parasMitä laitetta harkitsit?
Niissä on aika paljon tehoerojaja tässäkin harrastuksessa extra potku ei ole huono asia
Nesteitä kannattaa sit tilata etukäteen ennenkuin ne loppuu jos haluaa pysyä siitä tupakasta erossa kestää kumminkin monasti viisikin arkipäivää lähetys. Jos tulli kiinnostuu niin voi kestää pari viikkoakin, mutta silloin on jo huonoa tuuria.
Ja sitten sellaista että joku 10millilitran puteli ei kauhean kauan riitä yksinään jos ei oo jotain millä jatkaa sitä (lantraa siis) ja innostuu savuttelemaan
Ja kandee myös pitää mielessä että on myös mauttomia lantraus nesteitä.
ota sellainen aloituspakkaus missä on laturit ja akut jne.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27683994:Mä kattelin tuos noita 30ml No mul on valinnan vaikeus sitte et mimmonen härveli ois paras
Tutkitaan lisää
Ei se kuitenkaan anna.No eikö saa? mitään muuta?
Saat luvan, mä sanoin jo aiemmin että haaremilaiset saa käydä haareilemassa/haarailemassa muuallakinmulla ei kyllä ole Lilithin eikä kahvikirahvin lupaa esittää tollasia kysymyksiä
Eikä olla, mitä kuvittelet |O no jos ihan vähän vaan.Åhå, teillä ollaan jo mustasukkasia
Tähän uskon mielellänikaikkea pitää kokeilla, paitsi kansanedustajia
ja ommaa siskua
just ku kerkesin sanoon :kiss: elä ny karkaaNyt täällä puhutaan jostain oudosta ja vieraasta.
palaan myöhemmin kunhan ensin ymmärrän mistä puhutaan :O
Ei se kuitenkaan anna.
Saat luvan, mä sanoin jo aiemmin että haaremilaiset saa käydä haareilemassa/haarailemassa muuallakin
Eikä olla, mitä kuvittelet |O no jos ihan vähän vaan.
Tähän uskon mielelläni
Huomenta murut, minä heräsin taas ja täälä ollaan Aamukahvit vol. 2 tälle päivälle.
Kespiksen egosauvvat on nyt inNyt täällä puhutaan jostain oudosta ja vieraasta.
palaan myöhemmin kunhan ensin ymmärrän mistä puhutaan :O
:wave:Pakko yrittaa nukkua... tai edes levata vahan.
:wave:
ole sinä kurkkusankari hiljaa sielläKespiksen egosauvvat on nyt in
juu, sitä kieltä minäkin puhunKespiksen egosauvvat on nyt in
nainen!juu, sitä kieltä minäkin puhun
:wave: hyvää työpäivääHmh, pakko lähtee töihin.. Ilomielin oisin teijän kanssa jääny sauvottelemaan :snotty:
En mä ihan vielä mee mut ihan kohta