The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kannattaa sitten pitää järki päässä niiden nesteiden kanssa silleen.

Joistakin oikeasti voi jo haistella etukäteen että "tämä on varmasti aika eksoottista, eikä välttämättä hyvällä tavalla" :D

Nimimerkillä Pina Colada, huh huh...
Mä ajattelin ekaksi ostaa ihan vain fress minttiä :D Pääsis tuolla sit kokeileen ja kattoo sit sen jälkeen muita vaihtoehtoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27683901:
Mä ajattelin ekaksi ostaa ihan vain fress minttiä :D Pääsis tuolla sit kokeileen ja kattoo sit sen jälkeen muita vaihtoehtoja.
Mitä laitetta harkitsit?

Niissä on aika paljon tehoerojaja tässäkin harrastuksessa extra potku ei ole huono asia :D

Nesteitä kannattaa sit tilata etukäteen ennenkuin ne loppuu jos haluaa pysyä siitä tupakasta erossa :) kestää kumminkin monasti viisikin arkipäivää lähetys. Jos tulli kiinnostuu niin voi kestää pari viikkoakin, mutta silloin on jo huonoa tuuria.

Ja sitten sellaista että joku 10millilitran puteli ei kauhean kauan riitä yksinään jos ei oo jotain millä jatkaa sitä (lantraa siis) ja innostuu savuttelemaan :p

Ja kandee myös pitää mielessä että on myös mauttomia lantraus nesteitä.
 
Mitä laitetta harkitsit?

Niissä on aika paljon tehoerojaja tässäkin harrastuksessa extra potku ei ole huono asia :D

Nesteitä kannattaa sit tilata etukäteen ennenkuin ne loppuu jos haluaa pysyä siitä tupakasta erossa :) kestää kumminkin monasti viisikin arkipäivää lähetys. Jos tulli kiinnostuu niin voi kestää pari viikkoakin, mutta silloin on jo huonoa tuuria.

Ja sitten sellaista että joku 10millilitran puteli ei kauhean kauan riitä yksinään jos ei oo jotain millä jatkaa sitä (lantraa siis) ja innostuu savuttelemaan :p

Ja kandee myös pitää mielessä että on myös mauttomia lantraus nesteitä.
Mä kattelin tuos noita 30ml :D No mul on valinnan vaikeus sitte et mimmonen härveli ois paras :D

Tutkitaan lisää :p
 
kahvikirahvi
No eikö saa? :D mitään muuta?
Ei se kuitenkaan anna.

:LOL: mulla ei kyllä ole Lilithin eikä kahvikirahvin lupaa esittää tollasia kysymyksiä
Saat luvan, mä sanoin jo aiemmin että haaremilaiset saa käydä haareilemassa/haarailemassa muuallakin :)

Åhå, teillä ollaan jo mustasukkasia:rolleyes::D
Eikä olla, mitä kuvittelet |O no jos ihan vähän vaan.

kaikkea pitää kokeilla, paitsi kansanedustajia

ja ommaa siskua
Tähän uskon mielelläni :D

Huomenta murut, minä heräsin taas ja täälä ollaan :) Aamukahvit vol. 2 tälle päivälle.
 
Mulla on vieläkin noi perus ego sauvat... ego-t ja ego-c, mutta haaveissa onpi joku kunnon modi.


Niin ja tuosta metiksen jutusta tuli mieleen, tankit on aika kova juttu tässä harrastuksessa, niin ei tarvi kokoaika olla täyttelemässä karton pumpulia jos polttaa paljonkin.

ja muutes, sit riippuen siitä millasen volttitehoisen akun hommaa, niin on olemassa pääsääntöisesti kahden vastuksisia kartoja joita käytetään yleisiten. 2 ohmin ja 3 ohmin. Jälkimmäinen on murhaa jos ostaa jonkun tehottomamman perusversion sähkäristä.

2 ohmin vastuksella olevia sanotaan "LR" kartoiksi, eli Low resistance, antaa läpi paremmin voltteja.

hintaeroa ei ole noissa pelkän vastuksen suhteen. muuten sitten voi löytyä paljonkin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä