The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Juu, en miekään tajuu noista sähkötupakkajutuista mittään, en oo semmosia käyttäny.

Mut nyt on syöty ja olla ihmetellään..pitäis tehdä vähän yhtä sun toista muttei jaksa.
 
kahvikirahvi
Kaik män :'( Kai mäkin lähden tästä sit kaupoille ostaan muksulle uudet rattaat. Jos sit vaik karkais kotoa jonneki ku toi miehenkuvatus on äääääääääääääääääääärsyttävä! Mistähän löytäisin paremman? Eikä olis pakko olla edes mies, nainenkin käy ihan yhtä hyvin.
 
ite sähkötupakista mitään ymmärtämättä palan kuitenkin halusta sen verran briljeerata, että niihin sauvoihin on myytävänä sellasta regulaattoria, joka tasaa vastukselle menevän jännitteen riippumatta akun napajännitteestä

näin saadaan puristettua akun kapasiteetti tarkemmin ilman että savunmuodostus heikkenee varaustilanteen mukaan
 
ite sähkötupakista mitään ymmärtämättä palan kuitenkin halusta sen verran briljeerata, että niihin sauvoihin on myytävänä sellasta regulaattoria, joka tasaa vastukselle menevän jännitteen riippumatta akun napajännitteestä

näin saadaan puristettua akun kapasiteetti tarkemmin ilman että savunmuodostus heikkenee varaustilanteen mukaan
ego malleissa regulointi on itsessään. se ei aina ole hyvä asia kumminkaan. se rajoittaa sitä ulostulon määrää merkittävästi kun on reguloitu.

jotkut nesteet vaatii enemmän potkua että ne toimii kunnolla.

mutta juu, jokaiseen makuun löytyy jotain :)
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27684942:
Mitä sitä ny enenpää puhumaan :rolleyes:

Neitsyt 23.8. - 22.9.

Olet erittäin levottomalla tuulella, jopa suorastaan rauhattomalla. Sinun pitäisi yrittää rentoutua, reipas liikunta on siihen oiva apuväline.
Nonni, eikun liikkumaan sit :D
 
kahvikirahvi
No ei perkule ollu rattaitakaan oikean värisenä. No, ens viikolla varmaan saadaan ne mitkä halu(ta)an. Mutta ostettiin semmosia kivoja puisia nalle puh-kuvioisia rakennuspalikoita :)

Mun mieheksi kutsuttu mikki hiirenikin on tänään maailmankaikkeuden ärsyttävin olento, mur. Onneks pääsee parin tunnin päästä töihin karkuun mokomaa :kieh:
 
kahvikirahvi
- Ei nyt huvita, mulla on menkat.
- Mutta kulta, vastahan sulla oli pari viikkoa sitten.
- No mutta mulla on ne taas.
- Eihän sulla voi olla.
- No sit mulla särkee päätä.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä