Kiitos :kiss::wave: hyvää työpäivää
Kiitos :kiss::wave: hyvää työpäivää
:wave: heips sinnekkin, varo ihmisiä, ne on outojaEi tuu mitään - pakko mennä |O
pitäs jaksaa lähtee kouluun mut ihan himppasen kiinnostaa taas...Juu, en miekään tajuu noista sähkötupakkajutuista mittään, en oo semmosia käyttäny.
Mut nyt on syöty ja olla ihmetellään..pitäis tehdä vähän yhtä sun toista muttei jaksa.
Niin on!:wave: heips sinnekkin, varo ihmisiä, ne on outoja
ego malleissa regulointi on itsessään. se ei aina ole hyvä asia kumminkaan. se rajoittaa sitä ulostulon määrää merkittävästi kun on reguloitu.ite sähkötupakista mitään ymmärtämättä palan kuitenkin halusta sen verran briljeerata, että niihin sauvoihin on myytävänä sellasta regulaattoria, joka tasaa vastukselle menevän jännitteen riippumatta akun napajännitteestä
näin saadaan puristettua akun kapasiteetti tarkemmin ilman että savunmuodostus heikkenee varaustilanteen mukaan
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27684942:Mitä sitä ny enenpää puhumaan
Neitsyt 23.8. - 22.9.
Olet erittäin levottomalla tuulella, jopa suorastaan rauhattomalla. Sinun pitäisi yrittää rentoutua, reipas liikunta on siihen oiva apuväline.
Nonni, eikun liikkumaan sitAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27684942:Mitä sitä ny enenpää puhumaan
Neitsyt 23.8. - 22.9.
Olet erittäin levottomalla tuulella, jopa suorastaan rauhattomalla. Sinun pitäisi yrittää rentoutua, reipas liikunta on siihen oiva apuväline.
aika paha- Ei nyt huvita, mulla on menkat.
- Mutta kulta, vastahan sulla oli pari viikkoa sitten.
- No mutta mulla on ne taas.
- Eihän sulla voi olla.
- No sit mulla särkee päätä.
mun näkemät on olleet sellasia hyväsen sikaarin kokoisia teräksenvärisiä vempeleitäMillaisia nuo sähkötupakat on näöltään?
Tavallisen tupakan näköisiä/kokosia?
BananasAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27686100:Ananas
Ha sinä! :kiss:Bananas
Yup, minä :heart:Ha sinä! :kiss:
Mietin kyl kaksi kertaa uskaltaako heittää muiskun :xmas:Yup, minä :heart: