Te kiusaatte nyt mua!! Helppohan siin nyt on ku mä oon ihan vailla itsesuojeluvaistoo!:kieh:
Te kiusaatte nyt mua!! Helppohan siin nyt on ku mä oon ihan vailla itsesuojeluvaistoo!:kieh:
:kiss:Mä oon ihan tööt..
Huomenta :kiss:
Mustempaa kahvia! Mulla pysyy silmät jo auki ilman stidejä mut aivot ei toimi vieläkään!Mä oon ihan tööt..
Huomenta :kiss:
No en ihan tuonu, niitä paria tuhatta turhaa, enkä jaksanu nähdä vaivaa lajitteluun!jokaisessa selaimessa nykyään on mahdollisuus tuoda toisen selaimen kirjanmerkit asentaessa tai sen jälkeen, kun selaimia voi olla koneesa yhtäaikaa vaikka tusina...
kepsis sano että nikotiini pitää tilata enklannista, kaiken muun saa SuomestaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27683760:Ai,hitto. Mä löytäny nikotiini pitosia tuosta puffista,nyt surffaan sit enjuicen sivuilla. Vaikee päättää mimmosilla herkuilla sen haluaa. Mut tuntien kaikilla mahdollisilla
Kaadan koko pussillisen sinne samantien josko auttaisMustempaa kahvia! Mulla pysyy silmät jo auki ilman stidejä mut aivot ei toimi vieläkään!
t-juice on hyvä valmistaja enklannista.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27683760:Ai,hitto. Mä löytäny nikotiini pitosia tuosta puffista,nyt surffaan sit enjuicen sivuilla. Vaikee päättää mimmosilla herkuilla sen haluaa. Mut tuntien kaikilla mahdollisilla
eikun eta-maista eli eu aika tarkalleenkepsis sano että nikotiini pitää tilata enklannista, kaiken muun saa Suomesta
sitäpä,mut kattelen josko ostaisin kaikki sit samasta paikkaakepsis sano että nikotiini pitää tilata enklannista, kaiken muun saa Suomesta
tämä mettäkylä!
Ei se auta jos laimentelet sitä sitten maidolla Pitää juoda mustana!Kaadan koko pussillisen sinne samantien josko auttais
Ecigwizard - Europe's leading electronic cigarette & e-liquid supplierAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27683776:sitäpä,mut kattelen josko ostaisin kaikki sit samasta paikkaa
ota ihmeessaVasyttaa... tulisi nyt kello pian 12 etta vapautuisin tasta puhelimen vahtimisesta ja voisin paattaa otanko ... naista.
No enkai mää ny Kespiksen viestejä mee poistelee, joka ilta niitä lueskelen räkä poskella:xmas:tämä mettäkylä!
kiitos lipsetti
ota ihmeessa
Me tilattiin redbullin "makusta".Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27683776:sitäpä,mut kattelen josko ostaisin kaikki sit samasta paikkaa
:xEi se auta jos laimentelet sitä sitten maidolla Pitää juoda mustana!
:O :stick:No enkai mää ny Kespiksen viestejä mee poistelee, joka ilta niitä lueskelen räkä poskella:xmas:
noi nesteet on sit sellaisia että niiden maku voi muuttua kun sen purkin ja antaa seistä kuukauden pari.Me tilattiin redbullin "makusta".
Innolla ootan.
Kannattaa sitten pitää järki päässä niiden nesteiden kanssa silleen.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27683869:Kiitti ihanat :kiss: