...rinnuksille:hug: voimia ja tsemppiä het kärkeen aamusta... kai sulla on aamukahvit valunu?
...rinnuksille:hug: voimia ja tsemppiä het kärkeen aamusta... kai sulla on aamukahvit valunu?
mistä me puhutaan? :snotty:...rinnuksille
levoton mörri...rinnuksille
:hug: :kiss::headwall:
Kuudest saaka hääränny ja vetäny kahvii..:hug: voimia ja tsemppiä het kärkeen aamusta... kai sulla on aamukahvit valunu?
Taytyyhan jonkun kaffet nuol... pyyhkia pois, jos nain kavi. :saint:levoton mörri
voi hitto :hug: koeta jaksaa... illalla sit puoli tusinaa tsihausta putkeen ?Kuudest saaka hääränny ja vetäny kahvii..
:kiss:
Avulias ihminenTaytyyhan jonkun kaffet nuol... pyyhkia pois, jos nain kavi. :saint:
Kyllä mää sen luin, menin vaihtamaan selaimen ja kirjanmerkit meni mukana, yyvee lootaa siis penkoilee, kahtotaas.onks sulla mussukka sitä höyryttelijän käsikirja linkkiä, mis kerrotaan aloittelijalle kaikki mahollinen tärkeä sähköröökistä? *tuikkii lipsettiä kylkeen*
Olen. Ja kiltti ja kohtelias. Muutenkin ihana.Avulias ihminen
Kolmas loora...Kyllä mää sen luin, menin vaihtamaan selaimen ja kirjanmerkit meni mukana, yyvee lootaa siis penkoilee, kahtotaas.
Nonih, tuli sitten nukuttua melkeen kellon ympäri:xmas:Kuudest saaka hääränny ja vetäny kahvii..
:kiss:
Kyl tää tästä, kunhan kahvi ei pääs loppumaan kesken muutama sidukka vois kyl illalla maistuu sit pitäis vaivautuu kauppaan..voi hitto :hug: koeta jaksaa... illalla sit puoli tusinaa tsihausta putkeen ?
Kyllä mää sen luin, menin vaihtamaan selaimen ja kirjanmerkit meni mukana, yyvee lootaa siis penkoilee, kahtotaas.
sitten kun olet yyvee looraas penkonu riittävästi niin avaa palstan yksärien inboxKyllä mää sen luin, menin vaihtamaan selaimen ja kirjanmerkit meni mukana, yyvee lootaa siis penkoilee, kahtotaas.
Mitvit siin irvailet:xmas:
Mä oon ihan tööt..Nonih, tuli sitten nukuttua melkeen kellon ympäri:xmas:
Huomenia hani:kiss::hug:
Mikäs seon:Ositten kun olet yyvee looraas penkonu riittävästi niin avaa palstan yksärien inbox
ties vaikka siitä olis apua
mä voin kyllä tulla näyttään :heat:Mikäs seon:O
Loorannayttajamä voin kyllä tulla näyttään :heat:
ootko valkassu yön aikana tukan?Mikäs seon:O
Miks Lispetti ei ny tajuu mitää
jokaisessa selaimessa nykyään on mahdollisuus tuoda toisen selaimen kirjanmerkit asentaessa tai sen jälkeen, kun selaimia voi olla koneesa yhtäaikaa vaikka tusina...Kyllä mää sen luin, menin vaihtamaan selaimen ja kirjanmerkit meni mukana, yyvee lootaa siis penkoilee, kahtotaas.