HöpöhöpöOlen ollut kiltisti
HöpöhöpöOlen ollut kiltisti
Boobsit on aina paikallaan. Myös omat. Joskin paikka on nykyään hivenen alempana.Aivan kuin olisi boobseja tarjolla
Koska ei onni kestä katseit ihmisten.Mä en ole koskaan ymmärtänyt joitain suomalaisia sananlaskuja, kuten esim Kel onni on se onnen kätkeköön. Miksvarten HÄH!!??
Toinen on joululaulut. Hetken kestää elämää, sekin synkkää ja ikävää. Ei sitten ilon pilkahdustakaan havaittavissa.
Paheksun. Kostoksi olen ilolintunen.
Aivan kuin olisi boobseja tarjolla
eikun koska eukot on niin ristuksen kateellisiaKoska ei onni kestä katseit ihmisten.
Näin on päässyt käymäänBoobsit on aina paikallaan. Myös omat. Joskin paikka on nykyään hivenen alempana.
Mitäs pahaa mää nyt teinKenenkään onni ei ole koskaan ollut minulta pois.
Niitä päiviä on useinkin kun itteä vituttaa enemmän kuin kotitarpeiksi, mutta siihen aamuun en o vielä herännyt milloin ei osais olla vilpittömän onnellinen toisen onnesta.
No omakohtaisen tutkimuksen mukaan tuntuu kestävän ihan hyvin.Koska ei onni kestä katseit ihmisten.
Ei ole omat mutta väliäkö tuolla. Sinne päin kuitenkin.vau mitkä boobsit boobsiksella
SilaritEi ole omat mutta väliäkö tuolla. Sinne päin kuitenkin.
Joku Leino muinoin oli tätä mieltä.No omakohtaisen tutkimuksen mukaan tuntuu kestävän ihan hyvin.
Niin.Kenenkään onni ei ole koskaan ollut minulta pois.
Niitä päiviä on useinkin kun itteä vituttaa enemmän kuin kotitarpeiksi, mutta siihen aamuun en o vielä herännyt milloin ei osais olla vilpittömän onnellinen toisen onnesta.
Mul on luomut.Silarit
en minäkään mutta ei haittaa ...mua ei noi tissit niin kiinnostakaan.Enempi joku muuKaikki muut puhuu tisseistä ja mää en nää mitään yhyy
Tekee pörrölle välillä hyvääMie tässä harkitsen josko nappaisi pörröstä huomenna ainakin kymmenen senttiä pois.
Ei muakaan silleen kiinnosta, mut jos kaikki muutki niin mulle kans!en minäkään mutta ei haittaa ...mua ei noi tissit niin kiinnostakaan.Enempi joku muu
On jotain mitä odottaaTäällä rupee olemaan liikaa jo awww:ta ja pumpulii ja perhosiii ja mitä kaikeea härpäkettä niitä on....
...ja mää en ala...mulla on tälle viikolle yhdeksi ainoaksi päiväksi/illaksi suunnitelmia ja se on ainoa ilta kun viikonloppukaverille sopis nähdä kun tulee reissusta ja käy kotona ja lähtee taas reissuun...no joo,ymmärrän että nyt reissaa kun työt alkaa. Mut en ala
mut ei kaikki muutkin...kun en minäkään.Et siis ole yksinEi muakaan silleen kiinnosta, mut jos kaikki muutki niin mulle kans!
MoiEhtoota, iltakahvin aika.
No nyt ei tiedetä millon näkee mut yritys on kova,menee menot ristiin Mut onhan se kiva kun toinen sit sanoo et kyllä me vielä keretään näkee. Ja pitäähän sitä nyt antaa toiselle se tila että kun loma on niin menee ja reissaa. Mulla alkaa loma niin keretään sit näkee varmaan sitte viimeistään jos ei ennen.On jotain mitä odottaa
Mulla menee aina 2viikkoa. Tai ainakin alussa