The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kenenkään onni ei ole koskaan ollut minulta pois.

Niitä päiviä on useinkin kun itteä vituttaa enemmän kuin kotitarpeiksi, mutta siihen aamuun en o vielä herännyt milloin ei osais olla vilpittömän onnellinen toisen onnesta.
Niin.

Kenkkuihin päiviinsäkin kun saa ihan uskomattoman paljon potkua ja nostetta ja aivan erilaista tarttumapintaa ja fiilistä kun saa kuulla, että jollakin itselleen merkityksellisellä ihmisellä on asiat kunnossa ja elämä hymyilee :). Siinä toisen ihmisen hyvässä olossa ja riemussa on hyvä mennä ja ainakin pieneksi toviksi unohtaa ne omat karikkonsa ja kipupisteensä :)...jollei jopa kokonaankin, kun asiat saavat taas ne oikeat mittasuhteensa.

Kaikki sellainen mikä saa sydämen läikähtämään ja liikuttumaan ilosta ja riemusta ja onnesta - ne vain vahvistavat ja saavat sitä uskoa ja toivoa aikaiseksi ja luottamusta myös siihen, että jonakin päivänä :)...
 
Täällä rupee olemaan liikaa jo awww:ta ja pumpulii ja perhosiii ja mitä kaikeea härpäkettä niitä on....

...ja mää en ala...mulla on tälle viikolle yhdeksi ainoaksi päiväksi/illaksi suunnitelmia ja se on ainoa ilta kun viikonloppukaverille sopis nähdä kun tulee reissusta ja käy kotona ja lähtee taas reissuun...no joo,ymmärrän että nyt reissaa kun työt alkaa. Mut en ala(n)
On jotain mitä odottaa :)

Mulla menee aina 2viikkoa. Tai ainakin alussa :)
 
On jotain mitä odottaa :)

Mulla menee aina 2viikkoa. Tai ainakin alussa :)
No nyt ei tiedetä millon näkee mut yritys on kova,menee menot ristiin :( Mut onhan se kiva kun toinen sit sanoo et kyllä me vielä keretään näkee. Ja pitäähän sitä nyt antaa toiselle se tila että kun loma on niin menee ja reissaa. Mulla alkaa loma niin keretään sit näkee varmaan sitte viimeistään jos ei ennen.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä