ukko.
On mullakin , oon käyny naistenkäsittelyn kirjekurssinMulla on kokemusta myös naisesta.
On mullakin , oon käyny naistenkäsittelyn kirjekurssinMulla on kokemusta myös naisesta.
Mä tiedän ilman kurssejakin mistä naiset tykkää.On mullakin , oon käyny naistenkäsittelyn kirjekurssin
Mä tunnen sen miehen. Voin vinkata tohon toiselle sohvalle että muijas esiintyy haarat levällään ja vonkaaJonkin sortin ilmoa täytyisi jo lähteä tiedoksi
Mie tässä harkitsen josko nappaisi pörröstä huomenna ainakin kymmenen senttiä pois.Pitäis raahautua suihkuun ja pestä tää nyt vielä suora ja kiiltävä pään kruunu. Aamulla saa sitten taistella puoli tuntia että saa pesun jälkeisen pörrön suoraksi ja kiiltäväksi. Jos sattuu satamaan mitkään aineet ei tehoa vaan töihin päästessä on taas kasarilook. Ahdistun.
Vois sanoa että sä oot sitten amatööri, mä koulutettu ammattilainenMä tiedän ilman kurssejakin mistä naiset tykkää.
KiitosOi, ihanaa ! Nauti, faminen, nauti - anna palaa vaan ja heittäydy
...et kyllä arvaa, miten tulin tuosta viestistä iloiseksi ja onnelliseksi puolestasi *halaarutistan lämpimästi*...
On kokemusta ja kun itse on nainen..Vois sanoa että sä oot sitten amatööri, mä koulutettu ammattilainen
Hyvin se menee, treffit ja uuden kaupungin valloittaminen, kun olet tuo hurmaava ja ihana oma itsesi <3....mutta tottahan toki sitä ennen pitää jänskätellä ja kasvatella niitä masuperhosia, ne niin kuuluvat siihen asiaan kivalla ja riemukkaalla tavallaKiitos
Katsellaan nyt treffitkin ensin
Ja uusi kaupunki
On tässä reilu viikko aikaa koota itseään
Kunnes sitten taas h-hetki alkaa lähestyyn
Onhan siinä luettavaaOn mullakin , oon käyny naistenkäsittelyn kirjekurssin
Fami on rakastunut.
Ja sydän lyö pum pum pum
ja erittäin nopeaan tahtiin...
...tota awwww:ta ja pumpulinpehmeyttä ja perhosten lentelyä ja punoittavia poskia ja jännityskutitusta kun ei vaan ikinäkoskaanmilloinkaan ole liiaksi.Täällä rupee olemaan liikaa jo awww:ta ja pumpulii ja perhosiii ja mitä kaikeea härpäkettä niitä on....
Juu, juu, tietenkin olenHyvin se menee, treffit ja uuden kaupungin valloittaminen, kun olet tuo hurmaava ja ihana oma itsesi <3....mutta tottahan toki sitä ennen pitää jänskätellä ja kasvatella niitä masuperhosia, ne niin kuuluvat siihen asiaan kivalla ja riemukkaalla tavalla
Oi että - mä oon oikeesti niin ilosena täällä
No juu,olet taas oikeassa...tota awwww:ta ja pumpulinpehmeyttä ja perhosten lentelyä ja punoittavia poskia ja jännityskutitusta kun ei vaan ikinäkoskaanmilloinkaan ole liiaksi.
Toi jos mikä saa tuntemaan itsensä elossa olevaksi ja ainutlaatuiseksi ja tärkeäksi . Sen takia kaikkia noita aina kaipaakin...ja toivookin niin itsellensä kuin toisillekin
No voih.Täällä rupee olemaan liikaa jo awww:ta ja pumpulii ja perhosiii ja mitä kaikeea härpäkettä niitä on....
...ja mää en ala...mulla on tälle viikolle yhdeksi ainoaksi päiväksi/illaksi suunnitelmia ja se on ainoa ilta kun viikonloppukaverille sopis nähdä kun tulee reissusta ja käy kotona ja lähtee taas reissuun...no joo,ymmärrän että nyt reissaa kun työt alkaa. Mut en ala
En mä nyt vielä rakastumisesta sentään puhuFami on rakastunut.
Onnea niin paljon mitä laivalastilliseen mahtuu.
Kenenkään onni ei ole koskaan ollut minulta pois....tota awwww:ta ja pumpulinpehmeyttä ja perhosten lentelyä ja punoittavia poskia ja jännityskutitusta kun ei vaan ikinäkoskaanmilloinkaan ole liiaksi.
Toi jos mikä saa tuntemaan itsensä elossa olevaksi ja ainutlaatuiseksi ja tärkeäksi . Sen takia kaikkia noita aina kaipaakin...ja toivookin niin itsellensä kuin toisillekin
!!!!Mie tässä harkitsen josko nappaisi pörröstä huomenna ainakin kymmenen senttiä pois.
Olen ollut kiltisti
Mä en ole koskaan ymmärtänyt joitain suomalaisia sananlaskuja, kuten esim Kel onni on se onnen kätkeköön. Miksvarten HÄH!!??Kenenkään onni ei ole koskaan ollut minulta pois.
Niitä päiviä on useinkin kun itteä vituttaa enemmän kuin kotitarpeiksi, mutta siihen aamuun en o vielä herännyt milloin ei osais olla vilpittömän onnellinen toisen onnesta.
Aivan kuin olisi boobseja tarjolla