The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei mua haittaa mitä ne ajattelee. Meidän on pakko sietää toisiamme kuun loppuun asti ja sen jälkeen saavat vaikka heittää volttia mun puolestani. Siihen asti tekevät just niinku mä sanon.

Mulla näkyvä Madame Pitsinen on haarat levällään :D

Hallelujaa :eek:....tämäkin mielikuva tähän kohtaan, niin mie voisin jotenkin veikata, että mulla vois olla jälleen unikuvatukset kohdillansa...

Jännityskauhutrilleri Madame Pitsisen vaarallinen ase.....
 
IhQ
Jaahas. Hpfh. No niinpä tietysti, vain ja ainoastaan tietyille, hö. Mie oon kyllä nätisti täällä ollu tämänkin päivän, että siihen nähden...mutta ei, ei taija niin mikään riittää eikä kelvata...

Mie en saa mittään. Ikunakoskaanmilloinkaan. *nyyh*
No höh...tulehan tänne niin saat.....iiiiisooon halin nyt ainakin alkuun :D
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja FreezeCat
..no niin, mitäs menin kerjäämään...hyvä hehkutella liikennevalosena :oops::love:....tää ei tee niin yhtään hyvää mun pöwwökikkuraosastolleni, kohta oon ihan pulassa....
Pitäis raahautua suihkuun ja pestä tää nyt vielä suora ja kiiltävä pään kruunu. Aamulla saa sitten taistella puoli tuntia että saa pesun jälkeisen pörrön suoraksi ja kiiltäväksi. Jos sattuu satamaan mitkään aineet ei tehoa vaan töihin päästessä on taas kasarilook. Ahdistun.
 
Pitäis raahautua suihkuun ja pestä tää nyt vielä suora ja kiiltävä pään kruunu. Aamulla saa sitten taistella puoli tuntia että saa pesun jälkeisen pörrön suoraksi ja kiiltäväksi. Jos sattuu satamaan mitkään aineet ei tehoa vaan töihin päästessä on taas kasarilook. Ahdistun.
...muistat sitten aamulla töissä vaan sanoa, jos tyrkkää sitä kasarilookia, että kyllä - fillarihiellä onnistuu (y);)
 
Like a virgin, ei suinkaan I am a virgin ;)
..mulle riitti ton hajatelman kohdalle Madame Pitsinen vaarallisen aseensa kera Like a virgin, että tyrkkääpähän kunnon trilleriä, kiitosta vaan....I am a virgin- kohtausta en uskalla ajatellakaan *sulkee silmänsä ja laittaa sormet korviinsa ja lallattaa "mie en kuule mittään, mie en kuule mittään, mie en kuul.."..*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä