Ihme Narttu. Naimisissa oleva ja vonkaa mammapalstalla! Tietääköhän sen mies mitä se puuhailee??Miulle näkyy levittelevän haarojaan auliisti. Varmaan vonkaa .
Ihme Narttu. Naimisissa oleva ja vonkaa mammapalstalla! Tietääköhän sen mies mitä se puuhailee??Miulle näkyy levittelevän haarojaan auliisti. Varmaan vonkaa .
Ei mua haittaa mitä ne ajattelee. Meidän on pakko sietää toisiamme kuun loppuun asti ja sen jälkeen saavat vaikka heittää volttia mun puolestani. Siihen asti tekevät just niinku mä sanon.
Mulla näkyvä Madame Pitsinen on haarat levällään
Voin vongata yyveelläJaahas. Hpfh. No niinpä tietysti, vain ja ainoastaan tietyille, hö. Mie oon kyllä nätisti täällä ollu tämänkin päivän, että siihen nähden...mutta ei, ei taija niin mikään riittää eikä kelvata...
Mie en saa mittään. Ikunakoskaanmilloinkaan. *nyyh*
No höh...tulehan tänne niin saat.....iiiiisooon halin nyt ainakin alkuunJaahas. Hpfh. No niinpä tietysti, vain ja ainoastaan tietyille, hö. Mie oon kyllä nätisti täällä ollu tämänkin päivän, että siihen nähden...mutta ei, ei taija niin mikään riittää eikä kelvata...
Mie en saa mittään. Ikunakoskaanmilloinkaan. *nyyh*
..no niin, mitäs menin kerjäämään...hyvä hehkutella liikennevalosena ....tää ei tee niin yhtään hyvää mun pöwwökikkuraosastolleni, kohta oon ihan pulassa....Voin vongata yyveellä
Hups, meniks tää julkiseen???
Pitäis raahautua suihkuun ja pestä tää nyt vielä suora ja kiiltävä pään kruunu. Aamulla saa sitten taistella puoli tuntia että saa pesun jälkeisen pörrön suoraksi ja kiiltäväksi. Jos sattuu satamaan mitkään aineet ei tehoa vaan töihin päästessä on taas kasarilook. Ahdistun...no niin, mitäs menin kerjäämään...hyvä hehkutella liikennevalosena ....tää ei tee niin yhtään hyvää mun pöwwökikkuraosastolleni, kohta oon ihan pulassa....
...muistat sitten aamulla töissä vaan sanoa, jos tyrkkää sitä kasarilookia, että kyllä - fillarihiellä onnistuuPitäis raahautua suihkuun ja pestä tää nyt vielä suora ja kiiltävä pään kruunu. Aamulla saa sitten taistella puoli tuntia että saa pesun jälkeisen pörrön suoraksi ja kiiltäväksi. Jos sattuu satamaan mitkään aineet ei tehoa vaan töihin päästessä on taas kasarilook. Ahdistun.
Laitan vielä jumalattoman ison neonvärisen sifonkihuivin rusetiksi ja pinkkiä luomiväriä ja sinistä ripsaria. Sit voin laulaa Wake me up before you go go tai Like a virgin...muistat sitten aamulla töissä vaan sanoa, jos tyrkkää sitä kasarilookia, että kyllä - fillarihiellä onnistuu
Laitan vielä jumalattoman ison neonvärisen sifonkihuivin rusetiksi ja pinkkiä luomiväriä ja sinistä ripsaria. Sit voin laulaa Wake me up before you go go tai Like a virgin
Like a virgin, ei suinkaan I am a virgin...miten toi Like a virgin nyt ainakin meni mun viimeisten mielikuvaluonnoksien kanssa aivan tärviölle...tai aivan liian extreme-osastolle
..mulle riitti ton hajatelman kohdalle Madame Pitsinen vaarallisen aseensa kera Like a virgin, että tyrkkääpähän kunnon trilleriä, kiitosta vaan....I am a virgin- kohtausta en uskalla ajatellakaan *sulkee silmänsä ja laittaa sormet korviinsa ja lallattaa "mie en kuule mittään, mie en kuule mittään, mie en kuul.."..*Like a virgin, ei suinkaan I am a virgin
..awwwww:tako se tyrkkää sulle justnytheti .....ihunaa faminen*halaarutistaa lämpimästi*
Ja sydän lyö pum pum pum
ja erittäin nopeaan tahtiin...
Mää kan tulin vonkaamaanPistetään kimppavonkausta pystyyn ja sitten vaan jännitetään kenellä käy flaksi
Mulla on kokemusta myös naisesta.Pistetään kimppavonkausta pystyyn ja sitten vaan jännitetään kenellä käy flaksi
Tais niin tehdä..awwwww:tako se tyrkkää sulle justnytheti .....ihunaa faminen*halaarutistaa lämpimästi*
Tottakai! 715517 piristää aina!Kun pitsi levittelee niin pitäskö mun laittaa boobsit?
Tuossa hepissä on nyt kyllä joku vika...tai sitten oot kätellyt sitä oikeen urakalla.Mää kan tulin vonkaamaan
Jonkin sortin ilmoa täytyisi jo lähteä tiedoksiIhme Narttu. Naimisissa oleva ja vonkaa mammapalstalla! Tietääköhän sen mies mitä se puuhailee??
Oi, ihanaa ! Nauti, faminen, nauti - anna palaa vaan ja heittäydyTais niin tehdä
Jännittää, hymyilyttää, perhostelee ja punat poskissa kohdillansa