Häh? Sulle tullu yksärinä jotain viestii että ooot vongannu vai? Kuka sellasii lähettelee?? Jotkut mustat ilmeisesti vai...? Vai voiko täällä jo harmaatkin laitella yksäreitä??alakovat eppäillä että vonkaan pillua
Häh? Sulle tullu yksärinä jotain viestii että ooot vongannu vai? Kuka sellasii lähettelee?? Jotkut mustat ilmeisesti vai...? Vai voiko täällä jo harmaatkin laitella yksäreitä??alakovat eppäillä että vonkaan pillua
Jos oot nähnyt suihkukaapin, eli suihkun jossa on seinät joka puolella niin höyrykaapissa on lisäks veden höyrystysmahdollisuus ja penkkiosa missä voi istua, eli niinkuin yhden hengen höyrysauna.ihku, mikä muuten on höyrykaappi?
Mää mitään tiiä mut olisko tuosta ketjusta apuja:Päivää ketjuun. Kääkk, tais meijän sodastriem hajota. Vedet pursuaa yli eikä hiilihapota enää eikä ole kuin vuoden vanha laite.
sen aikaset ketjun mustat ja myös muut mustatHäh? Sulle tullu yksärinä jotain viestii että ooot vongannu vai? Kuka sellasii lähettelee?? Jotkut mustat ilmeisesti vai...? Vai voiko täällä jo harmaatkin laitella yksäreitä??
Sen aikaset?sen aikaset ketjun mustat ja myös muut mustat
No just, ihme porukkaaalakovat eppäillä että vonkaan pillua
no en ala sormella osottelemaan mutta siis ne mustat jotka siihen aikaan olivat ketjussaSen aikaset?
Meinaakko että olit vonkaava ukkomies?mää aloin saamaan vihapostia kun kehuin täällä liikaa
otin opikseni ja heitin pois
TUITUI!!! Missä sä olet luuhannut? Onko kaikki ok?Pallit alasimelle ja pajavasaralla päälle
En tiiä mitä kertonee minusta mutta olen miettinyt samaa sanasta perseJos oot nähnyt suihkukaapin, eli suihkun jossa on seinät joka puolella niin höyrykaapissa on lisäks veden höyrystysmahdollisuus ja penkkiosa missä voi istua, eli niinkuin yhden hengen höyrysauna.
Hitto kun alkaa näyttää oudolta koko höyry-sana kun sen noin monta kertaa kirjottaa..miettii onko se oikea sana ollenkaan.
Jos aiheesta pistettäisiin pystyyn hessugallup, joutuisit myöntämään tappiosi.Höpsis nainen.
Sinä olet vissiin vihoviimeinen jota kehtaisin sanoa "nartuksi". Sinä et semmoinen ole.
Mitä itseeni tulee, niin äidinmaidossa imuroin semmoisen asian, että hyvät tavat ja kohtelias käytös ovat asioita joihin kaikilla on varaa.
Täh? Multa on mennyt jotain ohi.sen aikaset ketjun mustat ja myös muut mustat
No mitä hä tämä nyt on ? Heiii, c'mon...mites tää nyt pitäs mun oikein ottaa...eilisestä saarnasta viisastuneena toki..oottakaas nyt...no ni, seison asennossa ryhdikkäänä, niiata niksautan ja - kappas vaan - hymyilenkin ja kiitos ....vissiinMä taidan olla pahan luokan perverssi...
mut mä oikesti tykkään routamisun pöwwöyspelmahduksista.
Bitchin käytännönläheisyys on myös hyvin lähellä sydäntäni.
Mythago ny vaan menee sinne duuniin vahtimaan zombeja, koska muuten karkaavat nurkkabaariini.
Ja tinkuliini...
...jos jokin asia on varma, niin se on se, että maailma on täynnä miehiä vailla omaa tinkuliiniaan. Jotka eivät ole pelkän perseen perässä. Tää on tieto eikä luulo, mutta mulla on tapana olla aina oikeassa.
No siis meinasinkin että tässä ketjussa olleitako??Vai siinä edellisessä rinsessa ketjussa.En mä mitään nimiä kysynyt.no en ala sormella osottelemaan mutta siis ne mustat jotka siihen aikaan olivat ketjussa
no musta ei ollu kivaa että tulee vihapostia yyveelläTäh? Multa on mennyt jotain ohi.
en muista, jompikumpiNo siis meinasinkin että tässä ketjussa olleitako??Vai siinä edellisessä rinsessa ketjussa.En mä mitään nimiä kysynyt.
Väitätkö siis, että olen laittanut sulle vihapostia yv:llä tai julkisesti? En muista näin tehneeni.no musta ei ollu kivaa että tulee vihapostia yyveellä
en toki, et tainnut edes olla vielä silloin ketjussaVäitätkö siis, että olen laittanut sulle vihapostia yv:llä tai julkisesti? En muista näin tehneeni.
No mää ainaki tykkään susta.....en muista, jompikumpi
...eli yksi syö jo ihan itse ! Loistavaa ! Tai ainakin oletan sen olevan ihan huippu juttu...ja kaksi muutakin pääs jo sapuskoinnin makuun. Ilmeisesti kehittyvät ja kasvavat ihan hyvinkö ?Kyynpojotilanne:
ykkönen - pakkosyötetty
kakkonen - pakkosyötetty
kolmonen - söi itse
nelonen - ei vielä tarjottu ruokaa, koska ei luonut vielä nahkaansa