The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos oot nähnyt suihkukaapin, eli suihkun jossa on seinät joka puolella niin höyrykaapissa on lisäks veden höyrystysmahdollisuus ja penkkiosa missä voi istua, eli niinkuin yhden hengen höyrysauna.

Hitto kun alkaa näyttää oudolta koko höyry-sana kun sen noin monta kertaa kirjottaa..miettii onko se oikea sana ollenkaan.
En tiiä mitä kertonee minusta mutta olen miettinyt samaa sanasta perse :confused:
 
Höpsis nainen.

Sinä olet vissiin vihoviimeinen jota kehtaisin sanoa "nartuksi". Sinä et semmoinen ole.

Mitä itseeni tulee, niin äidinmaidossa imuroin semmoisen asian, että hyvät tavat ja kohtelias käytös ovat asioita joihin kaikilla on varaa.
Jos aiheesta pistettäisiin pystyyn hessugallup, joutuisit myöntämään tappiosi.

Kohteliaisuus ja hyvä käytös ei aina ole äidinmaidosta. Se on luonteenpiirre.

Sitä paitsi sä olet yksi parhaista runon- ja tarinaniskijöistä jonka tiedän. Tykkään kovin kerrontatyylistäsi
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mä taidan olla pahan luokan perverssi...
mut mä oikesti tykkään routamisun pöwwöyspelmahduksista.
Bitchin käytännönläheisyys on myös hyvin lähellä sydäntäni.
Mythago ny vaan menee sinne duuniin vahtimaan zombeja, koska muuten karkaavat nurkkabaariini.

Ja tinkuliini...

...jos jokin asia on varma, niin se on se, että maailma on täynnä miehiä vailla omaa tinkuliiniaan. Jotka eivät ole pelkän perseen perässä. Tää on tieto eikä luulo, mutta mulla on tapana olla aina oikeassa.
No mitä hä tämä nyt on :)? Heiii, c'mon...mites tää nyt pitäs mun oikein ottaa...eilisestä saarnasta viisastuneena toki..oottakaas nyt...no ni, seison asennossa ryhdikkäänä, niiata niksautan ja - kappas vaan - hymyilenkin ja kiitos :)....vissiin :D

...hiukan kyllä pistää epäilyttämään, että mun kirjotukset heittää niinkin outoa reagointia kuin että oma persoonallisuuskin menis muuttumaan *hämmentyy ihan kokonaan* ja vielä noin vinkeeseen suuntaankin mutta....kaitpa se tuokin sitten onnistuu tämmösen pöwwöhörhön tekstintuottamisen taidoillakin...että ollos hövelinä siellä sitten vaan, ilohan se on olla vaikuttamassa persoonallisuuden muokkautumiseenkin :D...näemmä :)...

Sie oot kyllä, AaKoo, ihuna ihminen :). Kiitos itelles vaan, juttujas on hieno lukea koska sulla on sana hallussa kuten olen aikaisemminkin moneen otteeseen sanonut. Ja - pidähän vaan tuota pilkettä silmänurkissas sinäkin, siellä sitä on - oon huomannut - ja ei ne sunkaan värisävyt suinkaan aina mitään tummanpuhuvia ole ollenkaan, vaan - ja tässä mä oon oikeessa :) - kyllä siellä pilkahtelee iloisiakin värejä pirtsakkuutta tuomassa :)
 
Vitsit noita miehen työvuoroja. Seuraavan kahden viikon aikana meillä on kokonaista kaksi päivää yhteistä vapaata ja nekään ei ole peräkkäisiä päiviä. Tänä kesänä piti käydä vaikka missä, mutta millä ajalla.
 
Morjensta vaan kaikille :) *vilkuttaa*

Vuohenputket on hanurista, ettäs tiiätte. Ihan ärsyttävän inhottavia jonnin joutavia jokapaikkaan tunkevia turhakkeita. Mutta - otin tänään, ainakin hetkellisesti, niskaotetta kun riuhdoin niitä irti marjapuskien juurista - ja nyt ovat puskatkin niin nätteinä että :)!

Siitäpä olikin hyvä hilpasta mettään lenkille tuulettamaan pääkoppaa ja saamaan hapetusta ja koko kroppaan hyvää virettä (hermo meinas tänään mennä tuon yhden jurputtajan kanssa...eikä siinä, sen oisin jaksanut mutta kun sitten niitä siunaantui kaksin kappalein, niin johan pukkas ahdistusta). Meinasin tosin heti alkumatkasta jäätyä pystyyn, täällä oli niin pilvistä ja koleaa, että kirskahdin itelleni jo tolloilua vaatetuksissani mutta - lälläspyy vaan, sielläpä rupeskin paistamaan niin lämpimästi ilta- aurinko, että kivaksihan se lenkki sitten muuttui :).

Suihkunraikkaana tässä kahden ipanan kanssa, yksi karkas omille teilleen, iltaa vastaanottamassa ja ihmettelemässä. Reissukassiakin pitäs tässä pakata, sillä huomenna pitäs johonkin aikaan lähteä pärräämään mutta...ehtiihän sen pakata sitten aamullakin :)

Joskohan muuten malttaisin toviksi asettua aloilleni :).....muuten en mä voikaan :D, pitäs kait tässä tälle päivälle jotain syödäkin...*hilpas keittiöön kattomaan onko jääkaapissa yhtään mitään*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä