The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
huhtanen
..mä luulen kans niin, että tinkuliininen kelpaa aika monelle urokselle :)..ilman silmäniskujakin..mutta toisaalta taas onhan se ymmärrettävää, että sitä tulee varovaisemmaksi, kun on saanut siipeensä tarpeeksi monta kertaa ja tarpeeksi kovilla panoksilla ja siipien kärventymisillä..

Mutta :)...nyt on ihanaa virettä ja tunnetta menossa tinkusen elämässä, mitä on ollut aivan mahtava seurata :) ja suon sen kaiken tuolle ihanalle herkälle naiselle :) <3...tulkoon mitä tulee, tapahtukoon mitä tapahtuu - kaunista se on joka tapauksessa :) <3
Ihan hyvällä silmänisku oli :)
 
No juu, kyllä mä sen aistin, että sillä hyvällä vilperttinikkauksella :)...mutta tulipahan heitettyä siihen toi toinenkin puoli..kun ei se kaikki "nikkaus" sitä ole...joo, tulkintoja jälleen :)

Ei muuta huhtanen kuin eteenpäin silmät ja sydän avoinna, sitä tiiä milloin se oman elämän tinkuliini pelmahtaa eteen :)
Mä taidan olla pahan luokan perverssi...
mut mä oikesti tykkään routamisun pöwwöyspelmahduksista.
Bitchin käytännönläheisyys on myös hyvin lähellä sydäntäni.
Mythago ny vaan menee sinne duuniin vahtimaan zombeja, koska muuten karkaavat nurkkabaariini.

Ja tinkuliini...

...jos jokin asia on varma, niin se on se, että maailma on täynnä miehiä vailla omaa tinkuliiniaan. Jotka eivät ole pelkän perseen perässä. Tää on tieto eikä luulo, mutta mulla on tapana olla aina oikeassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Hiphei :) Huomenna on jo keskiviikko, eiköhän tää viikko mee nopeeta, lauantaina saan lisälapsia, siskon termiittikaksoset tulee yökyläileen :love:

Sen verran tohon @Asiankannattaja n tekstiin tinkulle, että omalta kohaltani voin ainakin sanoa sen, että ei se paljoo auta, vaikka niitä ottajia ois Rovaniemelle saakka jonoksi asti, kun itse on erittäinkin nirso ja valikoiva, ei toi kysyntä ja tarjonta aina ihan kohtaa. Tokikaan mulla ei oo mitään kauheeta mieltä edes tästä sinkkuudestani luopua, mutta jos joskus haluisinkin, niin eipä se ihan kädenkäänteessä kävis, aina voi tietty kattoa peiliin ja laskea rajoja matalemmalle, mutta onko se sitte hyvä idea niin sitä en tiedä, tuskin kykenisin siihen kuitenkaan.
 
Hiphei :) Huomenna on jo keskiviikko, eiköhän tää viikko mee nopeeta, lauantaina saan lisälapsia, siskon termiittikaksoset tulee yökyläileen :love:

Sen verran tohon @Asiankannattaja n tekstiin tinkulle, että omalta kohaltani voin ainakin sanoa sen, että ei se paljoo auta, vaikka niitä ottajia ois Rovaniemelle saakka jonoksi asti, kun itse on erittäinkin nirso ja valikoiva, ei toi kysyntä ja tarjonta aina ihan kohtaa. Tokikaan mulla ei oo mitään kauheeta mieltä edes tästä sinkkuudestani luopua, mutta jos joskus haluisinkin, niin eipä se ihan kädenkäänteessä kävis, aina voi tietty kattoa peiliin ja laskea rajoja matalemmalle, mutta onko se sitte hyvä idea niin sitä en tiedä, tuskin kykenisin siihen kuitenkaan.
Miloin kemiat ei kohtaa niin ne ei kohtaa. Ei sitä tarvitse ihmetellä.

Mut tasa- arvo on kaukana milloin se on aina mies jota epäillään epätoivoiseksi pillunvonkaajaksi tai raiskaajaksi, koska tekovälineet kulkee mukana.

Kun Peppini kohtaan, niin takapuolensa toki on mielenkiintoinen, se ikäänkuin kuuluu asiaan.

Meil miehilläkin on tunteet.
 
Mä taidan olla pahan luokan perverssi...
mut mä oikesti tykkään routamisun pöwwöyspelmahduksista.
Bitchin käytännönläheisyys on myös hyvin lähellä sydäntäni.
Mythago ny vaan menee sinne duuniin vahtimaan zombeja, koska muuten karkaavat nurkkabaariini.

Ja tinkuliini...

...jos jokin asia on varma, niin se on se, että maailma on täynnä miehiä vailla omaa tinkuliiniaan. Jotka eivät ole pelkän perseen perässä. Tää on tieto eikä luulo, mutta mulla on tapana olla aina oikeassa.
Sä olet kyllä ihana mies. Jaksat kiitellä ja kehua meitäkin narttumaisia pöwwöjä :love:
 
:)Päivää ketjuun. Kääkk, tais meijän sodastriem hajota:(. Vedet pursuaa yli eikä hiilihapota enää eikä ole kuin vuoden vanha laite.
 
IhQ
Ihana, innostus ja uuden odottamisen malttamattomuus :)!

Mutta - hiukan tässä toppuuttelen eikä tätä tarvii onkeensakaan ottaa, vaan teette niin kuin teille kahdelle on luontaista, kunhan laitan jorinani tähän - kannattaa nyt miettiä ja kattella rauhassa, mitä sinne sitten haluatte tilalle, jotta siitä tulee sitten toimiva ja silmää miellyttävä :). Eli käytte vaikka tänään alustavasti kattomassa toki mutta nappaatte runsaasti esitteitä kainaloonne ja kattelette mimmosia vaihtoehtoja löytyy. Kiireessä kun tahtoo tulla sitten sitä sekundaa, ja tuskinpa tekään meinaatte ko. tilaa olla joka vuosi remppaamassa uudelleen :)

Joka tapauksessa kuulostaa ihanalta tuo teidän uudistusprojektinne :)
Mies oli jo ajatellut, kaupassa käydessään oli poikennut remppaosaston kautta ja tuonu miulle iltalukemista :)

Tuossa ääneen mietiskeli että taitaa kuitekin mennä vielä aikaa ennen ku mitään asialle pystyy tekemään, säästää lisää et sais tehtyä kunnolla sit jos aletaan...kattoi minua hetken ja sanoi; niin siulle tietty pitäs olla nyt eikä viidestoista päivä..:rolleyes: mie oon saattanut olla vähän malttamaton höyrypää joskus ennenkin...
 
Sä olet kyllä ihana mies. Jaksat kiitellä ja kehua meitäkin narttumaisia pöwwöjä :love:
Höpsis nainen.

Sinä olet vissiin vihoviimeinen jota kehtaisin sanoa "nartuksi". Sinä et semmoinen ole.

Mitä itseeni tulee, niin äidinmaidossa imuroin semmoisen asian, että hyvät tavat ja kohtelias käytös ovat asioita joihin kaikilla on varaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Mies oli jo ajatellut, kaupassa käydessään oli poikennut remppaosaston kautta ja tuonu miulle iltalukemista :)

Tuossa ääneen mietiskeli että taitaa kuitekin mennä vielä aikaa ennen ku mitään asialle pystyy tekemään, säästää lisää et sais tehtyä kunnolla sit jos aletaan...kattoi minua hetken ja sanoi; niin siulle tietty pitäs olla nyt eikä viidestoista päivä..:rolleyes: mie oon saattanut olla vähän malttamaton höyrypää joskus ennenkin...
Onko teillä uus projekti jo menossa ? :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä