The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitä te hupsut ny oikein...hämmennyn :oops: ja liikutun :cry: voi hyvänen aika sentään. Menee pasmat sekasin :confused:

Kiitos. :love:





Myönnetty: 11 min sitten
I LOVE IT!
Content you have posted has attracted 500 likes.
 
Niin.


Kaikki sellainen mikä saa sydämen läikähtämään ja liikuttumaan ilosta ja riemusta ja onnesta - ..
Tiedätkös routamisu - toi on ainoa syy jonka vuoksi olen soittanut jokuset sadat häät.

Se satunnainen satanen on muodollinen korvaus jonka vuoksi tota hommaa ei tosiaankaan tee. Kukaan ei kauaa pysty soittamaan nuoteista tai rahasta. Siin täytyy olla sydän mukana ja isosti.
 
No nyt ei tiedetä millon näkee mut yritys on kova,menee menot ristiin :( Mut onhan se kiva kun toinen sit sanoo et kyllä me vielä keretään näkee. Ja pitäähän sitä nyt antaa toiselle se tila että kun loma on niin menee ja reissaa. Mulla alkaa loma niin keretään sit näkee varmaan sitte viimeistään jos ei ennen.
Niinpä, välillä ne menee.
Mutta sulla alkaa ihan kohta loma :)

Tämä tuttavuus kun asuu vielä reilun 150km päässä :unsure:
Että jos tästä jotain tulis ja lapsille vois "esitellä" niin ei voi viikolla nähdä.
Mutta tietää kyllä itsekin tuon välimatkan ja senkin että mulla lapsia on.
 
Tiedätkös routamisu - toi on ainoa syy jonka vuoksi olen soittanut jokuset sadat häät.

Se satunnainen satanen on muodollinen korvaus jonka vuoksi tota hommaa ei tosiaankaan tee. Kukaan ei kauaa pysty soittamaan nuoteista tai rahasta. Siin täytyy olla sydän mukana ja isosti.
Mä voin niin helposti uskoa tuon :).

..ja toisaalta uskallan tässä sua jälleen kerran patistaa sinne soitonKIN puolelle, koska - musiikista nyt saa vaan niin paljon voimaa itsellensä, sekä soittajana/tulkitsijana että kuuntelijana :). Joo, toki tajuan että sen sydämen pitää olla siinä mukana ja tiiän, että oot sanomassa, että omasi ei ehkä ole vielä siinä mittakaavassa ja vahvuudessa missä sen haluaisit mutta - tiiätkö mitä, silloinkin kun on sydänosastolla niitä kipuhetkiä ja sitä mustaa ahdistavan tuskaista olotilaa, niin silloinkin yhtenä oivallisena parsimiskeinona on musiikki. Se, kun saa soittimen käteensä ja vain lähtee hiljaksiin tapailemaan nuotteja, sävelkulkuja...siinä ihan huomaamattaan saa esiin maalatuksi sen oman silloisen sielunmaisemansa ja - hetkeksi helpottaa, kevenee se olotila :).

Kaunista se musiikki on silloinkin, kun siihen on vuodattanut runsaasti kyyneleitään ja sitä tuskaansa :) <3

Live and laugh and love a lot. Cry a lot too - for happiness, for sadness. Just keep your heart going on strong, living through every moment and every feeling. And you know you're still alive, after all :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tooosi kiva päivä ollut :confused: ensin aamupäivällä kun saa ruuan valmiiksi, maidon ja salaatin pöytään ja seuraavaksi margariini rasia, alkaa ihan yhtäkkiä hirveä ällötys ja heitän margariinin pöydälle ja juoksen vessaan, ei tullut oksennusta kuitenkaan. Ällötys meni ohi 5 minuutissa ja oli monta tuntia hyvä olo.
Päivällisen jälkeen taas huono olo, mutta lievempää ja kesti pitempää, sit päänsärky, vatsaa kipuili vasemmalla puolella ja nyt jyystää selkää, varsinkin oikealla puolella. :poop::mad: Ja en oo paksuna, mut menkat alkaa n 5-7 PV kuluttua. Että ihania oireita taas, onneksi ei yleensä oo kuin pahaa kuvotusta kuin nyt.:sick:
 
:D




Ei kai me nyt noin vaikeita olla :unsure::cry:
Kyllä te olette.

Ja sit ihan oikeesti...

Jos joku luulee, että Peppi on mulle tissit tai peppu joka on helposti tarjolla lähtemättä baariin, niin siinähän on luulevinaan.

Peppini kasvot, tissit ja peppu ovat just oikean kokoiset ja näköiset ja vain minun mielipiteelläni on merkitystä.

Minut oikeasti hurmataan sanoilla. Jos niitä on tarpeeksi ja ne tulevat oikeasa järjestyksessä. Tissipeppu ei saa minua aamulla kysymään, että "ottaisitko kahvia".
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja famipala
Tooosi kiva päivä ollut :confused: ensin aamupäivällä kun saa ruuan valmiiksi, maidon ja salaatin pöytään ja seuraavaksi margariini rasia, alkaa ihan yhtäkkiä hirveä ällötys ja heitän margariinin pöydälle ja juoksen vessaan, ei tullut oksennusta kuitenkaan. Ällötys meni ohi 5 minuutissa ja oli monta tuntia hyvä olo.
Päivällisen jälkeen taas huono olo, mutta lievempää ja kesti pitempää, sit päänsärky, vatsaa kipuili vasemmalla puolella ja nyt jyystää selkää, varsinkin oikealla puolella. :poop::mad: Ja en oo paksuna, mut menkat alkaa n 5-7 PV kuluttua. Että ihania oireita taas, onneksi ei yleensä oo kuin pahaa kuvotusta kuin nyt.:sick:
No johan kuulostaa varsin kenkkumaiselta *halaa rutistaa*..toivottavasti olo korjaantuu mitä pikimmiten :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä