The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ainii... Noist parisuhde- ja rakkausjutuista.

Itse olen ainakin pari vuotta ollut umpirakastunut erääseen blogia pitävään naiseen jolla on älli, ajatukset ja kirjoitustaito niin kohdallaan, että en kuvaansa kaipaa vaan veisin vihille jo tänään.

Mutta mitäpä hän kanssani tekisi? Tukehtuisi, kuivettuisi ja näivettyisi. Tykkään hänestä aivan liikaa toivoakseni hänelle mitään noin ikävää.

Kun Repe kirjoitti ”päivänsäteen ja menninkäisen” niin ei tainnu tietää kirjoittavansa dokumenttia.

Älä sä väheksy itseäsi! Tiedä vaikka alkaisi miten kukoistaa

Ei.

Vaik semmoinen maailma olis mulle hyvin helppo mis ei tarttis muuta kuin metsästää leijonia ja raahata naaras luolaansa.

Nykymaailmassa leijonat on suojeltuja ja naisilla on oma tahto.Ja mä en olis mä jos en tuota tahtoa suuresti kunnioittaisi.
Omasta kokemuksesta voin kertoa, että parisuhde voi olla myös rinnakkain elämistä, ilman palloa jalassa.

Enkä tarkoita että kummallakaan oisi oikeus tai tarve paneskella kenen tahansa kanssa, vaan sitä että kumpikin voi tehdä omia juttujaan eikä harrastusten tai edes ystäväpiirin tarvitse olla yhteisiä. Pysyä minuna eikä muuttua meiksi.

Omasta kokemuksesta voin kertoa, että parisuhde voi olla myös rinnakkain elämistä, ilman palloa jalassa.

Enkä tarkoita että kummallakaan oisi oikeus tai tarve paneskella kenen tahansa kanssa, vaan sitä että kumpikin voi tehdä omia juttujaan eikä harrastusten tai edes ystäväpiirin tarvitse olla yhteisiä. Pysyä minuna eikä muuttua meiksi.
Minäkin muistaakseni sanoin, että sinä olet äärimmäisen kaukana Bitchistä.

Huomenta kaikille :)

...tosin mä en ole ollenkaan herännyt ja tämän säätämisen määrän sekä hyvin hyvin pöwwöisenhöttöisen pääni kanssa tässä menee taas...huooh..puolpäivää, hope not :)..

Aurinko armas kippuravarvas sinkauttelee säteitään eli ei tää ainakaan huono päivän avaus ole ollenkaan :)

Uusi ihana päivä edessä, voi tapahtua ihan mitä vaan ja parasta on ettei sitä ite edes vielä tiiäkään :) mutta on valmis ottamaan kaikki seikkailut vastaan :)

Hessuilla on uusi taktiikka: saadaan pomo hämmentymään

Kahdelle olen käynyt jotain neuvomassa ja molemmat tuijottaa aivan avoimesti mun tissejä. Ne on ihan samannäköiset kuin eilen eikä paita ole sen avonaisempi joten tää on nyt joku uusi haaste.

Tartuin haasteeseen ja totesin toiselle että kyllä mä ymmärrän että tissit kiehtoo kun tähän asti olet nähnyt vain äidilläs ja koneen näytöltä mutta yritetään keskittyä tähän mistä sulle maksetaan

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä