The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä te olette.

Ja sit ihan oikeesti...

Jos joku luulee, että Peppi on mulle tissit tai peppu joka on helposti tarjolla lähtemättä baariin, niin siinähän on luulevinaan.

Peppini kasvot, tissit ja peppu ovat just oikean kokoiset ja näköiset ja vain minun mielipiteelläni on merkitystä.

Minut oikeasti hurmataan sanoilla. Jos niitä on tarpeeksi ja ne tulevat oikeasa järjestyksessä. Tissipeppu ei saa minua aamulla kysymään, että "ottaisitko kahvia".
Ja oi, kyllä - niin otte kovin vaikeita tekin, miehet :)

Mutta sehän se juju onkin :), että siinä on kuitenkin vaikeudesta huolimatta tai juuri sen takia sitä käsittämätöntä vetovoimaa ja salaisuuden selvittämisen riemua ja haasteellisuudenkin sietämistä ja voittamista :). Toisen pitääkin olla hiukan mystinen, salaperäinen.

Ei suhteilu ikinä ole helppoa, parisuhteilu nyt viimeiseksi. Mutta. Jos ja kun sitä kipinää on, kiinnostusta, niin sitä vain haluaa päästä lähemmäksi ja saada tietoonsa enemmän toisesta ja ajatusmaailmasta ja olla tukena ja turvana silloin kun toinen on heikommillaan...

Ulkonäkö on sivuseikka, enemmänhän se ihminen itsessään kiehtoo, mitä ajattelee ja miten kohtelee toisia sekä itseään. Että toisaalta - ihan mieluusti vaan - ollaan molemmin puolin niitä vaikeita, jotta syntyy sitä tarttumapintaa ja värähtelyä, että tossa vois olla se ihminen johon haluan tutustua lähemmin ja jonka uskallan päästää lähelleni :)

• Tykkää
Reactions: famipala
..toisaalta nukuttas ja toisaalta ei, mua häröilyttää mikä ei oo ollenkaan kivaa, koska - mulla on aamu ihan sähläystä täynnänsä pakkailuineen kaikkineen mutta.....no, homma ja asia kerrallaan :)

Mikäs sun unet vei *halaa* :)?
En tiedä. Muksu meni ihan vaan pienen kiukun saattelemana nukkumaan ja isompi lapsi nukahti ihan ilman kiukuttelua. Telkasta on katsottu höpsis-ohjelmat. Kello soi taas viideltä eli olisi kiva nukkua hiukan ennen huomista päivää. Liian vähän tekemistä tänään?

En tiedä. Muksu meni ihan vaan pienen kiukun saattelemana nukkumaan ja isompi lapsi nukahti ihan ilman kiukuttelua. Telkasta on katsottu höpsis-ohjelmat. Kello soi taas viideltä eli olisi kiva nukkua hiukan ennen huomista päivää. Liian vähän tekemistä tänään?
No voi kiesus sentään, liian lähellä on kyllä sulla heräämisajankohta...ei kait sun tarvii vielä tuohon aikaan ylös nousta? Käännät kylkeä ja jatkat unia?

Aamukahvin vois juoda yhdessä mehen kanssa, toisaalta voi kääntää kylkeäkin. Voi sitä torkkua sitten vielä tunnin tai kaksi, riippuu muksun heräämisestä.
..nooo, jos jaksat nousta tuohon aikaan pienen kahvikupillisen juomaan ja aamua jakamaan miehesi kanssa, niin onhan tuo sitten isoa awwww:n paikkaa :love:...alkaa mieheskin päivä paljon paremmin...mutta heti sitten kyllä vilahdat takaisin peiton alle ja nukut.

Ja jos muksu meinaa herätä ylen aikaisin, niin nappaat kainaloiseksi ja jatkatte molemmat ruususina nukkumista :)

Yhm, puolet lomasta on mennyt ja paluu sorvin äären koittaa kohta. Tänään haaveilin lottovoitosta. Jatkaiskohan sitä töitä ihan huvikseen?
...kyllä varmaan jatkais :), pitää sitä nyt joku rytmi olla hanskassa ja sen ammatillisen identiteetin pitämistä :)...jos nyt sitten ei ihan täyspäiväsenä niin vaikka puolikkaana, niin sais sitten joku työtön siinä jalkaansa oven väliin ja iloa elämäänsä :)

Ainii... Noist parisuhde- ja rakkausjutuista.

Itse olen ainakin pari vuotta ollut umpirakastunut erääseen blogia pitävään naiseen jolla on älli, ajatukset ja kirjoitustaito niin kohdallaan, että en kuvaansa kaipaa vaan veisin vihille jo tänään.

Mutta mitäpä hän kanssani tekisi? Tukehtuisi, kuivettuisi ja näivettyisi. Tykkään hänestä aivan liikaa toivoakseni hänelle mitään noin ikävää.

Kun Repe kirjoitti ”päivänsäteen ja menninkäisen” niin ei tainnu tietää kirjoittavansa dokumenttia.

IhQ
Huomenta!
Parin minsan päästä sois herätys. Oon ollut vähän päälle puol tuntia hereillä...mikä minuu vaivaa?
Nojoo, joinakin aamuina varmasti herään vasta herätyskelloon mut tää viikko on alkanut tosi oudosti.
Ei oo tarvinnut kuudelta vielä könytä sängystä kun töihin meno on vasta myöhemmin.

Kenenkään onni ei ole koskaan ollut minulta pois.

Niitä päiviä on useinkin kun itteä vituttaa enemmän kuin kotitarpeiksi, mutta siihen aamuun en o vielä herännyt milloin ei osais olla vilpittömän onnellinen toisen onnesta.
Toikin on muuten jännä juttu. Joillain on pakottava tarve tuoda esille omaa kurjuuttaan jos joku toinen tuo esille onneaan.

Henkilö 1: oli sitten ihana viikonloppu, mua kosittiin ja meen naimisiin ensi kesänä!

Henkilö 2: aha. No kivat sulle. Mun koira kuoli, anopilta katkesi jalka ja ukko on dokannut kaksi viikkoa

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä