Ja oi, kyllä - niin otte kovin vaikeita tekin, miehetKyllä te olette.
Ja sit ihan oikeesti...
Jos joku luulee, että Peppi on mulle tissit tai peppu joka on helposti tarjolla lähtemättä baariin, niin siinähän on luulevinaan.
Peppini kasvot, tissit ja peppu ovat just oikean kokoiset ja näköiset ja vain minun mielipiteelläni on merkitystä.
Minut oikeasti hurmataan sanoilla. Jos niitä on tarpeeksi ja ne tulevat oikeasa järjestyksessä. Tissipeppu ei saa minua aamulla kysymään, että "ottaisitko kahvia".
..toisaalta nukuttas ja toisaalta ei, mua häröilyttää mikä ei oo ollenkaan kivaa, koska - mulla on aamu ihan sähläystä täynnänsä pakkailuineen kaikkineen mutta.....no, homma ja asia kerrallaanEi nukuta
En tiedä. Muksu meni ihan vaan pienen kiukun saattelemana nukkumaan ja isompi lapsi nukahti ihan ilman kiukuttelua. Telkasta on katsottu höpsis-ohjelmat. Kello soi taas viideltä eli olisi kiva nukkua hiukan ennen huomista päivää. Liian vähän tekemistä tänään?..toisaalta nukuttas ja toisaalta ei, mua häröilyttää mikä ei oo ollenkaan kivaa, koska - mulla on aamu ihan sähläystä täynnänsä pakkailuineen kaikkineen mutta.....no, homma ja asia kerrallaan
Mikäs sun unet vei *halaa* ?
No voi kiesus sentään, liian lähellä on kyllä sulla heräämisajankohta...ei kait sun tarvii vielä tuohon aikaan ylös nousta? Käännät kylkeä ja jatkat unia?En tiedä. Muksu meni ihan vaan pienen kiukun saattelemana nukkumaan ja isompi lapsi nukahti ihan ilman kiukuttelua. Telkasta on katsottu höpsis-ohjelmat. Kello soi taas viideltä eli olisi kiva nukkua hiukan ennen huomista päivää. Liian vähän tekemistä tänään?
Aamukahvin vois juoda yhdessä mehen kanssa, toisaalta voi kääntää kylkeäkin. Voi sitä torkkua sitten vielä tunnin tai kaksi, riippuu muksun heräämisestä.No voi kiesus sentään, liian lähellä on kyllä sulla heräämisajankohta...ei kait sun tarvii vielä tuohon aikaan ylös nousta? Käännät kylkeä ja jatkat unia?
..nooo, jos jaksat nousta tuohon aikaan pienen kahvikupillisen juomaan ja aamua jakamaan miehesi kanssa, niin onhan tuo sitten isoa awwww:n paikkaa ...alkaa mieheskin päivä paljon paremmin...mutta heti sitten kyllä vilahdat takaisin peiton alle ja nukut.Aamukahvin vois juoda yhdessä mehen kanssa, toisaalta voi kääntää kylkeäkin. Voi sitä torkkua sitten vielä tunnin tai kaksi, riippuu muksun heräämisestä.
...kyllä varmaan jatkais , pitää sitä nyt joku rytmi olla hanskassa ja sen ammatillisen identiteetin pitämistä ...jos nyt sitten ei ihan täyspäiväsenä niin vaikka puolikkaana, niin sais sitten joku työtön siinä jalkaansa oven väliin ja iloa elämäänsäYhm, puolet lomasta on mennyt ja paluu sorvin äären koittaa kohta. Tänään haaveilin lottovoitosta. Jatkaiskohan sitä töitä ihan huvikseen?
Kauniita unia *pus*Nyt mä laitan pötkölleen ja pään tyynyyn. Öitä!
Vikinglottopäivä on keskiviikko, sieltä vaan kokeileenYhm, puolet lomasta on mennyt ja paluu sorvin äären koittaa kohta. Tänään haaveilin lottovoitosta. Jatkaiskohan sitä töitä ihan huvikseen?
Kauniita unikuvia sinulleTäytyis varmaan itsekin lähteä nukkuun joten toivottelen myös hyviä öitä
Samoin sinneKauniita unikuvia sinulle
Miksi tehdä muuta jos voi ryypätä?Ääh. Ei jaksa. Kahvia.
Huomenta vaan tupaan. Nousin, nyt odotellaan milloin herään.
Nipo työnantaja valittaa kuitenkin ja pakottaa jonnekin varhaisen puuttumisen hoito-ohjelmaan.Miksi tehdä muuta jos voi ryypätä?
Toikin on muuten jännä juttu. Joillain on pakottava tarve tuoda esille omaa kurjuuttaan jos joku toinen tuo esille onneaan.Kenenkään onni ei ole koskaan ollut minulta pois.
Niitä päiviä on useinkin kun itteä vituttaa enemmän kuin kotitarpeiksi, mutta siihen aamuun en o vielä herännyt milloin ei osais olla vilpittömän onnellinen toisen onnesta.