The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pitäis raahautua suihkuun ja pestä tää nyt vielä suora ja kiiltävä pään kruunu. Aamulla saa sitten taistella puoli tuntia että saa pesun jälkeisen pörrön suoraksi ja kiiltäväksi. Jos sattuu satamaan mitkään aineet ei tehoa vaan töihin päästessä on taas kasarilook. Ahdistun.
Mie tässä harkitsen josko nappaisi pörröstä huomenna ainakin kymmenen senttiä pois.
 
Oi, ihanaa :)! Nauti, faminen, nauti - anna palaa vaan ja heittäydy :)

...et kyllä arvaa, miten tulin tuosta viestistä iloiseksi ja onnelliseksi puolestasi :) *halaarutistan lämpimästi*...
Kiitos :)

Katsellaan nyt treffitkin ensin :)
Ja uusi kaupunki :whistle:

On tässä reilu viikko aikaa koota itseään :D
Kunnes sitten taas h-hetki alkaa lähestyyn :love:
 
Kiitos :)

Katsellaan nyt treffitkin ensin :)
Ja uusi kaupunki :whistle:

On tässä reilu viikko aikaa koota itseään :D
Kunnes sitten taas h-hetki alkaa lähestyyn :love:
Hyvin se menee, treffit ja uuden kaupungin valloittaminen, kun olet tuo hurmaava ja ihana oma itsesi :) <3....mutta tottahan toki sitä ennen pitää jänskätellä ja kasvatella niitä masuperhosia, ne niin kuuluvat siihen asiaan kivalla ja riemukkaalla tavalla :)

Oi että - mä oon oikeesti niin ilosena täällä :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Täällä rupee olemaan liikaa jo awww:ta ja pumpulii ja perhosiii ja mitä kaikeea härpäkettä niitä on....

...ja mää en ala...mulla on tälle viikolle yhdeksi ainoaksi päiväksi/illaksi suunnitelmia ja se on ainoa ilta kun viikonloppukaverille sopis nähdä kun tulee reissusta ja käy kotona ja lähtee taas reissuun...no joo,ymmärrän että nyt reissaa kun työt alkaa. Mut en ala(n)
 
Täällä rupee olemaan liikaa jo awww:ta ja pumpulii ja perhosiii ja mitä kaikeea härpäkettä niitä on....
...tota awwww:ta ja pumpulinpehmeyttä ja perhosten lentelyä ja punoittavia poskia ja jännityskutitusta kun ei vaan ikinäkoskaanmilloinkaan ole liiaksi.

Toi jos mikä saa tuntemaan itsensä elossa olevaksi ja ainutlaatuiseksi ja tärkeäksi :). Sen takia kaikkia noita aina kaipaakin...ja toivookin niin itsellensä kuin toisillekin :)
 
Hyvin se menee, treffit ja uuden kaupungin valloittaminen, kun olet tuo hurmaava ja ihana oma itsesi :) <3....mutta tottahan toki sitä ennen pitää jänskätellä ja kasvatella niitä masuperhosia, ne niin kuuluvat siihen asiaan kivalla ja riemukkaalla tavalla :)

Oi että - mä oon oikeesti niin ilosena täällä :)
Juu, juu, tietenkin olen :)
Niinpä, nuo kuuluvat tähän tilanteeseen :)

Ja jos toinen treffeille pyytää :love:
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
...tota awwww:ta ja pumpulinpehmeyttä ja perhosten lentelyä ja punoittavia poskia ja jännityskutitusta kun ei vaan ikinäkoskaanmilloinkaan ole liiaksi.

Toi jos mikä saa tuntemaan itsensä elossa olevaksi ja ainutlaatuiseksi ja tärkeäksi :). Sen takia kaikkia noita aina kaipaakin...ja toivookin niin itsellensä kuin toisillekin :)
No juu,olet taas oikeassa:)
 
Boobabe
Täällä rupee olemaan liikaa jo awww:ta ja pumpulii ja perhosiii ja mitä kaikeea härpäkettä niitä on....

...ja mää en ala...mulla on tälle viikolle yhdeksi ainoaksi päiväksi/illaksi suunnitelmia ja se on ainoa ilta kun viikonloppukaverille sopis nähdä kun tulee reissusta ja käy kotona ja lähtee taas reissuun...no joo,ymmärrän että nyt reissaa kun työt alkaa. Mut en ala(n)
No voih. :unsure:
 
...tota awwww:ta ja pumpulinpehmeyttä ja perhosten lentelyä ja punoittavia poskia ja jännityskutitusta kun ei vaan ikinäkoskaanmilloinkaan ole liiaksi.

Toi jos mikä saa tuntemaan itsensä elossa olevaksi ja ainutlaatuiseksi ja tärkeäksi :). Sen takia kaikkia noita aina kaipaakin...ja toivookin niin itsellensä kuin toisillekin :)
Kenenkään onni ei ole koskaan ollut minulta pois.

Niitä päiviä on useinkin kun itteä vituttaa enemmän kuin kotitarpeiksi, mutta siihen aamuun en o vielä herännyt milloin ei osais olla vilpittömän onnellinen toisen onnesta.
 
Kenenkään onni ei ole koskaan ollut minulta pois.

Niitä päiviä on useinkin kun itteä vituttaa enemmän kuin kotitarpeiksi, mutta siihen aamuun en o vielä herännyt milloin ei osais olla vilpittömän onnellinen toisen onnesta.
Mä en ole koskaan ymmärtänyt joitain suomalaisia sananlaskuja, kuten esim Kel onni on se onnen kätkeköön. Miksvarten HÄH!!??

Toinen on joululaulut. Hetken kestää elämää, sekin synkkää ja ikävää. Ei sitten ilon pilkahdustakaan havaittavissa.

Paheksun. Kostoksi olen ilolintunen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä