mää jo hetken funasin et oot ryyppäämään menos ja loiventaan muuuten oliko muilla katkoo tänne mulla oli ban olokin parempi aateltiin lähtee ulos mut tietty synkkkä taivas mutta hyvää aamun jatkkoo sinnekkinJahas, se urkeni tilaisuutta sitten heti aamuseltaan ittensä loiventamiselle ja olotilan hakemiselle eli lähden happihyppelylle ja sen jälkeen tuumataan tarkemmin tämän päivän menemisiä ja olemisia
Moikkeliskoikkelikset - kivaa päivää kaikille
Joo panin saman mrekilleJa opettelisivat edes kirjoittaan, IP-osittesi
Kirotusvihreet on vähän tullasiaJoo panin saman mrekille
Ettei vaan ois DDR:n "aineistot" vuotanu julkisuuteen ja asettanu meiät kaikki epäilyttävään valoonMe kaikki saatiin bannit
Vähän aikaa olin että hetkinen, mitä mä nyt olen tehnyt
mä soitan kiinalaisille nehän pystyy tuhoomaan sadepilvet olympialaisten aikaan käytös en oo vielläkään kerenny uimaaan päääLoppuviikosta nautitaan kesän tähän asti lämpimimmistä päivistä.
Tiistaita vietetään pääosin pilvisissä maisemissa, mutta keskiviikon aikana sadekuurot siirtyvät Venäjän puolelle. Torstaina Suomeen alkaa virrata lämmintä ilmaa Länsi-Euroopan suunnalta, jossa on tällä viikolla kovia helteitä.
– Torstaina mennään ainakin Etelä- ja Länsi-Suomessa helteille, MTV Uutisten meteorologi Pekka Pouta sanoo.
Perjantai on tätäkin lämpimämpi, ja ainakin Etelä-Suomeen on luvassa hellelukemia, mahdollisesti myös itään. Kaikkein lämpimintä on perjantaina lounaassa.
– Lounais-Suomi on niin lämmin, että siellä saatetaan mitata kolmekymmentäkin astetta, Pouta sanoo.
Vielä lauantainakin riittää lämpöä. Se saattaa esimerkiksi Helsingissä tuntua kaikkein lämpimimmältä päivältä, sillä tuuli puhaltaa mantereen puolelta.
Sunnuntaina lämpöpiikki alkaa olla ohitse ja ensi viikko näyttää koleammalta.
Pari päivää se nyt vaan kestää, koittakaa kestää
Ellei ennuste mene pieleen ja kestääkin kauemmin
Nöyp - kävin heittämässä ton pitkän fillarilenkin ja siellä tasoittelin omaa olotilaani ...hyvä mennä olikin kun aurinko paistoi vielä toistaiseksi.mää jo hetken funasin et oot ryyppäämään menos ja loiventaan muuuten oliko muilla katkoo tänne mulla oli ban olokin parempi aateltiin lähtee ulos mut tietty synkkkä taivas mutta hyvää aamun jatkkoo sinnekkin
Mä tuun myöhässä mutta...JOO HUOMENTA !!!!
tänään on jo liikuntaa eilen tuli maattua niin et olo oli tänään ku papparaisella tyby menee huomen aamul hoitoonNöyp - kävin heittämässä ton pitkän fillarilenkin ja siellä tasoittelin omaa olotilaani ...hyvä mennä olikin kun aurinko paistoi vielä toistaiseksi.
Hyvä kun sulla jo parempi olo siellä . Ota kuitenkin vielä ihan iisisti, noi osaa vetää olon nuivaksi ja veteläksi parin päivän ajan kuitenkin vaikkei oiskaan kunnolla hyökännyt päälle. Mukavaa päivää sulle
Niinkin on voinut käydäEttei vaan ois DDR:n "aineistot" vuotanu julkisuuteen ja asettanu meiät kaikki epäilyttävään valoon
Loppuviikosta nautitaan kesän tähän asti lämpimimmistä päivistä.
Tiistaita vietetään pääosin pilvisissä maisemissa, mutta keskiviikon aikana sadekuurot siirtyvät Venäjän puolelle. Torstaina Suomeen alkaa virrata lämmintä ilmaa Länsi-Euroopan suunnalta, jossa on tällä viikolla kovia helteitä.
– Torstaina mennään ainakin Etelä- ja Länsi-Suomessa helteille, MTV Uutisten meteorologi Pekka Pouta sanoo.
Perjantai on tätäkin lämpimämpi, ja ainakin Etelä-Suomeen on luvassa hellelukemia, mahdollisesti myös itään. Kaikkein lämpimintä on perjantaina lounaassa.
– Lounais-Suomi on niin lämmin, että siellä saatetaan mitata kolmekymmentäkin astetta, Pouta sanoo.
Vielä lauantainakin riittää lämpöä. Se saattaa esimerkiksi Helsingissä tuntua kaikkein lämpimimmältä päivältä, sillä tuuli puhaltaa mantereen puolelta.
Sunnuntaina lämpöpiikki alkaa olla ohitse ja ensi viikko näyttää koleammalta.
Pari päivää se nyt vaan kestää, koittakaa kestää
Ellei ennuste mene pieleen ja kestääkin kauemmin
Ahaa nyt selvis freeze on sala mode täällä ja jako bannei et mentäs heti ulos no sä oot kohta mm tason pyöräiliä ei muutaku vallottamaan tour de franceNiin - ja aamun jatkoja ! Kakskytviis kilsaa onnellisesti takanapäin, tuntui tahmeelta ja jäykältä mutta sainkin paiskottua sen tuntiin ! Nyt on suihkussa käyty, jos vaikka pöwwö kuivuiskin nyt kunnolla kun on koko päivä aikaa , ja kohta otan aamupalaa - puuroa ja mustaherukoita, nams.
Keli on vinkee, semmosta jännää utuista pilviverhoa meinaa laittaa kehiin mutta toistaiseksi aurinko näkyvillä eli mikäs tässä, hei, ollessa
Keep smiling and enjoying mussukaiset !
Joo, mutta otat sen iisisti, eli kroppaas tunnustellen ja maistellentänään on jo liikuntaa eilen tuli maattua niin et olo oli tänään ku papparaisella tyby menee huomen aamul hoitoon
pankkiin pitää mennä panot mielessä ja uutta kortin tunnuslukuu tilaamaan
oisko sillon loppuna jees
mä soitan kiinalaisille nehän pystyy tuhoomaan sadepilvet olympialaisten aikaan käytös en oo vielläkään kerenny uimaaan päää
Ongelmia operaattorilla tai sitten laitteesi käyttämä ip on toisen palstailijan takia estetty. Kantsii tyhjentää välimuisti ja resetoida verkkoasetukset, jos mokkula.Mulla on puhelimessa tuo kans, mikähän siinä maksaa?
- hahaa, voi eiiii, mä ja mun lörppäsuuni - taas tuli puhuttua liikoja ...nää, noi bannit ei vissiin kosketa tämmöstä ei vakavasti otettavaa hörhöäaaa
Ahaa nyt selvis freeze on sala mode täällä ja jako bannei et mentäs heti ulos no sä oot kohta mm tason pyöräiliä ei muutaku vallottamaan tour de france