Tälläseen aikaan vasta kompuroi takaisin paheksun.helou pörröt
mulla pikkasen venähti praasniekkareissu
Tälläseen aikaan vasta kompuroi takaisin paheksun.helou pörröt
mulla pikkasen venähti praasniekkareissu
ihan ok kokemusOliko ees mukavaa?
noko piti viel lopuksi jeesata yhtä kouluaikasta kamua sänkypuuhissaTälläseen aikaan vasta kompuroi takaisin paheksun.
Jaaahs, no okei, ihan pätevä syy.noko piti viel lopuksi jeesata yhtä kouluaikasta kamua sänkypuuhissa
Olet vissiin painossa töissä? Ei tartte vastata, tää on retorinen kysymys.Huomenta ja yötä.
Toinenkin yö selvitetty kunnialla. Jouduinki heti tositoimiin, ekat kaks tuntia meni kauheessa paniikissa eikä mistään oikee tullu mitään, mut sit mä rsuhottelin itteäni et kyl sä osaat teet omaa tahtii ja painajan ois parempi hyväksyä se. Ja kaikki meni loistavasti, sekoitin yön aikana väriä varmaan enemmän mitä oon koskaan sekoittanut ja siihe alko löytyy sellanen tatsiki jo ny hyvin mielin nukkuu ko on vähä viileempääki. Silläkin uhalla et hyttysten vallankumous tulee niin laitan ikkunan auki.
Huomenta.Huomenta! Voi aurinko, miksi minut hylkäsit???
AaKoo, loppu hyvin kaikki hyvin. Älä tao itseäsi moukarilla, nythän tiedät seuraavan kerran päästää haukun vasta koirapuistossa irti
taitaa olla suorastaan rikos päästää hurtta toisen metsään irti
ja vielä pesintärauhoituksen aikana
Toi AaKoon selässä oleva Fiskarssin veitsisarja taitaa olla sun omaisuutta?taitaa olla suorastaan rikos päästää hurtta toisen metsään irti
On. Tiedän.taitaa olla suorastaan rikos päästää hurtta toisen metsään irti
Mulla on ihan oma ruoska.Toi AaKoon selässä oleva Fiskarssin veitsisarja taitaa olla sun omaisuutta?
...toi oli sarjassamme mun todella heikkoa pilke silmäkulmassa- veistelyä...eli joo, olihan toi aikatavalla takertuvaista ja hyvin erikoista ja sitä creepyä..annapa toisen siellä nyt ryömiä ihatuksenkurimuksentuskassaan, pistä silmät kiinni jatkossa moisten ilmoituksien ilmaantuessa...Mmmmissä se lutunen ja ihana on..? Musta toi on creepyä, ja siihen nähden et ollaan tavattu vaan paro kertaa nii aika... säälittävääkin toisaalta. En tiiä mitä tohonkin ny edes vastais.
Kehäkolmosen sisäpuolella jokseenkin kaikki on taajama- aluetta. Jossa koira on aina pidettävä kiinni.
Koiriin liittyvä lainsäädäntö | Kennelliitto
Maaliskuun 1. päivästä elokuun 19. päivään ulkona oleva koira on pidettävä kytkettynä tai siten, että se on välittömästi kytkettävissä.
Toihan oli ihan loistava yö sulle ! Siis siinä mielessä että ensinnäkin oli oikeesti tekemistä eli aika varmasti meni sukkelasti. Plus vielä se, että tuli isosti tilannetta josta otit ylivoimaisen niskaotteen voitokkaasti!! Jatkossa mikään ei ole tuolla saralla siis mahdotonta vaan - sä osaat, hoidat ja handlaat asian . Arvaapas vaan kellä siellä kasvoi itseluottamaus- ja varmuus omasta osaamisesta ja ammattitaidosta hurjasti? Onneks olkoon atm - ja todella leveellä hymyllä seuraavaa työvuoroa kohti.Huomenta ja yötä.
Toinenkin yö selvitetty kunnialla. Jouduinki heti tositoimiin, ekat kaks tuntia meni kauheessa paniikissa eikä mistään oikee tullu mitään, mut sit mä rsuhottelin itteäni et kyl sä osaat teet omaa tahtii ja painajan ois parempi hyväksyä se. Ja kaikki meni loistavasti, sekoitin yön aikana väriä varmaan enemmän mitä oon koskaan sekoittanut ja siihe alko löytyy sellanen tatsiki jo ny hyvin mielin nukkuu ko on vähä viileempääki. Silläkin uhalla et hyttysten vallankumous tulee niin laitan ikkunan auki.
On. Tiedän.
Osittain hävettää se, että itte munasin. Sen mä kyl kestän. On tullu munattua ennenkin.
Suurimmaksi osaksi hävettää se mitä kaikkea olis voinu sattua. Hauvelille ittelleen. Muut ei ollu vaarassa kuin se yks rusakko.
Huomenta *halaa*..yritähän ottaa siellä hitaan rauhallista aamua pikkutoffosen kanssa..ja päikkäritkin tänään jos suinkin mahdollista...kyllä tämä päivä tästä suttaantuu...Huomenta, huonoa sellaista. En ole vieläkään nukkunut kunnolla, ties kuinka mones yö menossa. Viime yön saldo viisi tuntia. PikkuToffee halusi herätä heti kuuden jälkeen, arg. Pakkaan sen miehen mukaan töihin. Sitten kesti tänne tulokin, ip-psoitteesi on porttiestetty, pah.
Kahvia ja lastenohjelmia töllöstä, kyllä se tästä.Huomenta *halaa*..yritähän ottaa siellä hitaan rauhallista aamua pikkutoffosen kanssa..ja päikkäritkin tänään jos suinkin mahdollista...kyllä tämä päivä tästä suttaantuu...
Mulla on puhelimessa tuo kans, mikähän siinä maksaa?Huomenta, huonoa sellaista. En ole vieläkään nukkunut kunnolla, ties kuinka mones yö menossa. Viime yön saldo viisi tuntia. PikkuToffee halusi herätä heti kuuden jälkeen, arg. Pakkaan sen miehen mukaan töihin. Sitten kesti tänne tulokin, ip-psoitteesi on porttiestetty, pah.