The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sanoitko giraffi kotiväelle että haistakaa vittu ja pitäkää juhlanne?
Mää purin sänkyni ja vierasvuoteen alhaalta ja kysyin mitä petivaatteille tehdään.
"Sun ja puolikkaan lakanat voi jättää sinne ku ei tässä kuitenkaan mee kauaa kun te tuutte seuraavan...."
"Kyllä muuten menee."
Sit ilmotin lähdöstäni siinä vaihees ko sälli jo parkkeeras auton pihaan. Kävi ne halaamassa ja kiittelemässä avusta, vastasin vaan et kiitos kyydistä ja menin autoon.

T.Kypsä aikuinen
 
Juhannusheila muistelee mua facessa. Se kerto löytäneensä mun hiuksen jalkapohjastaan kävellessään paljain jaloin. Olin sillee et wtf thank you for this information, niin hänen mielestään sen oli tarkoitus olla söpöä ja kertoa et on mua ikävä??? Mitä vittua nyt hermanni.
awwwww....siis :D...anteeks nyt vaan - onhan toi toki lutuista ja ihanaa jajaja...mutta siis...ööö...hän ei sitten vissiin oo ollenkaan sen juhannuksen jälkeen voinut peseytyä koskapa on astellut sellaisessakin paikassa minne on hentoisesti leijaillut hiuksesi ja otollisesti osunut ja tarrautunut heilan jalkapohjaan kiinni...että nyt siellä varmaan kans keuhkoilee palkeitten lailla koska jaattehan te yhdessä tämän ilmakehän ja hengitätte samaa ilmaa :rolleyes::love:....

Oijoijoi...tämä juhannus jäi niin kyllä ainakin yhden mieleen :)....
 
Mutta kuulkaas nyt ihanaiset :) - mä oon täällä ihan hattaraisena ja aivan valmiina astelemaan unilaivaan, vaikka pöwwö onkin vielä kaikkea muuta kuin kuiva eli riskillä kalastelemaan unikuvia...

Pumpulinpehmeitä unia kaikille ja varsinkin just sulle :) *pus*
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
awwwww....siis :D...anteeks nyt vaan - onhan toi toki lutuista ja ihanaa jajaja...mutta siis...ööö...hän ei sitten vissiin oo ollenkaan sen juhannuksen jälkeen voinut peseytyä koskapa on astellut sellaisessakin paikassa minne on hentoisesti leijaillut hiuksesi ja otollisesti osunut ja tarrautunut heilan jalkapohjaan kiinni...että nyt siellä varmaan kans keuhkoilee palkeitten lailla koska jaattehan te yhdessä tämän ilmakehän ja hengitätte samaa ilmaa :rolleyes::love:....

Oijoijoi...tämä juhannus jäi niin kyllä ainakin yhden mieleen :)....
Mmmmissä se lutunen ja ihana on..? Musta toi on creepyä, ja siihen nähden et ollaan tavattu vaan paro kertaa nii aika... säälittävääkin toisaalta. En tiiä mitä tohonkin ny edes vastais.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä