No halavattu teijen kanssa ....mie en ala kohta yhään mittään enkä kettään, vaan möksähdän pian :|...Juu juu, toki toki
...enkä mä jaksa nyt möksähtääkään , olkoon mokoma!
No halavattu teijen kanssa ....mie en ala kohta yhään mittään enkä kettään, vaan möksähdän pian :|...Juu juu, toki toki
..että mikätähä?!..kauheen vaikeita sanoja rupesit käyttelemään, tommosia tajua :snotty:...Ootas kun mä luen tän ajatuksella. Tässä on jokin sek...aalisviritteinen sanoma kätkettynä.
No halavattu teijen kanssa ....mie en ala kohta yhään mittään enkä kettään, vaan möksähdän pian :|...
...enkä mä jaksa nyt möksähtääkään , olkoon mokoma!
Koiruliinit on semmottia, että ne tarttee isännän. Ne tykkää tehdä mitä käsketään.Juujuu, koirat on ihunia lutuisia kuolaturpia :heart:...ja mitä taas kissoihin tulee, niin ....taijankin olla ihan hiljaksiin :xmas:...
Miun kisumirri on päättänyt käyttää minnuu hyväkseen patjanaan. Koko ajan pitää maata sylissä. Liekkö olen liian pehmoinen :snotty:Koiruliinit on semmottia, että ne tarttee isännän. Ne tykkää tehdä mitä käsketään.
Siin mielessä tommoinen viikonlopputuuraus ei o kiva, koska kyseessä ei ole minun koirani, olen vaan sijaisruokkija ja - ulkoiluttaja.
Kisumirrit on aina asia erikseen. Ne tekevät joka tapauksessa mitä tahtovat milloin silmä välttää. Upeita otuksia ovat.
Älä muuta sanoÖööö, okei
..no kyllä mä yhden kuolaturvan tiiän, joka teki kyllä mitä tahtoi ja milloin tahtoi käskemättäkin vaikka silmä katsoiskin ..ja vallankin silloin ...että rakkaita rapsutuksia vaan sinne pilvimaastoihin vöyhkänälle :heart:...Koiruliinit on semmottia, että ne tarttee isännän. Ne tykkää tehdä mitä käsketään.
Siin mielessä tommoinen viikonlopputuuraus ei o kiva, koska kyseessä ei ole minun koirani, olen vaan sijaisruokkija ja - ulkoiluttaja.
Kisumirrit on aina asia erikseen. Ne tekevät joka tapauksessa mitä tahtovat milloin silmä välttää. Upeita otuksia ovat.
Hienosti kuorittu. Tee auto seuraavaksi?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30833816:
Moi :wave:kato prkl, muistin viel salasanan
ei toi dementia nyt niin ihan hirveen pitkällä ole
...and he's back ! :wave:kato prkl, muistin viel salasanan
Näin urosotuksena sanon jos sallitaan...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30833811:K
Miun kisumirri on päättänyt käyttää minnuu hyväkseen patjanaan. Koko ajan pitää maata sylissä. Liekkö olen liian pehmoinen :snotty:
Ruttu! :hug:kato prkl, muistin viel salasanan
Näin urosotuksena sanon jos sallitaan...
... että ymmärrän kisumirriäsi oikein hyvin!!!"
Mutta jos mirri valtaa köpsyn niin mihin parrupöksy mahtuu :attn:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30833811:K
Miun kisumirri on päättänyt käyttää minnuu hyväkseen patjanaan. Koko ajan pitää maata sylissä. Liekkö olen liian pehmoinen :snotty:
:kiss:kato prkl, muistin viel salasanan
Tere tulemast.
Ei se nyt ehdi kun pitää järjestää tyttökoulun kevätjuhlia....Tere tulemast.
Tviitti ilmoitti häipyvänsä, Poikalan tyttökoulun rehtoria ei o pariin päivään näkyny, Arieksesta ei o tietoa, Pikkukaupunkilaisesta vielä vähemmän, Päätöntä ei ketjussa näy ja Kepsis vain satunnaisesti ja harvakseltaan. Pahaa jo belgäsin jääväni ihan yksin!!!
:O kumpikohan jää voitolleMutta jos mirri valtaa köpsyn niin mihin parrupöksy mahtuu :attn:
Joko kaikilla tytöillä on sopivat asut valittuna juhliinEi se nyt ehdi kun pitää järjestää tyttökoulun kevätjuhlia....
ellei parrupöksyllä ole kunnon sarkahousuja jallaassa niin kissa korjaa potinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30833846::O kumpikohan jää voitolle