ellei parrupöksyllä ole kunnon sarkahousuja jallaassa niin kissa korjaa potin
ellei parrupöksyllä ole kunnon sarkahousuja jallaassa niin kissa korjaa potin
Kansallispuku, aina sopiva juhlaan kuin juhlaan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30833851:Joko kaikilla tytöillä on sopivat asut valittuna juhliin
mää luulin että sinne mennään kansallispuvussa...onneksi tuli puheeksi etten vallan olisi nolannut ja erottunut joukosta|OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30833851:Joko kaikilla tytöillä on sopivat asut valittuna juhliin
Täs se taas nähdään...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30833830:
Maalauksellisin koristein .....Kansallispuku, aina sopiva juhlaan kuin juhlaan.
Pettämätön valinta. Ainahan voi laittaa lisäksi vaikka jotkut kivat... Hmmm... Öööööö.... Tuota.... Korvakorut :saint:Kansallispuku, aina sopiva juhlaan kuin juhlaan.
ne on menossa poikalan tyttökoulun kevätjuhliin, kyllä sääki saat mennäMihinkä juhliin te ootta menossa?
höpönassu :heart:Ällös öllös nyt ollenkaan siellä yritä
...en kait mä nyt niiiiiin mahdoton ole :snotty:....:snotty:....
Rusetteja pörröön?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30833867:Pettämätön valinta. Ainahan voi laittaa lisäksi vaikka jotkut kivat... Hmmm... Öööööö.... Tuota.... Korvakorut :saint:
kaikilla naisilla on the ketjun kansallispukuei mulla ole kansallispukua.. voi harmi sentään.
on sullaei mulla ole kansallispukua.. voi harmi sentään.
Vink, kansallispuku = alastiei mulla ole kansallispukua.. voi harmi sentään.
..no niiin |O...nyt se tapahtu...koko hiien kone..saaplari....mitenhän käy...teessä :snotty:Rusetteja pörröön?
Kannatan :attn:Rusetteja pörröön?
Kaverin mirri aina lyöttäytyy mun syliin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30833811:K
Miun kisumirri on päättänyt käyttää minnuu hyväkseen patjanaan. Koko ajan pitää maata sylissä. Liekkö olen liian pehmoinen :snotty:
..sielläpä toinen söpönassu :kiss: :heart:höpönassu :heart:
Mie voin ottaa kopin... jaa sellanen. No siinä tapauksessa. Voip jäädä lähtemättä niihin kemuihin. Ellei sitten kaikki osallistujat halua toimia kätilöinä.
TheKetjun kansallispuku sulla on syntymälahjana.ei mulla ole kansallispukua.. voi harmi sentään.
Kokemus se olisi tuokin.. jaa sellanen. No siinä tapauksessa. Voip jäädä lähtemättä niihin kemuihin. Ellei sitten kaikki osallistujat halua toimia kätilöinä.
Okei, Majurin asuinsijoja suosittelen vältettäväksi. Majurin mökin alla noin 600 m syvyydessä on Helvetti.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30833884: