Harjoitus tekee mestarin. Kannatan :attn:koska keväällä tuo jäätilanne on niinkin heikko niin voidaan hätätilassa panna tytöt mutapainimaan
kansallispuvuissa, luonnollisesti
Harjoitus tekee mestarin. Kannatan :attn:koska keväällä tuo jäätilanne on niinkin heikko niin voidaan hätätilassa panna tytöt mutapainimaan
kansallispuvuissa, luonnollisesti
mutta säähän juur oletki rexin lemppariMää tainnut olla mikään joten jos en oo rexin lemppari oppilas niin karkaan jonnekin poikien sisäoppilaitokseen...tai sit se on joku pehmee paikka josta ei pääse ikinä pois :O
:saint:mutta säähän juur oletki rexin lemppari
...heität sitten miehen lattialle :xmas:
Mä en ihan oikeesti tiedä.Mää tainnut olla mikään joten jos en oo rexin lemppari oppilas niin karkaan jonnekin poikien sisäoppilaitokseen...tai sit se on joku pehmee paikka josta ei pääse ikinä pois :O
oon nähnyt ton joskus.:O
Alkoi just 5D: Miehet kuminaamioissa
Ai tää vai?:O
Alkoi just 5D: Miehet kuminaamioissa
Se on muuten hassua. Lapset ovat tavallaan kai osin juuri siksi niin hellyyttäviä kipeinä. -Kun eivät jaksa kinata!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30834240:Meillä on ilmiselvästi lapset parantuneet, koska jaksoivat aloittaa tappelun heti kun sängystä ylös pääsivät. *huokaus*
Jos vähän koittais aamupalaa syödä ja sit ehkä tota pyykkiä sais alkaa kans pesemään.
mene pihalleHuomenta! =)
Mä sain vapaapäivän (kun lauantaina tuli ahkeroitua) ja nyt oon jo fillaroinut puolisen tuntia ja pyykkikone pörisee ja nyt on aika istua kahvikupin ääreen ja alkaa pohtia "erilaista" kaalilaatikkoa.
Olinkin jo tovin kastelemassa kasihuoneella ja avaamassa ovia ja ikkunoita. Ja pian uudelleen, pitää kerätä lisää nokkosia ja horsmia ja mesiangervoa ja ehkä vähän mansikanlehtiä ja vadelmaa ja...Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30834267:mene pihalle
ahaOlinkin jo tovin kastelemassa kasihuoneella ja avaamassa ovia ja ikkunoita. Ja pian uudelleen, pitää kerätä lisää nokkosia ja horsmia ja mesiangervoa ja ehkä vähän mansikanlehtiä ja vadelmaa ja...