The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...heität sitten miehen lattialle :xmas:

On muuten oikeesti vaikeeta.

Aikanaan harrastin painia. Seurassa oli hirveen vähän mulle pärjääviä mun kokoisia tai -painoisia. Niinpä mä olin valmentajalle harjoituskappale, et " näin se tehdään". Ja sit mua vietiin. Ja lujaa. Valtsu sattui olemaan silloinen maajoukkueen päävalmentaja. Ja tommoinen tosiaan silloin ja nykyään pystyy viemään minua kuin litran mittaa.

Vaihdoin lajiin mis ei tunnettu sääntöjä. Silloin 2 dan, nykyään täydet 10 dan näytti miten meikäläinen tosiaan heitetään lattialle. Vaikka olin tosiaan päättäny, että minähän en tästä hiewatha.

Naarasotuksilla on tohon lattialle/sänkyyn/suihkuun/keittiönpöydälle/tms. heittämisessä etulyöntiasema. Lähikontaktiin jos tulee pyrittyä, niin ei siitä tule kieltäydyttyä. Karkuun kandee lähteä jo kauan aikaisemmin.
 
Huomenta :wave:

Meistä kolmikosta tuo yks pieni on vähän vielä töttöröö ja maha kuulemma kipee, hän onnistu ilmeisesti saamaan osan minunkin taudista. Vähän maha kiertää ja yöllä varmaan ollu kuumetta, ku heräsin sellaseen tuskahikeen. Mut voiton puolella, onneks. Tänää varmaan pitää siivota ja pestä pyykkiä ja niin, tehdä ruokaa, illalla jos pääsis jo töihinkin asti. Ei toisaalta harmita, että 5 yövuoroa lyheni 3, mutta se millä tavalla, olis voinu kyl olla joku toisenlainen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30834240:
Meillä on ilmiselvästi lapset parantuneet, koska jaksoivat aloittaa tappelun heti kun sängystä ylös pääsivät. *huokaus*

Jos vähän koittais aamupalaa syödä ja sit ehkä tota pyykkiä sais alkaa kans pesemään.
Se on muuten hassua. Lapset ovat tavallaan kai osin juuri siksi niin hellyyttäviä kipeinä. -Kun eivät jaksa kinata!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30834267:
mene pihalle
Olinkin jo tovin kastelemassa kasihuoneella ja avaamassa ovia ja ikkunoita. Ja pian uudelleen, pitää kerätä lisää nokkosia ja horsmia ja mesiangervoa ja ehkä vähän mansikanlehtiä ja vadelmaa ja... :p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä