The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olut ei sovi mulle.

Olen ny ollut onnistuneesti vissiin kolmisen vuotta jokseenkin koskematta mihinkään mitä voi kutsua soittimeksi.
Mut nykyään jos erehdyn ottamaan muutamankin olusen, niin takaraivossa alkaa kolkuttaa ajatus, et pitäiskö perustaa bändi.
Tai siis liittyä johonkin olemassaolevaan, en mä olusissakaan niin hullu ole, että oman perustaisin ja vetovastuuseen ryhtyisin. Mut trioon neljänneksi mieheksi, semmoiseksi joka tökitään rumpukapulalla hereille ja joka kysyy, et "joko syödään" - ai jaa, no "mitä soitetaan"?

Oluen haittavaikutuksia.
 
Olut ei sovi mulle.

Olen ny ollut onnistuneesti vissiin kolmisen vuotta jokseenkin koskematta mihinkään mitä voi kutsua soittimeksi.
Mut nykyään jos erehdyn ottamaan muutamankin olusen, niin takaraivossa alkaa kolkuttaa ajatus, et pitäiskö perustaa bändi.
Tai siis liittyä johonkin olemassaolevaan, en mä olusissakaan niin hullu ole, että oman perustaisin ja vetovastuuseen ryhtyisin. Mut trioon neljänneksi mieheksi, semmoiseksi joka tökitään rumpukapulalla hereille ja joka kysyy, et "joko syödään" - ai jaa, no "mitä soitetaan"?

Oluen haittavaikutuksia.
Niinmut eikö se ole vain hyvä jos tekee pikkunousussa mieli seuraan ja soittamaan?
 
Olut ei sovi mulle.

Olen ny ollut onnistuneesti vissiin kolmisen vuotta jokseenkin koskematta mihinkään mitä voi kutsua soittimeksi.
Mut nykyään jos erehdyn ottamaan muutamankin olusen, niin takaraivossa alkaa kolkuttaa ajatus, et pitäiskö perustaa bändi.
Tai siis liittyä johonkin olemassaolevaan, en mä olusissakaan niin hullu ole, että oman perustaisin ja vetovastuuseen ryhtyisin. Mut trioon neljänneksi mieheksi, semmoiseksi joka tökitään rumpukapulalla hereille ja joka kysyy, et "joko syödään" - ai jaa, no "mitä soitetaan"?

Oluen haittavaikutuksia.
Mitäs vikaa musiikissa on, hä :D?! Ja vallankin siinä, että sitä vielä osaa soittaakin? Jopa niin, että siitä tulee sekä itselleen että kuulijoille ja tanssijoille kiva mieli?

Höpöstöppönen taas :) :hug:...turha sitä on taitojansa piilossa pitää, Luojan luomia lahjoja. Omaksi ilokseen sitä rämpyttää mennen tullen mutta jos ja kun kerran päähän tulee vielä tuommoinen ajatus, että oikeesti vois muitakin ilahduttaa niin....

Anna palaa vaan :)! Oikeesti.

Ja sitten sille erakkorapukortille mä sanon nyt että - ei sitä ihan koko aikaa kuitenkaan ollaa soittelemassa, kyllä siihen mahtuu sitten niitä ollamöllötyspäiviäkin :). Tasapainossa pysyy siis tilanne :)
 
Ja huomentapäivää kaikille :kiss: :) :wave:

..mä oon vasta nyt aamupalan kimpussa, vaikka hereillä oon ollut kuudesta lähtien :D. Onko ollut talossa hiukan äksöntsäksöniä ja tulemista ja menemistä...enkä mä edes tiiä onko kaikki oikeessa paikassa ja oonko mä oikeessa paikassa ja minne vielä oonkaan tästä menossa jajajaja...:D

Jotenkin repes taas tää viikko ihan levälleen, tästä päivästä puhumattakaan mutta - tilanne kerrallaan, parhaassa tapauksessa kaksi :D

Mutta nyt sitä teetä, ja sassiin! Sitä nyt oon ehtiny juomaan kun....mut meinataan näemmä väkisinkin kaataa potevaksi, mutta siihen en suostu ollenkaan vaikka joku on mennyt yön aikana istuttamaan kurkkuuni kaktuksen :snotty:. Ohjelmapäivitykseen vain semmoinen ei nyt sovi millään, joten se häädetään huspois :D
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30834240:
Meillä on ilmiselvästi lapset parantuneet, koska jaksoivat aloittaa tappelun heti kun sängystä ylös pääsivät. *huokaus*

Jos vähän koittais aamupalaa syödä ja sit ehkä tota pyykkiä sais alkaa kans pesemään.
Voi että, ihana juttu kun tauti on takanapäin ja elo mallillansa...vauhtineen kaikkineen :D!

Mikäs on oma olotilasi ja jaksamisesi :hug: :kiss:?
 
Moiks! :wave: :) kylläpäs aika menee nopeest, ens viikol pääsee lomaa alottaan :)
Tuli muute lähettyy viime ti katteleen etelän maisemii ja kotiuduin pe.. ei se etelä enää oo oikee mun juttu varsinkaa yksin reissates.. mut tulipaha vermo ainaki tutuks ja pari muuta kohdetta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30834385:
Moiks! :wave: :) kylläpäs aika menee nopeest, ens viikol pääsee lomaa alottaan :)
Tuli muute lähettyy viime ti katteleen etelän maisemii ja kotiuduin pe.. ei se etelä enää oo oikee mun juttu varsinkaa yksin reissates.. mut tulipaha vermo ainaki tutuks ja pari muuta kohdetta :D
:wave: :) - että kesää kohti vaan ja suurella sykkeellä ja lämpimällä sydämellä :kiss:

....ja pienikin matka tekee ihmeitä kyllä :)!
 
Voi että, ihana juttu kun tauti on takanapäin ja elo mallillansa...vauhtineen kaikkineen :D!

Mikäs on oma olotilasi ja jaksamisesi :hug: :kiss:?
Juu :D :hug:

Ihan hyvä, vähän vattassa velloo, mut se nyt on ihan normaalia. Sain aamupalan syötyä ja kahvitki juotua yms. Ens yöksi pääseekin jo hommiin sitte, nyt pitää vähä pestä pyykkiä ja ruokaakin koittaa laittaa. Yöllä vissiin kyllä ollu kuumetta, ko heräsin ihan tuskahikisenä.
 
Juu nii tekee :) tuli kyl tuos reissust miehen kans pikkunen konflikti.. punkkasin siskon luona..mut mies ei kovin välitä romaneist.. ja toisaalt tuntus et ois ollu vähä mustis, ku ilmotin pari tuntii enne lähtöö et ny meen muutto juttui järkkään etelään :)
 
Mitäs vikaa musiikissa on, hä :D?! Ja vallankin siinä, että sitä vielä osaa soittaakin? Jopa niin, että siitä tulee sekä itselleen että kuulijoille ja tanssijoille kiva mieli?

Höpöstöppönen taas :) :hug:
:kiss:

Olet ihana. Oikeesti.

Täs ny olis seuraavaksi tarjolla ens kuun alussa "humpansoittajien kokoontumisajot". Vapaamuotoinen ja - mielinen tapahtuma perinteen mukaisesti aina kesäkuun eka sunnuntai. Yleensä soitto on alkanut siitä sekunnista kun ensimmäinen soitin on saatu lauteille (eli ennen kuin olen ehtinyt paikalle) ja jatkuu tauotta vaihtelevin kokoonpanoin aamuneljään. Välissä rillataan ja saunotaan, mut humppa ei sen vuoksi ole katkennut.

Just laitoin kyselyn läheiseen äänentoistofirmaan, et millä rahalla lähtis tapahtumaan vuokralle pienet äänentoistokamat. Kas kun mullakin on pääsy vissiin kolmelle treenikämpälle mis sopivat kamat olis, mut ensin parikytä kilsaa väärään suuntaan ja sit yksin purkaminen, roudaaminen ja palatessa sama juttu ei o kauheen kivaa.

Mut Torvisen Showtekniikka Hämeenlinnasta ilmoitti, et he sponssaa tapahtuman!!! kun asia ei kummempaa vaadi kuin farkun perseeseen mahtuvat kamat ja hyvää tahtoa.

Soittaminen ja laulaminen (kirjoittaminen) on mulle semmoinen juttu, et se vaatii kipinän. Ilman sitä homma ainoastaan vituttaa. Mun kipinäni vaan on melko lailla hiipunut. Jos ny ensin maailmaan syttyisi värit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30834393:
Juu :D :hug:

Ihan hyvä, vähän vattassa velloo, mut se nyt on ihan normaalia. Sain aamupalan syötyä ja kahvitki juotua yms. Ens yöksi pääseekin jo hommiin sitte, nyt pitää vähä pestä pyykkiä ja ruokaakin koittaa laittaa. Yöllä vissiin kyllä ollu kuumetta, ko heräsin ihan tuskahikisenä.
Otapa kuitenkin mahdollisuuksien mukaan iisisti tämä työvuoros, ihan et vielä täydessä tikissä ole, joten...mutta hyvä kun helpolla pääsitte, luojan lykky :)!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30834398:
Juu nii tekee :) tuli kyl tuos reissust miehen kans pikkunen konflikti.. punkkasin siskon luona..mut mies ei kovin välitä romaneist.. ja toisaalt tuntus et ois ollu vähä mustis, ku ilmotin pari tuntii enne lähtöö et ny meen muutto juttui järkkään etelään :)
:hug:...nooo, se vain vahvistaa teijen suhdetta kun selvittelette yhdessä asioita ja menette eteenpäin :)
 
Mut sit kuitekin kaipaat välillä musisointia porukalla.

Mä en kyllä keksi, miksei niitä voisi yhdistää. Päinvastoinhan ne tukevat toisiaan. Äänekkään yhteiselon jäkeen on kiva olla yksin hiljaisuudessa.
Toi on asia joka on mahdoton ymmärtää.

Jos mulla on huvitus päällä, niin laulua ja hölmöä runonpätkää syntyy ihan lennosta. Vaivatta ja luonnostaan. Silloin saatan olla myös "sosiaalinen".
Sit kun ei, niin ei.
 
:kiss:

Olet ihana. Oikeesti.

Täs ny olis seuraavaksi tarjolla ens kuun alussa "humpansoittajien kokoontumisajot". Vapaamuotoinen ja - mielinen tapahtuma perinteen mukaisesti aina kesäkuun eka sunnuntai. Yleensä soitto on alkanut siitä sekunnista kun ensimmäinen soitin on saatu lauteille (eli ennen kuin olen ehtinyt paikalle) ja jatkuu tauotta vaihtelevin kokoonpanoin aamuneljään. Välissä rillataan ja saunotaan, mut humppa ei sen vuoksi ole katkennut.

Just laitoin kyselyn läheiseen äänentoistofirmaan, et millä rahalla lähtis tapahtumaan vuokralle pienet äänentoistokamat. Kas kun mullakin on pääsy vissiin kolmelle treenikämpälle mis sopivat kamat olis, mut ensin parikytä kilsaa väärään suuntaan ja sit yksin purkaminen, roudaaminen ja palatessa sama juttu ei o kauheen kivaa.

Mut Torvisen Showtekniikka Hämeenlinnasta ilmoitti, et he sponssaa tapahtuman!!! kun asia ei kummempaa vaadi kuin farkun perseeseen mahtuvat kamat ja hyvää tahtoa.

Soittaminen ja laulaminen (kirjoittaminen) on mulle semmoinen juttu, et se vaatii kipinän. Ilman sitä homma ainoastaan vituttaa. Mun kipinäni vaan on melko lailla hiipunut. Jos ny ensin maailmaan syttyisi värit.
No nih! Sitten tuohon tapahtumaan tarttumaan isosti ja suurella sykkeellä :)! Toihan kuulostaa kertakaikkisen hienolta - samanhenkistä porukkaa, musiikkia :heart:, rentoa yhdessä olemista kaiken maailman ihanien oheistoimintojen kanssa :)...

Ja mietipäs kuules sitä, miten paljon tommonen juttu sitten antaakaan niille seuraaville päiville :)! Tostahan saa potkua vaikka ja mihin juttuun! Vaikka siihen kirjottamiseenkin, aihioita varmasti ilmaantuu niin paljon, että hyvä kun hätinä ehdit niitä kirjoittamaankaan :D

Mitä tulee kipinään ja sen hiipumiseen niin...:hug:...toisinaan se vain on semmosta (laimeuden huippulause :snotty:). Mutta siinä olotilassa pitää vaan se tovi - tovi!! - miilustella ja toisaalta taas osata hyödyntää sekin, laittaa vaikka ylös niitä tummia sävyjään (sitä tiiä mitä helmiä sieltäkin sitten löytyy :)) - elämää on kuitenkin niin paljon jäljellä koettavaksi ja seikkailtavaksi :). Ja edelleenkin - väri se on se harmaakin :)

...itse asiassa siinä on hurjasti hopeaa mukana, ei huonoa siis ollenkaan :). Ja usko pois, kyllä sä vielä värit näät kun vain avaat sielus ja sydämes apposelleen :).

Se päivä tulee kyllä :) :hug::kiss:
 
Toi on asia joka on mahdoton ymmärtää.

Jos mulla on huvitus päällä, niin laulua ja hölmöä runonpätkää syntyy ihan lennosta. Vaivatta ja luonnostaan. Silloin saatan olla myös "sosiaalinen".
Sit kun ei, niin ei.
...mutta pitää ottaa huomioon, että toi on ihan hurjan luovaa ja siten myös kuluttavaa hommaa. Jokaiseen nuottiin ja sanan sävyyn kun kuitenkin vuodattaa tavalla tai toisella itseään, sitä ei voi välttää. Ja totta kai sitä silloin tekemisen innossansa myös ottaa kontaktia maailmaan ja kauhoo sieltä lisää aineksia ja elämyksi :). Tommoisen rutistuksen tiimoilta on kuitenkin jotenkin luonnollista myös se, että ne voimat hiipuvat ja ehtyvät eli silloin tarvitaan sitä etäisyyttä ja omaa rauhaa ja palautumista :).

Ei huonoa mun mielestä ollenkaan :).
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Otapa kuitenkin mahdollisuuksien mukaan iisisti tämä työvuoros, ihan et vielä täydessä tikissä ole, joten...mutta hyvä kun helpolla pääsitte, luojan lykky :)!
Juu, jos vaikuttaa kauheen kiireiseltä yö, nii pitää laittaa J vähän hommiin, oon sitä kovin koittanu kouluttaa (lue: pompottaa ja komentaa), nii enköhän mä saa sen auttamaan sitte :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30834468:
Juu, jos vaikuttaa kauheen kiireiseltä yö, nii pitää laittaa J vähän hommiin, oon sitä kovin koittanu kouluttaa (lue: pompottaa ja komentaa), nii enköhän mä saa sen auttamaan sitte :LOL:
No todellakin laitat :D! Olet itse sitten "vain" päällysmiehenä :)...
 
No todellakin laitat :D! Olet itse sitten "vain" päällysmiehenä :)...
Kait sitä itekki on pakko jotain tehä, ei voi toista laittaa tuplahommia tekeen, kun on joutunu nyt jo parina yönä tekeen ne munkin hommat, mutta ku ees vähän apua saa nii se on hyvä :) Kaikki on kritisoinu J:tä, ku se ei auta, eikä varsinkaan oma-aloitteisesti ja nytte ku mä oon tossa J&J porukassa ollu vuoden vaihteesta saakka ja nyttemmin jatkuvasti, niin pienellä komentelulla ja vastavuoroisella auttamisella oon saanu J:n tulemaan ihan oma-aloitteisesti auttamaan mua, oon myös muistanu kiittää, soveltanu siis lastenkasvatusta siihen (lapsihan sekin on, vasta 24) :D toinenkin J oli vähän hämmästyny, miten siitä tuollainen kuoriutuu pikkuhiljaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä