vierailija
Sinusta ei ole ketään puolustamaan. Olet nyrkillä tapettava hylkiö.Ai sä tarvitset naisia puolustamaan sua kun et itse kykene.
Sinusta ei ole ketään puolustamaan. Olet nyrkillä tapettava hylkiö.Ai sä tarvitset naisia puolustamaan sua kun et itse kykene.
Sut jätetään Venäjän armeijan *aiskattavaksi.Ai sä tarvitset naisia puolustamaan sua kun et itse kykene.
Outoa kun ympärilläni on paljon upseerisnaisia ja nuorissa myös lähes kaikki naiset ovat joko suorittamassa asepalvelusta tai suorittaneet asepalveluksen.Suomalaiset vellihousunaiset eivät halua käydä inttiä. Miksi?
"Palveluksen aloittaa Puolustusvoimien ja Rajalaitoksen joukko-osastoissa noin 12 000 uutta alokasta. Heistä 660 on vapaaehtoista asepalvelusta suorittavia naisia."Outoa kun ympärilläni on paljon upseerisnaisia ja nuorissa myös lähes kaikki naiset ovat joko suorittamassa asepalvelusta tai suorittaneet asepalveluksen.
Niille tytöille jotka uskonnon, aatteen, pelon, sairauden tai muun syyn vuoksi eivät voi astua asepalvelukseen suosittelen siviilipalvelusta.
Kyllä se löytyy kun asiasta tehdään päätös ettei kyse ole enää vapaaehtoisuudesta. Viimeisin artikkeli keskiviikon Maaseudun Tulevaisuudessa kertoi, että naisten kiinnostus maanpuolustukseen on lisääntynyt."Palveluksen aloittaa Puolustusvoimien ja Rajalaitoksen joukko-osastoissa noin 12 000 uutta alokasta. Heistä 660 on vapaaehtoista asepalvelusta suorittavia naisia."
Naisten innossa hakea armeijaan tapahtui nopea käänne – everstiluutnantti hakee selitystä sodasta
Uudet alokkaat aloittavat tänään palveluksensa. Naisten määrä on noussut Venäjän hyökkäystä edeltäneisiin lukemiin.yle.fi
660 tyttöä aloittaa intin ja 11000 tyttöä jättää intin väliin. Eipä näytä tytöiltä löytyvän maanpuolustustahtoa.
Etkö kykene syömään muuta kuin velliä? Hampaat menneet muutenkin huonojen elintapojen takia, kenties?