The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Juujuu, koirat on ihunia lutuisia kuolaturpia :heart:...ja mitä taas kissoihin tulee, niin :rolleyes:....taijankin olla ihan hiljaksiin :xmas:...:D
Koiruliinit on semmottia, että ne tarttee isännän. Ne tykkää tehdä mitä käsketään.
Siin mielessä tommoinen viikonlopputuuraus ei o kiva, koska kyseessä ei ole minun koirani, olen vaan sijaisruokkija ja - ulkoiluttaja.

Kisumirrit on aina asia erikseen. Ne tekevät joka tapauksessa mitä tahtovat milloin silmä välttää. Upeita otuksia ovat.
 
K
Koiruliinit on semmottia, että ne tarttee isännän. Ne tykkää tehdä mitä käsketään.
Siin mielessä tommoinen viikonlopputuuraus ei o kiva, koska kyseessä ei ole minun koirani, olen vaan sijaisruokkija ja - ulkoiluttaja.

Kisumirrit on aina asia erikseen. Ne tekevät joka tapauksessa mitä tahtovat milloin silmä välttää. Upeita otuksia ovat.
Miun kisumirri on päättänyt käyttää minnuu hyväkseen patjanaan. Koko ajan pitää maata sylissä. Liekkö olen liian pehmoinen :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Koiruliinit on semmottia, että ne tarttee isännän. Ne tykkää tehdä mitä käsketään.
Siin mielessä tommoinen viikonlopputuuraus ei o kiva, koska kyseessä ei ole minun koirani, olen vaan sijaisruokkija ja - ulkoiluttaja.

Kisumirrit on aina asia erikseen. Ne tekevät joka tapauksessa mitä tahtovat milloin silmä välttää. Upeita otuksia ovat.
..no kyllä mä yhden kuolaturvan tiiän, joka teki kyllä mitä tahtoi ja milloin tahtoi käskemättäkin vaikka silmä katsoiskin ..ja vallankin silloin :D...että rakkaita rapsutuksia vaan sinne pilvimaastoihin vöyhkänälle :heart:...

Mutta molemmat ovat rapsutuksellisen ihania :)....
 
Tere tulemast.

Tviitti ilmoitti häipyvänsä, Poikalan tyttökoulun rehtoria ei o pariin päivään näkyny, Arieksesta ei o tietoa, Pikkukaupunkilaisesta vielä vähemmän, Päätöntä ei ketjussa näy ja Kepsis vain satunnaisesti ja harvakseltaan. Pahaa jo belgäsin jääväni ihan yksin!!!
Ei se nyt ehdi kun pitää järjestää tyttökoulun kevätjuhlia....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä