The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa :wave:

Jahas jahas, täällä on taas perusmeininki. Aakoo tsihauttelee, Majuri on oma lyhytsanainen itsensä, FreezeCat on ekstaaseissa ja kaikki muut on kaksimielisellä päällä. Sovin siis hyvin joukon jatkoksi!

:O...:snotty:...missään staasseissa tässä oo...kun oon ollu melkein koko päivän sisäkattina niin jossain toi nyt rupee tuntumaan...ja pahus näkymäänkin :D

:wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
No täs meikäläisen nesteytyksessä on aina vaarana ylitankkaus. Tai siis liian pitkäkestoinen tankkaus. Yhden illan nesteytyksestä en aamulla kärsi, mut kestotankkauksesta sit on seurauksena jotain muuta kuin tukka- ja mahakipua.

Elikoista, ainaskin koirista ja kissoista mä tykkään. Yleensä tulen niiden kanssa toimeen mainiosti. Misut ny on oma lukunsa, ovat omalaatuisia ja mä tulen huomattavasti paremmin toimeen kelpo navettanartun kans kuin cityhihnakatin kans. Koirat taas yleensä toteavat, et " toi on vittumaisempi kuin mä" ja lisäksi mulla on purkinavaaja, niin juttu luistaa ihan mainiosti.
Tottapa kyllä...vaarana on aina joko se alinesteytys (varsinkin mulla mutta toisaalta....se ehkä suotavaakin :D) tai sitten se ylinesteytys. Kinkkistä se on. :|

Juujuu, koirat on ihunia lutuisia kuolaturpia :heart:...ja mitä taas kissoihin tulee, niin :rolleyes:....taijankin olla ihan hiljaksiin :xmas:...:D
 
IhQ
Nyt painun nukkumaan. Ihan hirveesti repii suuta, haukotuttaa ja silmät alkaa painumaan kiinni.
Nyt sit pidetään peukkuja sen akvaarion kans. Saatiin neuvo et pitäs peittää pimeeks koko höskä pariks päiväks. Hommattiin pari monnia sinne kans ja muutama muu fisu. Ja ne lamput. Ja vaihettiin paikkaa, nyt se on siellä minne aurinko ei paista. :)

Öitä ja kauniita unia!
:kiss: musmus..eiku pus!
 
Iltaa :wave:

Jahas jahas, täällä on taas perusmeininki. Aakoo tsihauttelee...
Mä kyl nykyään tsihauttelen vain milloin huvittaa.

Eron jälkeen yritin tosissani juoda itteni hengiltä, mut en joko osannut tai jaksanut.
Nykyinen tsihistelyni on siihen verraten kumminkin kevyttä kamaa ja harvenemaan päin. Melkein vois huolestua siitä, et mikä huvittaa jos ei edes ryyppääminen?
 
Hitsin pimpulat, kun on tyyriit nuo Jukka-tuotteen valmistavat Fortuna ja Korona -pelit. Tekis mieli hankkia, mutta ei tuohon hintaan. Itsellä oli lapsena Fortuna ja miehellä on ollut Korona. Mihin nekin lelut joutuneet, eipä ole tallessa enää.
No niin, ja siinäpä onkin sitten Toffolassa seuraava askartelu- paskartelupaikka :)...ihan otatte kahteelleen Mr Toffosen kanssa projektiksi "teemme ihan itse ja yhdessä"- aatoksella, niin a vot - syntyy kuules semmosta fortunaa ja koronaa että naapuritkin kadehtii :).....Uniikkia se olla pitää!!

Ja aattelepa sitä laatuaikaa, mitä siitä tulee....ja loppuhuipentumana sitten rentoutushetki maalauksien merkeiss...siis ihan saunomisen merkeissä (hikihän tommosessa sorvaamisessa tahtoo yleensä tulla)....

Hei, viikonlopun suunnitelmat valmiina :)!
 
No niin, ja siinäpä onkin sitten Toffolassa seuraava askartelu- paskartelupaikka :)...ihan otatte kahteelleen Mr Toffosen kanssa projektiksi "teemme ihan itse ja yhdessä"- aatoksella, niin a vot - syntyy kuules semmosta fortunaa ja koronaa että naapuritkin kadehtii :).....Uniikkia se olla pitää!!

Ja aattelepa sitä laatuaikaa, mitä siitä tulee....ja loppuhuipentumana sitten rentoutushetki maalauksien merkeiss...siis ihan saunomisen merkeissä (hikihän tommosessa sorvaamisessa tahtoo yleensä tulla)....

Hei, viikonlopun suunnitelmat valmiina :)!
Ootas kun mä luen tän ajatuksella. Tässä on jokin sek...aalisviritteinen sanoma kätkettynä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä