The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...meinasin ekaks että oot vilustunut ja pärskit siellä :snotty:...mutta sä teetkin pöpöjen karkoitushommaa siellä :D
Ei ny sentään.

Päivän kuulumisiin kuuluu pieni siivoustuuraus rakkaan pikkuliskon raksafirman piikkiin. Yhden verstaan sauna, kaks pesu- ja pukuhuonetta, neljä vessaa, keittiö ja pari käytävää. Muutaman tunnin homma, mut siinä tulee jano.

Niin ja ens viikonlopuksi mut on komennettu koiravahdiksi. Syssinpojan vahtikoiraa tarttee vahtia. Ja koska mulle on sama missä aikaani vietän, niin joudan koiravahtiin. Toivotaan, että siskonpojan nykyinen osoite ei ole toisella puolella kotolandiaa, vaik lupasi tulla noutamaan ja palauttaa. Mut ensi viikonloppuna selviää mitä kaikkea koiralle voi parissa päivässä opettaa.
 
Ei ny sentään.

Päivän kuulumisiin kuuluu pieni siivoustuuraus rakkaan pikkuliskon raksafirman piikkiin. Yhden verstaan sauna, kaks pesu- ja pukuhuonetta, neljä vessaa, keittiö ja pari käytävää. Muutaman tunnin homma, mut siinä tulee jano.

Niin ja ens viikonlopuksi mut on komennettu koiravahdiksi. Syssinpojan vahtikoiraa tarttee vahtia. Ja koska mulle on sama missä aikaani vietän, niin joudan koiravahtiin. Toivotaan, että siskonpojan nykyinen osoite ei ole toisella puolella kotolandiaa, vaik lupasi tulla noutamaan ja palauttaa. Mut ensi viikonloppuna selviää mitä kaikkea koiralle voi parissa päivässä opettaa.
Hoi, siellähän on urheiltukin hyvässä sykkeessä, jotta pitäähän se nesteytys hoitaa kuntoon kans :)...

...jaa-a, että kyllä koira koiran tuntee :rolleyes:....vaiii :D
 
Mutta kun tekee niin mieli. Ei sitä niin vaan lopeteta. Enkä ole päättänyt lopettaa.
Tässä muutenkin on huolia niin ei viitsi lopettamisesta stressata lisää.
:hug:....anna palaa vaan :xmas:...

No joo, ei sitä ehkä niin lopetetakaan - mistä mä mitään tiiän kun en ole ymmärtänyt tuohon tutustua :snotty: :) - eikä siitä ainakaan tartteis ottaa stressiä...mutta oon kuullut ja ymmärtänyt että lopetettuaan se elämä oikeesti maistuukin taas kaikinpuolin :)

Koetahan jaksella siellä :hug:...ja anna osa murheistas sille lehemälle...:) :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30833740:
Oiiiiiii!!!! Nyt Se tuli!! Nyt Se tuli!!!! Iiiikkkkk...ihunaaa :kiss: :heart:
*lähti tohkeissaan ja intopinkeen iloisena pomppimaan ja pirskahtelemaan ja heiluttelemaan pom- pomeja*


...(..pom-pomit on oikeesti kylläkin ilmapalloja :snotty:...mutta hätä- pom-pomeista menevät oikein hyvin :D)
 
Hoi, siellähän on urheiltukin hyvässä sykkeessä, jotta pitäähän se nesteytys hoitaa kuntoon kans :)...

...jaa-a, että kyllä koira koiran tuntee :rolleyes:....vaiii :D

No täs meikäläisen nesteytyksessä on aina vaarana ylitankkaus. Tai siis liian pitkäkestoinen tankkaus. Yhden illan nesteytyksestä en aamulla kärsi, mut kestotankkauksesta sit on seurauksena jotain muuta kuin tukka- ja mahakipua.

Elikoista, ainaskin koirista ja kissoista mä tykkään. Yleensä tulen niiden kanssa toimeen mainiosti. Misut ny on oma lukunsa, ovat omalaatuisia ja mä tulen huomattavasti paremmin toimeen kelpo navettanartun kans kuin cityhihnakatin kans. Koirat taas yleensä toteavat, et " toi on vittumaisempi kuin mä" ja lisäksi mulla on purkinavaaja, niin juttu luistaa ihan mainiosti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä