jooKASIKA!!!
:snotty:......:hug: :kiss:
(laitanko lisää hymiöitä )
Viimeksi muokattu:
jooKASIKA!!!
:snotty:......:hug: :kiss:
(laitanko lisää hymiöitä )
Ei ny sentään....meinasin ekaks että oot vilustunut ja pärskit siellä :snotty:...mutta sä teetkin pöpöjen karkoitushommaa siellä
...vallan...tässähän hämmentyi ihan :ashamed:, kun ootin että tulee semmonen melkein perinteinen "et " ..:snotty:...mutta täähän kävi ihan ylläripylläristä =)Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30833672:
Hoi, siellähän on urheiltukin hyvässä sykkeessä, jotta pitäähän se nesteytys hoitaa kuntoon kans ...Ei ny sentään.
Päivän kuulumisiin kuuluu pieni siivoustuuraus rakkaan pikkuliskon raksafirman piikkiin. Yhden verstaan sauna, kaks pesu- ja pukuhuonetta, neljä vessaa, keittiö ja pari käytävää. Muutaman tunnin homma, mut siinä tulee jano.
Niin ja ens viikonlopuksi mut on komennettu koiravahdiksi. Syssinpojan vahtikoiraa tarttee vahtia. Ja koska mulle on sama missä aikaani vietän, niin joudan koiravahtiin. Toivotaan, että siskonpojan nykyinen osoite ei ole toisella puolella kotolandiaa, vaik lupasi tulla noutamaan ja palauttaa. Mut ensi viikonloppuna selviää mitä kaikkea koiralle voi parissa päivässä opettaa.
No ei viiti :hug:..vaan nyt teetkin sen stopin .Viittiikö tupakalle mennä kun siitä tulee taas paha olo? :|
Mutta kun tekee niin mieli. Ei sitä niin vaan lopeteta. Enkä ole päättänyt lopettaa.No ei viiti :hug:..vaan nyt teetkin sen stopin .
Alkaa maistua elämä mansikalta ja mustikalta ja vaikka miltä !
Kauniita unikuvia :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30833717:Nyt mää lähen sinne nukkumaan. Öitä mussus :kiss:
Onko vieläkin puhe tupakasta???Mutta kun tekee niin mieli. Ei sitä niin vaan lopeteta. Enkä ole päättänyt lopettaa...
Onko vieläkin puhe tupakasta???
:hug:....anna palaa vaan :xmas:...Mutta kun tekee niin mieli. Ei sitä niin vaan lopeteta. Enkä ole päättänyt lopettaa.
Tässä muutenkin on huolia niin ei viitsi lopettamisesta stressata lisää.
Jotenkin luulen että saattoi olla kyse muista mieliteoistaOnko vieläkin puhe tupakasta???
Niitä on monenlaisia.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30833731:Jotenkin luulen että saattoi olla kyse muista mieliteoista
Öitä ja toivotaan, että tauti olisi jo helpottamassa :hug:.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30833717:Nyt mää lähen sinne nukkumaan. Öitä mussus :kiss:
aha...vallan...tässähän hämmentyi ihan :ashamed:, kun ootin että tulee semmonen melkein perinteinen "et " ..:snotty:...mutta täähän kävi ihan ylläripylläristä =)
Sä oot niin parantumaan päin :flower: :heart:.....
Niitä on monenlaisia.
Annakko mulle klementtiiniä?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30833737:Heittäkää ne röökit roskiin ja siirtykää nautiskelemaan klementiinejä :attn:
Oiiiiiii!!!! Nyt Se tuli!! Nyt Se tuli!!!! Iiiikkkkk...ihunaaa :kiss: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30833740:
Koko kilon tyrkkään sun yv boksiinAnnakko mulle klementtiiniä?
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30833750:Koko kilon tyrkkään sun yv boksiin
Hoi, siellähän on urheiltukin hyvässä sykkeessä, jotta pitäähän se nesteytys hoitaa kuntoon kans ...
...jaa-a, että kyllä koira koiran tuntee ....vaiii