Ihan tälleen väliaikatiedotteena: Taffelin cheese ballsit ei oo läheskään yhtä hyviä, kuin Estrellan. Nää ei edes kilpaile samassa sarjassa.
Oijoijoijoi....!!!....se body painting...vink vink...=)Miehellä alkoi vapaat ennen seuraavia yövuoroja. Tilasin ruokaa ja sanoi tekevänsä joku päivä parsaa ja risottoa ja kyytipojaksi hieman valkkaria ja jälkkäriksi jotain hyvää
=) :ashamed:Oijoijoijoi....!!!....se body painting...vink vink...=)
..en siis tykännyt tuosta jaksamisen kipuilusta...:hug:Mulla on tällä hetkellä henkinen jaksaminen aika pahasti vaakalaudalla, saas nähdä kuinka pitkään vielä jaksan täysijärkisenä tätä elämäntilannetta :snotty:
Onneks kuitenkin jonkinasteinen helpotus tulossa piakkoin, kun vähän vielä jaksaa pinnistää. Vuoden päästä taitaa olla ihan eri kortit mun pakassa :xmas:
Kannattaa katsella. Hintaa en varmaksi muistaOukkei, eli liikuskelen siellä sitten turistina ja kattelen kaikki mahdolliset paikat läpi
Onnistuu, no problemos
...jaaa ...eli asiaan kuuluvat vermeet ovat sitten näppien ulottuvilla...asiaaaa !!=) :ashamed:
Ahaa, täytyypä pitää silmät auki. Kattinen lähetti mut jo HairStoreen shampoo-ostoksille eli lisätään tuo listalle.Alkuperäinen kirjoittaja tää on hyvä harja;30832264:Tangle Teezer harja
No ei pahalta vaikuta tommonen sijoitus. Ja jos ei jostain kumman syystä mun pöwwöön tehoa, niin voishan se tuoda tulosta tirpanallaAlkuperäinen kirjoittaja tää on hyvä harja;30832275:Kannattaa katsella. Hintaa en varmaksi muista
Olisko ollut jotain 15e.
Niin, mies on kotona. Helpottaa huomattavasti...jaaa ...eli asiaan kuuluvat vermeet ovat sitten näppien ulottuvilla...asiaaaa !!
Joo. Aika oleellinen pointti kylläNiin, mies on kotona. Helpottaa huomattavasti
Niissä on myös niin kivoja värejä että varmaan lastakin houkutteleeNo ei pahalta vaikuta tommonen sijoitus. Ja jos ei jostain kumman syystä mun pöwwöön tehoa, niin voishan se tuoda tulosta tirpanalla
Joo, näin mä huomasin ja värit vaan ovat hyväksi . Ja varmaan siihen saa sen käsituntumankin muutaman kerran tiimoilta.Alkuperäinen kirjoittaja tää on hyvä harja;30832292:Niissä on myös niin kivoja värejä että varmaan lastakin houkuttelee
Mä kans tykkään partaisista miehistä.Onpas tolla Seanilla charmantti parta.
Tietenkään en kiinnittänyt tippaakaan huomiota C ZetaJonesin peppuun.
Mut miks täällä on sohva ihan kuolassa???
..mmmm...joo...mmmmm...niiin.....Mä kans tykkään partaisista miehistä.
Jep, vois jo vaikka vuosi vierähtää tässä . Ihan totta puhuen oon miettinyt, että pitäis varmaan hakea jotain päälääkkeitä itelle kohta :kieh:. Kun ei nää juustopallotkaan tehoa...en siis tykännyt tuosta jaksamisen kipuilusta...:hug:
Mutta toi loppuosa olikin sitten hienoa ..hyvä kun on isoja ja mielekkäitä juttuja tiedossa, mitä odotella . Se kyllä siivittää huonompienkin päivien yli.
Parrakkaat miehet on kuolan arvoisiaOnpas tolla Seanilla charmantti parta.
Tietenkään en kiinnittänyt tippaakaan huomiota C ZetaJonesin peppuun.
Mut miks täällä on sohva ihan kuolassa???
:hug:...elä suotta piinaa itteäs ja venytä äärimmilleen. Parempi hakea helpotusta ajoissa kuin että kärvistelee olossansa liian pitkälle. Tiiät kyllä itekin :hug: :kiss:Jep, vois jo vaikka vuosi vierähtää tässä . Ihan totta puhuen oon miettinyt, että pitäis varmaan hakea jotain päälääkkeitä itelle kohta :kieh:. Kun ei nää juustopallotkaan tehoa.
Jos vois auttaa :hug:Jep, vois jo vaikka vuosi vierähtää tässä . Ihan totta puhuen oon miettinyt, että pitäis varmaan hakea jotain päälääkkeitä itelle kohta :kieh:. Kun ei nää juustopallotkaan tehoa.
Mikä mun tisusiskolla on hätänä ?Jep, vois jo vaikka vuosi vierähtää tässä . Ihan totta puhuen oon miettinyt, että pitäis varmaan hakea jotain päälääkkeitä itelle kohta :kieh:. Kun ei nää juustopallotkaan tehoa.
Unikuvia :kiss:Öitä :wave:
Elämässä hankalia asioita, jotka ahdistaa ihan pirusti |OMikä mun tisusiskolla on hätänä ?
Toivottavasti selkiintyy ja helpottuu asiat mitä ikinä ovatkin.Elämässä hankalia asioita, jotka ahdistaa ihan pirusti |O
Onneks on tissisisko :kiss: