The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on tällä hetkellä henkinen jaksaminen aika pahasti vaakalaudalla, saas nähdä kuinka pitkään vielä jaksan täysijärkisenä tätä elämäntilannetta :snotty:

Onneks kuitenkin jonkinasteinen helpotus tulossa piakkoin, kun vähän vielä jaksaa pinnistää. Vuoden päästä taitaa olla ihan eri kortit mun pakassa :xmas:
..en siis tykännyt tuosta jaksamisen kipuilusta...:hug:

Mutta toi loppuosa olikin sitten hienoa :)..hyvä kun on isoja ja mielekkäitä juttuja tiedossa, mitä odotella :). Se kyllä siivittää huonompienkin päivien yli.
 
..en siis tykännyt tuosta jaksamisen kipuilusta...:hug:

Mutta toi loppuosa olikin sitten hienoa :)..hyvä kun on isoja ja mielekkäitä juttuja tiedossa, mitä odotella :). Se kyllä siivittää huonompienkin päivien yli.
Jep, vois jo vaikka vuosi vierähtää tässä :D. Ihan totta puhuen oon miettinyt, että pitäis varmaan hakea jotain päälääkkeitä itelle kohta :kieh:. Kun ei nää juustopallotkaan tehoa.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Jep, vois jo vaikka vuosi vierähtää tässä :D. Ihan totta puhuen oon miettinyt, että pitäis varmaan hakea jotain päälääkkeitä itelle kohta :kieh:. Kun ei nää juustopallotkaan tehoa.
:hug:...elä suotta piinaa itteäs ja venytä äärimmilleen. Parempi hakea helpotusta ajoissa kuin että kärvistelee olossansa liian pitkälle. Tiiät kyllä itekin :hug: :kiss:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä