The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa :wave: tämä ilta sujui ihmeen hyvin ja mieskin on kotona. Tirppa kertoi, että iltakiukuttelu johtuu kiukkujalasta. Kun astuu kiukkujalalla pesemään hampaita ja pitäisikin käyttää ilojalkaa. Looginen selitys, pyysin jatkossa arvon neitiä askeltamaan kylppäriin ilojalalla.
 
Iltaa :wave: tämä ilta sujui ihmeen hyvin ja mieskin on kotona. Tirppa kertoi, että iltakiukuttelu johtuu kiukkujalasta. Kun astuu kiukkujalalla pesemään hampaita ja pitäisikin käyttää ilojalkaa. Looginen selitys, pyysin jatkossa arvon neitiä askeltamaan kylppäriin ilojalalla.
Oiiih...kiukkujalka :heart:...ihana tyttö sulla siellä :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
:hug:...päivä kerrallaan menet etkä ajattele ollenkaan tuota putkeas sen kummemmin :). Kummasti se aina helpottuu kun sen maanantain saa selätetyksi...ja se maanantainkin vastaanottaminen ja sujuminen on siitä ajattelutavasta kiinni :)
Niin kai...mut en ole tottunut tälläseen kun ei mulla normisti ole näin. Muutaman kerran vuodessa voi olla. Eikä taida olla ees viikonloppusakaan mitään mitä odottais että olis joku porkkana roikkumassa kepin päässä.
 
Garmee pähkäily käsillä samalla kun viruttelen ja venyttelen ja vanuttelen itteäni...että kattoisko jääkiekkoa vai leffaa...jääkiekkoa vai Sean Connerya...jääkiekk..

Joo, kyllä mä siihen lätkään kallistun, vaikka voittaja taitaakin olla selvillä....Känädä =)
 
Niin kai...mut en ole tottunut tälläseen kun ei mulla normisti ole näin. Muutaman kerran vuodessa voi olla. Eikä taida olla ees viikonloppusakaan mitään mitä odottais että olis joku porkkana roikkumassa kepin päässä.
Mutta heiii...sä olit justiinsa pidennetyllä viikonloppuvapaalla :). Ja kerran sulla ei näitä useasti ole niin sissinä vaan kimppuun, kyllä selviät kuosissa :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä