Älä hyvän tähen mun tisseillä niitä yritä houkuttaa,ei ne sitten ainakaan tuu takasi:stick:tinkun tissit
Älä hyvän tähen mun tisseillä niitä yritä houkuttaa,ei ne sitten ainakaan tuu takasi:stick:tinkun tissit
Ihan varmasti tulee juoksujalkaa! :attn:Älä hyvän tähen mun tisseillä niitä yritä houkuttaa,ei ne sitten ainakaan tuu takasi:stick:
Saippuaiset tissitMun tisseillä sitte jotka on kohta märkänä. :xmas:
Ja nyt meen.
Autollaki pääsee eikä oo niin tarkkaa eksän sijainnin suhteen :xmas:Tiedätkö miten pääsee eksästä helpoiten yli?
Junalla.
Kauniita unikuvia :kiss:Mie taijan poistua unten maille ny. Öitä vaan jahka kömmitte..:kiss:
Oiiih...kiukkujalka :heart:...ihana tyttö sulla sielläIltaa :wave: tämä ilta sujui ihmeen hyvin ja mieskin on kotona. Tirppa kertoi, että iltakiukuttelu johtuu kiukkujalasta. Kun astuu kiukkujalalla pesemään hampaita ja pitäisikin käyttää ilojalkaa. Looginen selitys, pyysin jatkossa arvon neitiä askeltamaan kylppäriin ilojalalla.
:hug:...päivä kerrallaan menet etkä ajattele ollenkaan tuota putkeas sen kummemmin . Kummasti se aina helpottuu kun sen maanantain saa selätetyksi...ja se maanantainkin vastaanottaminen ja sujuminen on siitä ajattelutavasta kiinniVoi miten nyt jo masentaa,ens viikolla on 6työpäivää putkeen. En tykkää
Saippuaiset tissit
Niin kai...mut en ole tottunut tälläseen kun ei mulla normisti ole näin. Muutaman kerran vuodessa voi olla. Eikä taida olla ees viikonloppusakaan mitään mitä odottais että olis joku porkkana roikkumassa kepin päässä.:hug:...päivä kerrallaan menet etkä ajattele ollenkaan tuota putkeas sen kummemmin . Kummasti se aina helpottuu kun sen maanantain saa selätetyksi...ja se maanantainkin vastaanottaminen ja sujuminen on siitä ajattelutavasta kiinni
Jääkiekkoa!!!Miksei töllöstä tuu mitään katsottavaa?
Mä meen kattoo lätkää paikalliseen. :xmas:Garmee pähkäily käsillä samalla kun viruttelen ja venyttelen ja vanuttelen itteäni...että kattoisko jääkiekkoa vai leffaa...jääkiekkoa vai Sean Connerya...jääkiekk..
Joo, kyllä mä siihen lätkään kallistun, vaikka voittaja taitaakin olla selvillä....Känädä =)
Mutta heiii...sä olit justiinsa pidennetyllä viikonloppuvapaalla . Ja kerran sulla ei näitä useasti ole niin sissinä vaan kimppuun, kyllä selviät kuosissa !Niin kai...mut en ole tottunut tälläseen kun ei mulla normisti ole näin. Muutaman kerran vuodessa voi olla. Eikä taida olla ees viikonloppusakaan mitään mitä odottais että olis joku porkkana roikkumassa kepin päässä.
...jaa ...että pitkä päätyy..eiku tiskiinMä meen kattoo lätkää paikalliseen. :xmas:
Mulla on joskus ollut 6 päivän putki. Ei kiva. Aika raskasta. :|Voi miten nyt jo masentaa,ens viikolla on 6työpäivää putkeen. En tykkää