The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja tää on hyvä harja;30831801:
Kuivaan kanssa. Joskus suihkautan suihkupullosta harjaan vähän vettä tai suoraan hiuksiin jos on sähköiset.

On siitä myös joku pienempi matkakoko.

Tolla pienemmällä tuskin tekisin mitään, veikkaan et siinä kävis niin että se hukkuis mun afron sisään eikä ikinä löytyis :D
 
Boobabe
Onks sulla vaalennettu hiuksia? Mulla ainakin hoitoaine selvittää tosi hyvin takkuja, niin märän tukan saa helposti harjattua läpi, mutta yleensä jos on vaikka laitettu raitaa niin ne takkuuntuu helpommin.
En oo koskaan ollut blondi. Mulla on tumma tukka. Edellisestä värjäyksestä on yli vuosi aikaa. Eikä se koskaan kuivata hiuksia liikaa tai lisää takkuja. Mä käytän aina hoitoainetta pesun jälkeen. Pesen joka toinen päivä.
 
En oo koskaan ollut blondi. Mulla on tumma tukka. Edellisestä värjäyksestä on yli vuosi aikaa. Eikä se koskaan kuivata hiuksia liikaa tai lisää takkuja. Mä käytän aina hoitoainetta pesun jälkeen. Pesen joka toinen päivä.
Onks sulla kihara tukka? Tai sit sulla on vaan takkuisa hiuslaatu :D

Mulla takkuuntuu kuivana aika herkästi jos antaa olla luonnontilassaan semikiharana, ja varsinkin jos on laittanut suolasuihketta niin seuraavana päivänä on mahtava takkupallo niskassa |O. Suoristettuna ei takkuunnu.
 
Boobabe
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hoitoaineista tuli mieleeni....kertokaa nyt joku merkki minkä saa jättää hiuksiin,en oo löytänyt sellasii kun kaikki pitää pestä pois.Onko sellasia nykysin enää ??
Viimeks mun kampaaja laittoi mulle jotain, mutta mulla ei silloin ollut varaa sitä ostaa, enkä muista merkkiä enkä nimeä |O. Mutta saatana se oli kyllä hyvää.

Se oli sellaista, että pystyi käyttämään joko samanlailla kuin ihan tavallista hoitoainetta, eli laittaa shampoon jälkeen, antaa vaikuttaa ja huuhtelee pois, ja tälläinen käsittely sillä aineella riittää kerran-pari viikossa. Tai sitten voi ihan minimaalisen pienen määrän laittaa ennen käsittelyä, ja sen saa jättää hiuksiin.

Eipä tästä mitään apua kyllä ollut, kun en muista mitä se oli :D. Voiskin käydä hakeen sen tökötin joku päivä :D
 
Boobabe
Viimeks mun kampaaja laittoi mulle jotain, mutta mulla ei silloin ollut varaa sitä ostaa, enkä muista merkkiä enkä nimeä |O. Mutta saatana se oli kyllä hyvää.

Se oli sellaista, että pystyi käyttämään joko samanlailla kuin ihan tavallista hoitoainetta, eli laittaa shampoon jälkeen, antaa vaikuttaa ja huuhtelee pois, ja tälläinen käsittely sillä aineella riittää kerran-pari viikossa. Tai sitten voi ihan minimaalisen pienen määrän laittaa ennen käsittelyä, ja sen saa jättää hiuksiin.

Eipä tästä mitään apua kyllä ollut, kun en muista mitä se oli :D. Voiskin käydä hakeen sen tökötin joku päivä :D
Oliko sebastian, redken tai kerastase?
 
..hah :D...katopa kun oikeen aattelin tässä rauhassa tovin olla ennen kuin meillä alkaa perinteiset iltamat, niin...meilläpä onkin ipanat aatelleet aivan toisin ja ovatkin näemmä aikataulustaan etuajassa...

Niin tyypillistä :D...pukkaa pientä puhuttelua, nääs...
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä