The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tajusin just, että mehän ollaan täällä lähes vaan naisten kesken nyt, kun ruutis ja tweettikin hylkäs meidät. Saas nähdä kuinka pitkään aakoo jaksaa, vai onko vaan tyytyväisenä naisten keskellä :rolleyes:

pojan pitäis kyllä alkaa käydä useammin, että saadaan tasapainoa ketjuun.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja Boobabe
Tajusin just, että mehän ollaan täällä lähes vaan naisten kesken nyt, kun ruutis ja tweettikin hylkäs meidät. Saas nähdä kuinka pitkään aakoo jaksaa, vai onko vaan tyytyväisenä naisten keskellä :rolleyes:

pojan pitäis kyllä alkaa käydä useammin, että saadaan tasapainoa ketjuun.
Ihme katoamisii mut ei poika meitä hylkää. Se tykkää tytöistä :whistle:
 
...se olis tiedossa vielä kunnon venyttelyt, sillä onko kroppa hiukan makunen kaiken höykkyytyksen tiimoilta :D...oma ruoska, paras ruoska :rolleyes:...sekä siihen vielä tuon yhden juoksuttajan piiskaus...

Maksoi mulle sitten potut pottuina, kehveli. Poika sanoi mulle tässä että lähdetään happeilemaan ja otti fillarin allensa. "Mä meen ihan iisisti, sun tahtiin tällä..."...Juuu-u, verenmakuiseksihan se meni sitten loppumatkalta, kun laittoi sotkemaan semmosta vauhtia ja nauraa räkätti että ..."...nyt et ainakaan pysy mukana vaan sujuvasti perässä!!" :D

Mutta tulipahan irtiotot ja peesailut ja ryntäykset, ja ton ipanan kanssa on aina vaan niin kiva lähteä happeilulle, kun se tietää loistavia jutteluhetkiä ja ihan törkeetä nauramista :) :heart:
 
tää on hyvä harja
Alkuperäinen kirjoittaja tää on hyvä harja;30831769:



Tangle Teezer Suomi


Tuo on hyvä harja pitkille hiuksille. Takut aukeaa paremmin kuin tavallisella harjalla.
Ja muutenkin "luistaa" hiuksissa paremmin.
Onko Freezecat kokeillut tuollaista harjaa?
Kun puhuit pörröstäsi siitä tuo tuli mieleen :D
Ja hopeatoffeekin pitkistä hiuksista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tää on hyvä harja;30832049:
Onko Freezecat kokeillut tuollaista harjaa?
Kun puhuit pörröstäsi siitä tuo tuli mieleen :D
Ja hopeatoffeekin pitkistä hiuksista.
Heiii, juu en oo kokeillut mutta mielenkiinto on tuota kohtaan kyllä herännyt :). Ite asiassa oon yrittänyt tuota metsästääkin - kaikkee kannattaa kokeilla ;) - mutta toistaiseksi ei ole haaviin tärpännyt.

Mulla itellä on käytössä semmonen "harava" :snotty: :D...mutta onhan senkin kanssa tämän pehkon selvitteleminen sellaista että artikulaatiota pukkaa :D

Kiitti vaan muistutusvinkistä :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä