...mutta sepä tekee vaan kesää lähemmäksi .Taivaanranta on tummanpuhuva. Sateita tulossa.
Ja aina tulee se aurinkokin esille, jos vaikka hiljaksiin rupeis vaikka lämpenemäänkin....että pikkunen vink vink vaan sinne ilmojen haltijalle...
...mutta sepä tekee vaan kesää lähemmäksi .Taivaanranta on tummanpuhuva. Sateita tulossa.
Minne tweetti on karannut??!Tajusin just, että mehän ollaan täällä lähes vaan naisten kesken nyt, kun ruutis ja tweettikin hylkäs meidät. Saas nähdä kuinka pitkään aakoo jaksaa, vai onko vaan tyytyväisenä naisten keskellä
pojan pitäis kyllä alkaa käydä useammin, että saadaan tasapainoa ketjuun.
Näyttää taivas olevan tumma.Taivaanranta on tummanpuhuva. Sateita tulossa.
Muutama sivu takoperin kirjoitti jäähyväisviestit, mokoma...nuin saa mennä tekemään!!...että lopettelee tai ainakin vähentää palstailua..Minne tweetti on karannut??!
Hiivatti kun on ollut kiire elää live-elämää
Taitaa kuitenkin käydä harmaana plussalla. Taisin bongata hänet jostain ketjusta. :snotty:Minne tweetti on karannut??!
Hiivatti kun on ollut kiire elää live-elämää
Mulla on ollut kahden viikon putkia.Mulla on joskus ollut 6 päivän putki. Ei kiva. Aika raskasta. :|
No siksi just. En oo tottunut kun ei mulla oo tälläsii kun 2-3 kertaa vuodessa jos sitäkään. Nyt jo ajatuskin väsyttää. Ois ees jotain mitä odottaa viikolopulle niin vois mennä aika nopeemmin.Mulla on joskus ollut 6 päivän putki. Ei kiva. Aika raskasta. :|
No eikö ....ja voi noita nauruviiruja :heart:...Mmm, Connery
Kumpikin varmaan käy.Taitaa kuitenkin käydä harmaana plussalla. Taisin bongata hänet jostain ketjusta. :snotty:
Mä hyvä kun jaksan 5 päivää olla. Jatkuva väsymys ja selkäkivut ketuttaa.Mulla on ollut kahden viikon putkia.
...eeeeiiii täältä niin vaan poistuta vaikka kuinka tahoishaluis, nih!Taitaa kuitenkin käydä harmaana plussalla. Taisin bongata hänet jostain ketjusta. :snotty:
Itse ostin Prismasta.Heiii, juu en oo kokeillut mutta mielenkiinto on tuota kohtaan kyllä herännyt . Ite asiassa oon yrittänyt tuota metsästääkin - kaikkee kannattaa kokeilla - mutta toistaiseksi ei ole haaviin tärpännyt.
Mulla itellä on käytössä semmonen "harava" :snotty: ...mutta onhan senkin kanssa tämän pehkon selvitteleminen sellaista että artikulaatiota pukkaa
Kiitti vaan muistutusvinkistä !
No katos ...mä oon sitten ollu sokeana liikenteessä kun en ole bongannut. No ei olis kyllä eka kerta :snotty: ...Alkuperäinen kirjoittaja tää on hyvä harja;30832225:Itse ostin Prismasta.
Miksei se siihenkin kävisFreezeCat on tainnut puhua siitä toisesta pörröstä
Hemmetin ukotMuutama sivu takoperin kirjoitti jäähyväisviestit, mokoma...nuin saa mennä tekemään!!...että lopettelee tai ainakin vähentää palstailua..
Paheksun
...mutta minkäs teet :snotty:...
- saaplari sentään teijen kanssa....venyttele tässä sitten kun nauruhermoja kutittaaAlkuperäinen kirjoittaja tää on hyvä harja;30832228:Miksei se siihenkin kävis
Vaikka se pienempi versio
Eikö ookkin kummallisia tuuliviirejä?! Ja muka me naiset vaikeita ja hankalia...pah sanon mä.Hemmetin ukot
Mutta jäähän meille tui tui -majuri ja :kiss: AaKoo.
Ja tyttöporukalla voi pitää hyvinkin hauskaa
Ne oli jossain erikseen, ei siellä missä harjat yleensä. Tai mistä tiedän vaikka sielläkin olis mutta muualta osui mun silmään.No katos ...mä oon sitten ollu sokeana liikenteessä kun en ole bongannut. No ei olis kyllä eka kerta :snotty: ...
Pitääpä terästää katsetta seuraavalla kerralla, voishan tuota kokeilla
Mulla on tällä hetkellä henkinen jaksaminen aika pahasti vaakalaudalla, saas nähdä kuinka pitkään vielä jaksan täysijärkisenä tätä elämäntilannetta :snotty:Mä hyvä kun jaksan 5 päivää olla. Jatkuva väsymys ja selkäkivut ketuttaa.
Oukkei, eli liikuskelen siellä sitten turistina ja kattelen kaikki mahdolliset paikat läpiAlkuperäinen kirjoittaja tää on hyvä harja;30832251:Ne oli jossain erikseen, ei siellä missä harjat yleensä. Tai mistä tiedän vaikka sielläkin olis mutta muualta osui mun silmään.
Tuossa ei kyllä Prismaa mainita.
Tangle Teezer Suomi
Tangle Teezer harjaMikä on Prismassa?