The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Morjesta ja terkkui keskussairaalasta. Tänne tultii ko jätkän maha kramppaa. Lääkäri käski käymään ja sit vastaanoton hoitaja naama norsunvitulla kyselee et mitä me tänne tullaa kaikkia tartuttaan. Olipa ihana vastaanotto, niinku mä huvikseni ajelisin tossa tota 50km matkaa kipeen lapsen kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30832411:
Morjesta ja terkkui keskussairaalasta. Tänne tultii ko jätkän maha kramppaa. Lääkäri käski käymään ja sit vastaanoton hoitaja naama norsunvitulla kyselee et mitä me tänne tullaa kaikkia tartuttaan. Olipa ihana vastaanotto, niinku mä huvikseni ajelisin tossa tota 50km matkaa kipeen lapsen kanssa.
:hug:...voi hyvänen aika...toivottavasti pääsette pian lääkärin pakeille ja tilanne helpottuu...

Ja aivan asiaton hoitaja kyllä! Anna palautetta vaan, jos jaksat kaiken huolen keskellä...voimia :hug:!
 
:LOL: no joo, sellasilta noi pallot vähän näyttää kyllä, että voisivat olla vaikka korvasta peräisinkin...

Juuh, kyl tää tästä. Aika menee nopeesti ja pian tää vaihe mun elämästä on kaukainen ja paskainen muisto vain :xmas:
Joo ajattelin et ne toimis vähän niinku voltaren, "sinne, missä kipu on" :D

Niin se menee. Itellä kans tulossa hieman paska kesä, niin yritän vaan ajatella että Aika aikaa kutakin. This, too, shall pass. Jne.
 
Joo ajattelin et ne toimis vähän niinku voltaren, "sinne, missä kipu on" :D

Niin se menee. Itellä kans tulossa hieman paska kesä, niin yritän vaan ajatella että Aika aikaa kutakin. This, too, shall pass. Jne.
:hug:....no johan se nyt koettelemaan laittaa...eipä siinä, ei se elo aina suju mutta eteenpäin on vaan mentävä...

...ja kyllä sieltä sitten tulee se parempi hetki ja päiväkin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
...ja sitten tulikin aika tämän villasukkakattisen lähteä hipsimään kohti unilaivaa ja nappaamaan ne makoisat unikuvat silmäluomiensa taakse :)

Ja katos vaan, pöwwökin ehti vihdoin kuivua..tai no, on se vielä vähän kostea mutta olkoon. Mä keskityn nyt vain kalastelemaan niitä oikein hyviä unia :)

Nukkukaahan hyvin milloin ikinä nyt köllähdättekään :kiss:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30832612:
Juu toivotaan.. Nyt vaikuttaa pojat vähän paremmilta, mutta eipä oikeen mikään mee alas ja tuntuu, ettei vesikään pysy sisällä :/ Tää on niin ikävää, ku ei pysty oikeen mitenkään auttaa toisia :'(
:hug:...voi ei...pikaista paranemista sinne! Toi kyllä niin raastaa sisintä, kun näkee ja konstit tilanteen helpottamiseksi ovat rajalliset... Onko sulla siellä maitohappobakteeritabletteja?

Voimia ja lämpimiä ajatuksia kovasti :hug:...
 
Huomenia kaikille :kiss: :)

Sadepäivää on tarjottimella, just aloitteli tihkuttamisen mutta - jos ennustukset pitävät paikkaansa - se muuttuu piakoin pomppivaiseksi. Tirpanan kanssa taputellaan päivää, toinen on mennyt nappaamaan Petteri Punakuonolta nenukin eli nessuja tarvitaan ja kainaloispaikkaa...katotaan, miten tänään hehkutaan.

Monday- sanalla tyrkkäs tämmösen viisun :)
The Bangles - Manic Monday
https://youtu.be/SsmVgoXDq2w

Muikeeta maanantaita vaan :)
 
:hug:...voi ei...pikaista paranemista sinne! Toi kyllä niin raastaa sisintä, kun näkee ja konstit tilanteen helpottamiseksi ovat rajalliset... Onko sulla siellä maitohappobakteeritabletteja?

Voimia ja lämpimiä ajatuksia kovasti :hug:...
Ei mulla oo täällä muutakuin kuumelääkettä. Meillä ei oo ikinä ollu mahatautia, pitää olla tyytyväinen ja toivotaan, että seuraavaankin kertaan menee se 7 vuotta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä