The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30832632:
Ei mulla oo täällä muutakuin kuumelääkettä. Meillä ei oo ikinä ollu mahatautia, pitää olla tyytyväinen ja toivotaan, että seuraavaankin kertaan menee se 7 vuotta.
Hyvin ootte kyllä säästyneet moiselta. Ja jospa olisi muutoinkin sukkelavikkelää tapausta.

Nyt vain olette. Ja yritä kuitenkin saada jotain poikien sisälle, sitä mikä vähääkään maistuu, tiiätkin...ja jos et ite pääse niin pyydä jotain tuomaan puolestas niitä tabletteja, ne ovat kätevät kun rauhoittavat vatsaa...
 
Hyvin ootte kyllä säästyneet moiselta. Ja jospa olisi muutoinkin sukkelavikkelää tapausta.

Nyt vain olette. Ja yritä kuitenkin saada jotain poikien sisälle, sitä mikä vähääkään maistuu, tiiätkin...ja jos et ite pääse niin pyydä jotain tuomaan puolestas niitä tabletteja, ne ovat kätevät kun rauhoittavat vatsaa...
juu toivotaan, et on vikkelä tauti. Luultavasti noroa, sehän on yleensä raju, mutta menee nopeesti ohi. Oon juu koittanu tarjota ihan mitä vaan kelpaa, muttei uppoa, mut ehkä se tästä, ei oo ainakaan nyt oksenneltu enää. Itellä on sellanen olo, että saattaa tulla tai ei tule, mutta kun ei tiedä, onko se ihan vaan myötätuntotautia, vai saanko mäkin vielä osani.

Pitää pyytää, että toi poikien isä, vaikka käväsis apteekissa, kun pääsee töistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30832673:
juu toivotaan, et on vikkelä tauti. Luultavasti noroa, sehän on yleensä raju, mutta menee nopeesti ohi. Oon juu koittanu tarjota ihan mitä vaan kelpaa, muttei uppoa, mut ehkä se tästä, ei oo ainakaan nyt oksenneltu enää. Itellä on sellanen olo, että saattaa tulla tai ei tule, mutta kun ei tiedä, onko se ihan vaan myötätuntotautia, vai saanko mäkin vielä osani.

Pitää pyytää, että toi poikien isä, vaikka käväsis apteekissa, kun pääsee töistä.
...jospa se sulla olis sitä myötätunto- olotilaa, jotenkin olisin nyt siihen enempi kallellaan :hug:..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30832748:
Käväsin pikasesti apteekissa ja kaupassa. Nyt on popsittu tän päivän maitohappobakteerit.

Onneks ostettiin tolle tulevalle koululaiselle se luuri jo, nii uskalsin jättää pojat kotiin pikareissun ajaksi.
No niin, ja sitten vaan toipumista kohti :)!
 
Johan se pukkaa vettä taivaan täydeltä! Hain tuon yhden hurmurin koulusta, ja sitten tempastiin semmonen palauttava kruisailu :). Poika toimi mulla djnä eli kyllä jumpsutti kajarit ja matka taittui. Samalla oli kiva jutella ja päivitellä olotiloja, ihana kahdenkeskinen aika :heart:..kallisarvoinen :).

Nyt mä teen teetä ja istun alas :). Ja huokasen syvään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30833198:
Kiitti :hug:

Väsyttää ja viluttaa. Nälkäki olis ja kahvii tekis mieli, mut ehkä mä jätän suosiolla väliin ja tyydyn mehuun/veteen.

:hug:...ootko sä saanu yhtään levätyksi/nukutuksi poikien kanssa? Sua kutvotuttaa?..uskaltasitko sä ottaa edes vähän vaikka banskua?...jotta hiukan jotain energiaa saisit ja kohennusta...

Hyvä, että pojilla on jo olo parempaan päin :)
 
:hug:...ootko sä saanu yhtään levätyksi/nukutuksi poikien kanssa? Sua kutvotuttaa?..uskaltasitko sä ottaa edes vähän vaikka banskua?...jotta hiukan jotain energiaa saisit ja kohennusta...

Hyvä, että pojilla on jo olo parempaan päin :)
Joo mä nukuin tossa tunnin, kun pojat kattelee netflixistä lastenohjelmia, ovat ihan naatteja kumpikin, nyt toki ovat vähän syöneet. :)

Ei mua nyt just kuvotuta, tais tulla maha tyhjäks kerralla, mut vähän pelottaa se, että kun menee syömään nii tulee pikalähetyksenä takasin päin. Maha kyllä sattuu ilkeesti, taidan kyllä koittaa silti sitä banaania vähän syödä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30833208:
Joo mä nukuin tossa tunnin, kun pojat kattelee netflixistä lastenohjelmia, ovat ihan naatteja kumpikin, nyt toki ovat vähän syöneet. :)

Ei mua nyt just kuvotuta, tais tulla maha tyhjäks kerralla, mut vähän pelottaa se, että kun menee syömään nii tulee pikalähetyksenä takasin päin. Maha kyllä sattuu ilkeesti, taidan kyllä koittaa silti sitä banaania vähän syödä..
...voi ei, se pisti sutkin okselle :hug:...toi on kyllä niin tuttua sen jälkeen, ettei uskalla laittaa suuhun niin mitään, mutta...on sun nyt jotain vaan laitettava, ihan pikkasesti edes...sitä mitä mieles tekee. Siinä menee vaan niin nopeasti yllättävänkin heikkoon kuntoon ja vaikka joiskin ja pitäis kiinni nestetasapainosta niin se ei ihan riitä.

Ota vaikka yksi haukku sitä banskua. Se riittää. Voi teitä :hug:...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä