No hyi hitto!:xSittenhän se perse vasta repeiskin ko unohtaisit kesken kivan surinan, et mikä siellä vakosessa surisee :xmas:
Se otin osakin surisee mukavasti.:xmas:
No hyi hitto!:xSittenhän se perse vasta repeiskin ko unohtaisit kesken kivan surinan, et mikä siellä vakosessa surisee :xmas:
Suriseeko se silloinkin, jos sen teräosan poistaa? :xmas: Toihan sopis niin paljon paremmin naisille! 2 in 1 terä.No hyi hitto!:x
Se otin osakin surisee mukavasti.:xmas:
no mikä ettei, missä ja millon?Nimenomaan.
Hei voisko maaliskuun lopulle sopia miittiä?
Kyllä vain.=)Suriseeko se silloinkin, jos sen teräosan poistaa? :xmas: Toihan sopis niin paljon paremmin naisille! 2 in 1 terä.
Ai ei vai :ashamed: Oon myös kerran leikannu ittee saksilla häppäriin kun ajattelin vähän nipsiä kasvustoa lyhemmäksi :snotty:No ei kai sun nyt mitään partaveistä tartte käyttää.
Sheiverissähän sellaset "suojareunat" ainakin naisten mallissa. Ei sillä helpolla ihteensä viillä.
se surisee vain aavistuksen verranSuriseeko se silloinkin, jos sen teräosan poistaa? :xmas: Toihan sopis niin paljon paremmin naisille! 2 in 1 terä.
oisko sakset pikkusen eri kuin partahöylä :headwall:Ai ei vai :ashamed: Oon myös kerran leikannu ittee saksilla häppäriin kun ajattelin vähän nipsiä kasvustoa lyhemmäksi :snotty:
Sähköhammasharja mulla jo onkin, mutta sitä on tullut käytettyä pelkästään hampaiden suristamiseen :xmas:se surisee vain aavistuksen verran
sähköhammasharja on jo ärsympi
Kaikki vaan nauraa mun surkealle kohtalolle :'(Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30499508:Nyt meinasi mennä hedelmäsalaatit väärään kurkkuun .
Voi ristus! No mikään ihme että tollanen kammo tullu. Parempi että annat misterin hoitaa ajelut?Ai ei vai :ashamed: Oon myös kerran leikannu ittee saksilla häppäriin kun ajattelin vähän nipsiä kasvustoa lyhemmäksi :snotty:
Tipaton loppuu 19pv, niin sen jälkeen. Ja puolilas on isällään parittomina viikonloppuina. Niin arpa osuis vissiin maaliskuun vikalle viikonlopulle. Paikasta en osaa sanoa.no mikä ettei, missä ja millon?
Myö kuule mennään samaan hautaan tällä menolla. Omena väärässä kurkussa on aavistuksen vaikia hengitellä :snotty:.Kaikki vaan nauraa mun surkealle kohtalolle :'(
Tulkaa sit ees hautajaisiin, ja sirahvi vois kirjottaa muistokirjotuksen, ja paatte jotain nättiä päälle sitte kans, ja mun lempikukka on tummanpunainen neilikka.
Liian ärsy.:xmas:se surisee vain aavistuksen verran
sähköhammasharja on jo ärsympi
Pitääkö sheivata sääret ja toosa kans?Kaikki vaan nauraa mun surkealle kohtalolle :'(
Tulkaa sit ees hautajaisiin, ja sirahvi vois kirjottaa muistokirjotuksen, ja paatte jotain nättiä päälle sitte kans, ja mun lempikukka on tummanpunainen neilikka.
no eihän se ole ku kääntää harjaa 180 astetta ja ottaa uudet koordinaatit 3 vaaksaa alempaaSähköhammasharja mulla jo onkin, mutta sitä on tullut käytettyä pelkästään hampaiden suristamiseen :xmas:
Noita saa maistaa omaa lääkettään :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30499564:Myö kuule mennään samaan hautaan tällä menolla. Omena väärässä kurkussa on aavistuksen vaikia hengitellä :snotty:.
Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.........Pitääkö sheivata sääret ja toosa kans?
Eiku mun kuoppajaisiin pitää nimenomaan tulla luonnontilassa. More is more.Pitääkö sheivata sääret ja toosa kans?
saattas pian onnistuaTipaton loppuu 19pv, niin sen jälkeen. Ja puolilas on isällään parittomina viikonloppuina. Niin arpa osuis vissiin maaliskuun vikalle viikonlopulle. Paikasta en osaa sanoa.
Kilvetön kisakiree viriviri. Vaikkei hirveen viriä jokkiksessa saa olla, periaatteessa pitäs olla kadulle kelpaavaoot sitte kovempi mopoisti mitä mää kun mää en ole ajanu lainkaan kilpaa
oliks sulla verollinen katupyörä vai ihan oikee kisapeli?
Noita saa maistaa omaa lääkettään :kieh:
Oliks toi läpinäkyvä hepene tarpeeks nätti?Kaikki vaan nauraa mun surkealle kohtalolle :'(
Me voiaan nousta sit yhessä zompeilemaan ja kummitteleenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30499581:Just meinasin tarjota siulle viimesen aterian :vampire:.
Taitaa olla vähän vanhempi kuva kyseessä. Kasari?Alkuperäinen kirjoittaja täh;30499573:Mitä teillä tulee mieleen kun katotte tätä kuvaa ja kuvan henkilöitä?