Mulla on yks, on vieläki alkuperäsessa pakkauksessaan lähes mkahen vuoden jälkeenHöh, sulla ei sit tosiaan oo mitään suristimia
Oon niin tylsä pihtari etten anna ees sille.
Mulla on yks, on vieläki alkuperäsessa pakkauksessaan lähes mkahen vuoden jälkeenHöh, sulla ei sit tosiaan oo mitään suristimia
Mulla on yks, on vieläki alkuperäsessa pakkauksessaan lähes mkahen vuoden jälkeen
mähän sanoinHöh, sulla ei sit tosiaan oo mitään suristimia
no mutta kai se on hyvä olla varallaMulla on yks, on vieläki alkuperäsessa pakkauksessaan lähes mkahen vuoden jälkeen
Ihan varmasti on edes kännykässä värinämähän sanoin
Hyvä pointti. Taidan kumauttaa sillä murtovarasta naamaan, jos semmonen meille eksyy.no mutta kai se on hyvä olla varalla
en pidä sitä päälläIhan varmasti on edes kännykässä värinä
Niin tai jos teille vaikka joskus tulis koira, niin se vois olla sille hyvä purulelu.Hyvä pointti. Taidan kumauttaa sillä murtovarasta naamaan, jos semmonen meille eksyy.
Öitä :wave:mut nyt nukkumaan. Öitä ihanat :kiss:
Mää en kuuna päivänä huolis piskiä mun katon alle. Mutta naapurit olis varmaan mielissään, jos postilaatikon välityksellä lahjoisin niiden mopsia tommosella yllätykselläNiin tai jos teille vaikka joskus tulis koira, niin se vois olla sille hyvä purulelu.
Iltaa iltaa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30499758:Iltaa
Voisit tuoda mun postiluukkuun! Mun... kissat ois tosi mielissään :xmas:Mää en kuuna päivänä huolis piskiä mun katon alle. Mutta naapurit olis varmaan mielissään, jos postilaatikon välityksellä lahjoisin niiden mopsia tommosella yllätyksellä
Kiitos, olikin vähän rahalle tarvetta!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30499772:
Its a dealVoisit tuoda mun postiluukkuun! Mun... kissat ois tosi mielissään :xmas:
Vai pitäiskö sanoa mirri.. :snotty:
En kai . No asuithan sä samassa kaupungissa ja onhan tää hiton pieni kylä, että... en ihmettelis vaikka oisit nähnytkin jossain :xmas:Its a deal
Oot muuten hämärästi tutun näkönen, tuli siitä kuvasta mieleen.