Ou jeeMe voiaan nousta sit yhessä zompeilemaan ja kummitteleen
Ou jeeMe voiaan nousta sit yhessä zompeilemaan ja kummitteleen
En mää, mulla on ihan muut lelut sitä osastoa vartenno eihän se ole ku kääntää harjaa 180 astetta ja ottaa uudet koordinaatit 3 vaaksaa alempaa
Saa semmosenki laittaa mut ei oo pakkoOliks toi läpinäkyvä hepene tarpeeks nätti?
eli lailliset äänet jne...Kilvetön kisakiree viriviri. Vaikkei hirveen viriä jokkiksessa saa olla, periaatteessa pitäs olla kadulle kelpaava
Mulle tulee mieleen Seitsemän Väitöskirjan SamuraiAlkuperäinen kirjoittaja täh;30499573:Mitä teillä tulee mieleen kun katotte tätä kuvaa ja kuvan henkilöitä?
On vanha kuva, joo iso-arska tuossa keskellä, eikö sen pitänyt olla iso? No on se 188cm.Taitaa olla vähän vanhempi kuva kyseessä. Kasari?
Arskako se siinä?:O
Kuussatku, gixxeri tottakai. Tosin kyllä kokeilin myös Ducatia ja Kotarin kisamallia mutta ne oli isojen poikien vehkeitä, ei omiaeli lailliset äänet jne...
monta kuutioita?
Ei hammasharjaa kande takapuolessa käyttääkään.Sähköhammasharja mulla jo onkin, mutta sitä on tullut käytettyä pelkästään hampaiden suristamiseen :xmas:
600cc kikseri onki syheröisille radoille aivan makkeimmilleenKuussatku, gixxeri tottakai. Tosin kyllä kokeilin myös Ducatia ja Kotarin kisamallia mutta ne oli isojen poikien vehkeitä, ei omia
Mulla ei ollut takapuoli mielessä, mutta selvä . Vähän liian suolainen hinta tolleen seksileluksi :xmas:Ei hammasharjaa kande takapuolessa käyttääkään.
Joka perseentäristintä kaipaa joutuu asioimaan soitinkaupassa ja kysyä rummunlyöjille tarkoitettua buttkickeriä.
Fischer Amps Drum InEar Amp 2 - Buttkicker - Thomann Suomi
Sit rupes vanhemmiten kahvan kääntäminen pelottamaan eikä se ollu enää kivaa. Nykyään käyn radalla pari kertaa kesässä muttei tulis mieleenkään enää kisata600cc kikseri onki syheröisille radoille aivan makkeimmilleen
melkeen yhtä hyvä ko 650cc kotarin sumo
Ei ole.Ja onko tossa oikealla rautaleuka?
emmääkään niitä enduropolkuja ees jaksa enää koettaa mutta tykkään semmosista sorateistä mitä esim. ajetaan kisaa ralliautoillaSit rupes vanhemmiten kahvan kääntäminen pelottamaan eikä se ollu enää kivaa. Nykyään käyn radalla pari kertaa kesässä muttei tulis mieleenkään enää kisata
Täälläkinkö kokemuksen syvä persääni? :xmas:Ei hammasharjaa kande takapuolessa käyttääkään.
Joka perseentäristintä kaipaa joutuu asioimaan soitinkaupassa ja kysyä rummunlyöjille tarkoitettua buttkickeriä.
Toi on kiva ja monipuolinen laite :ashamed:Ei hammasharjaa kande takapuolessa käyttääkään.
En o koskaan ittelleni moista tärytintä kaivannut.Täälläkinkö kokemuksen syvä persääni? :xmas:
oon taustaillutJoko kaikki meni nukkumaan.
Menit testaan sähköhammasharjaa!oon taustaillut
en omista sellasta joten en mennytMenit testaan sähköhammasharjaa!
Höh, sulla ei sit tosiaan oo mitään suristimiaen omista sellasta joten en mennyt