Kiitos tästä mielikuvastaJust just, löydyn sitten joskus verenhukkaan menehtyneenä höylä kädessä ja sormi perseessä.
Kiitos tästä mielikuvastaJust just, löydyn sitten joskus verenhukkaan menehtyneenä höylä kädessä ja sormi perseessä.
Pystyrysä. Mulla oli kisa-aikoina nahkapuvun alla ton tapanen kokovartalopukuei tommonen täysin läpinäkyvä fishnet sovi kellekkään
Just just, löydyn sitten joskus verenhukkaan menehtyneenä höylä kädessä ja sormi perseessä.
niin on miesten mallissakinNo ei kai sun nyt mitään partaveistä tartte käyttää.
Sheiverissähän sellaset "suojareunat" ainakin naisten mallissa. Ei sillä helpolla ihteensä viillä.
No näköjäänNo sehän jäi tauolle
ooks vetäny rataa kyykyllä?Pystyrysä. Mulla oli kisa-aikoina nahkapuvun alla ton tapanen kokovartalopuku
Mun tissit ei mahdu siihen. : /
tää oliki noille pikkutytöilleMun tissit ei mahdu siihen. : /
Niinpä. Aika amatööri saa olla jos sheiverillä viiltää.No ei kai sun nyt mitään partaveistä tartte käyttää.
Sheiverissähän sellaset "suojareunat" ainakin naisten mallissa. Ei sillä helpolla ihteensä viillä.
Tuolla ei ole pahemmin e-kupeille asuja.tää oliki noille pikkutytöille
Hei, mää oon jo iso tyttö.tää oliki noille pikkutytöille
Just viime viikolla onnistuin tässä :ashamed:Niinpä. Aika amatööri saa olla jos sheiverillä viiltää.
Miesten mallissa on myös vibra mukana.:ashamed:niin on miesten mallissakin
Ei välitetä tosta. Me ollaan isoja ja aikuisia naisia.Hei, mää oon jo iso tyttö.
Sittenhän se perse vasta repeiskin ko unohtaisit kesken kivan surinan, et mikä siellä vakosessa surisee :xmas:Miesten mallissa on myös vibra mukana.:ashamed:
Mun venuksessa sitä ei ole.
Just just, löydyn sitten joskus verenhukkaan menehtyneenä höylä kädessä ja sormi perseessä.
Joo mut ihan vaan jokkistaooks vetäny rataa kyykyllä?
oon kokeillu sitä vipraa, ei ole mtn hyötyäMiesten mallissa on myös vibra mukana.:ashamed:
Mun venuksessa sitä ei ole.
No johan on!:O Venuksellako vetelit?Niinpä. Aika amatööri saa olla jos sheiverillä viiltää.
Nimenomaan.Ei välitetä tosta. Me ollaan isoja ja aikuisia naisia.
oot sitte kovempi mopoisti mitä mää kun mää en ole ajanu lainkaan kilpaaJoo mut ihan vaan jokkista
En mää muista enää millanen se oli, joku useampiteränen kuitenki. Kuva on reilu vuosi takaperin otettuNo johan on!:O Venuksellako vetelit?
Tää kysymys ei varmaan ollut pelkästään mulle osoitettuNimenomaan.
Hei voisko maaliskuun lopulle sopia miittiä?