Jos isoa puolta on uskominen ni miehetkin liputtaa pörrölle.ja silti kaikki miehet on aina posliinin perään.
Juuristus että sää näyttäsit hyvältä tossa
pörrö tai porsliini niin naimatta ei jääJos isoa puolta on uskominen ni miehetkin liputtaa pörrölle.
No sopiiko tollanen kenenkään kropalleKiva mutta ei sovi mun kropalle.
Puhut varmaan kokemusen syvällä persäänellä?ei sole konstikaan, onhan ihmisellä tunto sekä perseessä että sormissa
pörrö tai porsliini niin naimatta ei jää
sanokaa mun sanoneen
Ei ainakaan mun.No sopiiko tollanen kenenkään kropalle
Sopii kuvassa olevalle. Mä tarviin isojen tyttöjen koon.No sopiiko tollanen kenenkään kropalle
no suurin osa kuitenkin.Ei oo kaikki.
Sopii just sulle hyvin. Tuon ku puet päälle.. :xmas:Ei ainakaan mun.
no milläpäs muulla?Puhut varmaan kokemusen syvällä persäänellä?
Auuuu en uskalla leikkaan vielä jotain olennaisia osia pois |Oei sole konstikaan, onhan ihmisellä tunto sekä perseessä että sormissa
No kamoon, onhan siinä nyt välineitten terävyydessä vähän erooNo nääthän sä pyyhki pyllyskii.
kuokka oikeen käteen ja vasen käsi suojaa arkoja paikkojaAuuuu en uskalla leikkaan vielä jotain olennaisia osia pois |O
Yleisö pyörtyisSopii just sulle hyvin. Tuon ku puet päälle.. :xmas:
No siis menee kyllä päälle, mutta ei se hyvältä näytä . Eli ei sovi tolle mallillekaan mun mielestäni.Sopii kuvassa olevalle. Mä tarviin isojen tyttöjen koon.
Hmmm... Pukki reilussa kyykkyvatkuuasennossa repimässä perskarvojaan. Interesting.=)no milläpäs muulla?
mun /ce on niin karvanen että sillä ei kestä ajaa muutamaa päivää moottoripyörällä (jossa on satulana pätkä kakkosnelosta) ilman että sheivaa /cekoron posliiniksi
No sehän jäi tauolleMITÄ???
Täältä tuukkaan mitään zombeja!
Wääääääääääääääääääääääää!!!
Just just, löydyn sitten joskus verenhukkaan menehtyneenä höylä kädessä ja sormi perseessä.kuokka oikeen käteen ja vasen käsi suojaa arkoja paikkoja
EikäYleisö pyörtyis
No ei kai sun nyt mitään partaveistä tartte käyttää.No kamoon, onhan siinä nyt välineitten terävyydessä vähän eroo