BB
Tietyssä tilanteessa niitä ei paljo katella. Välillä nekin rehottaa.No joillekin miehille on aika turn off, jos naisella on karvaisemmat jalat kuin itsellä :snotty:
Tietyssä tilanteessa niitä ei paljo katella. Välillä nekin rehottaa.No joillekin miehille on aika turn off, jos naisella on karvaisemmat jalat kuin itsellä :snotty:
Seuraavan päivän mulla on punottanut, en useasti viitti epiloida.Jääkö pitkäksi aikaa punaset pilkut? Vaikka vissiin se on yksilöllistä.
Hohhoojaajaa pitäsköhän sitä poistaa jotain koipikarvojaki ennen etelänmatkailua. Misteri on uhannu ostaa mulle hameen nääs
Mä varmaan voittaisin säärikarvoissa, jos vaan uskaltaisin antaa niiden kasvaa . Alkaa vaan itsee häiritä sen verran aikaisessa vaiheessa, että pakko saada ne pois.Mulla on pitemmät käsikarvat ku misterillä, mutta säärissä se kyllä voittaa
Siis määhän en oo hameessa näyttäytyny vuosiin(tai kymmeniin), paitti viime kesänä yhtenä päivänä sekosin ku oli niin stanan kuuma. Kaverilta lainasin kolttua ja menin kyllä säärikarvat hulmutenSeuraavan päivän mulla on punottanut, en useasti viitti epiloida.
Vahaus tai sheivaus on ehkä enempi mieleen.
No pitäähän sitä etelämmässä vähän hameenhelmoja paukutella.=)
Ötökät ei pääse iholle kun on tarpeeksi suojamaastoa :xmas:.Emminä ossaa säärikarvoilla huiskia hyönteisiä pois, oonko jotenki avuton : /
Oih, se on ihana lehva!:heart:Taidan kattoo Holiday leffan.
No kulmat nyt on sentään helpohko huoltaa kun ovat naamassa. Mutta kiva alkaa hanukkaa seivaileen, eihän sinne ees nääMä oon onnekseni karvojen suhteen melko kitukasvuinen paitsi hiusten osalta. Ei tartte jatkuvasti hinkata sääriä tai nyppiä kulmia
ja silti kaikki miehet on aina posliinin perään.ihan turhaa hommaa mirkuilla tuo seivailu
ykskään pillu ei oo sen takia jääny naimatta
Paitsi täit ja satiaisetAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30499357:Ötökät ei pääse iholle kun on tarpeeksi suojamaastoa :xmas:.
ei sole konstikaan, onhan ihmisellä tunto sekä perseessä että sormissaNo kulmat nyt on sentään helpohko huoltaa kun ovat naamassa. Mutta kiva alkaa hanukkaa seivaileen, eihän sinne ees nää
Niin just |O. Tiiä mitä multimegavaarallisia tasmaniantäisatiashyppykuppatauteja tuolla etelän maassa on.Paitsi täit ja satiaiset
Ei kovin aerodymaamista.Siis määhän en oo hameessa näyttäytyny vuosiin(tai kymmeniin), paitti viime kesänä yhtenä päivänä sekosin ku oli niin stanan kuuma. Kaverilta lainasin kolttua ja menin kyllä säärikarvat hulmuten
Ei oo kaikki.ja silti kaikki miehet on aina posliinin perään.
No nääthän sä pyyhki pyllyskii.No kulmat nyt on sentään helpohko huoltaa kun ovat naamassa. Mutta kiva alkaa hanukkaa seivaileen, eihän sinne ees nää
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30499379:Säärikarvat hulmuten ja kansallispuvun taskut lepattaen
Mie oon väsy :ashamed:
Joo mites ois tällänen pikkujoulumekko Ladyshop yLöytyskö täältä jotain kivaa? Bongasin tuolta alekoodi ketjusta.
LadyShop - Korsetit, korseletit, Sukkanauhaliivit, Alusasut, Seksiasut, Rintaliivit, Alusvaatteet, Seksikk
Käsikopelo on varsin toimiva kikka .No nääthän sä pyyhki pyllyskii.
ristus että sää näyttäsit hyvältä tossaKatos vaan. Löytyy mun kokoa. Aika harvinaista.
Ladyshop Korsetit isot koot - - "UUTTA" Korseletti Picot Lace (1-4X)
Pikkasen on sellainen olo
nyt täytyy ottaa varovasti; oikein pelotaa että taas repee, eikä loppua näy, eikä kuulu.