Jos ei ole miestä tekemässä niin sitten voi itse tehdä sen.mä en tajua mikis naisten pitäs osata vaihtaa ne renkaat,toki se hyvä on jos osaa mutta mä en osaa ja aina löytyy joku joka ne vaihtaa. Tollaset pitäs opettaa autokoulussa,samoin kuin tankkaus ja pissapojan täyttö ja öljyn tarkistus.Noi mäkin sentäs osaan mutta renkaita en osaa vaihtaa ja sillä selvä.
kaikilta löytyy miehiä tuttava piiristään ja jos ei löydy niin huoltsikalla ne vaihtaa ainakin. miksi pitäs ite osata vaihtaa...ethän säkään ole edes korttia ajanut itelles.Jos ei ole miestä tekemässä niin sitten voi itse tehdä sen.
Meilläkin teboil yleensä vaihtaa. Mies kyllä osaa, muta ei viitsi kun tebiskalla sama homma tulee varttiin kymmenellä eurolla.harvat miehetkään enää nykyisin vaihtaa renkaita jos totta puhutaan
Pistä pikkupala minullekin!Söiskö jätskiä?
Voin kai silti keskustella asiasta? Mä vaan sitä että jos mulla olis auto niin tekisin sen itse. Ei ole mun veljelläkään autoa.kaikilta löytyy miehiä tuttava piiristään ja jos ei löydy niin huoltsikalla ne vaihtaa ainakin. miksi pitäs ite osata vaihtaa...ethän säkään ole edes korttia ajanut itelles.
Tässä vanilja-vadelmaa.Pistä pikkupala minullekin!
Just mietin et oispa vadelma! :vampire:Tässä vanilja-vadelmaa.
Just mietin et oispa vadelma! :vampire:
Minäkö? Nikin vaihdoin. On jo ties mones kerta.Mikäs Golden Cap tänne on eksynyt
Iltaa ketjuttajille.
Iltaa :kiss:Mikäs Golden Cap tänne on eksynyt
Iltaa ketjuttajille.
voit mutta vituttaa kun annetaan sitten kuitenkin ymmärtää että naisenkin pitäsi renkaat vaihtaa. ei se että on auto tarkoita sitä että pitäisi osata kaikki autoon liittyvä tehdä itse. jos mulla ei olis ketään joka ne vaihtais niin veisin huoltsikalle niin siellä vaihdettais. mut nyt mulla on isä,veli,kavereiden miehet,omat tutut jotaka ne voi vaihtaa joten mun ei tarvitse ja jos tienpäällä menee niin soitto tiepalveluun niin sieltä saa apua.Voin kai silti keskustella asiasta? Mä vaan sitä että jos mulla olis auto niin tekisin sen itse. Ei ole mun veljelläkään autoa.
No sori. En tarkoittanut sitä.voit mutta vituttaa kun annetaan sitten kuitenkin ymmärtää että naisenkin pitäsi renkaat vaihtaa. ei se että on auto tarkoita sitä että pitäisi osata kaikki autoon liittyvä tehdä itse. jos mulla ei olis ketään joka ne vaihtais niin veisin huoltsikalle niin siellä vaihdettais. mut nyt mulla on isä,veli,kavereiden miehet,omat tutut jotaka ne voi vaihtaa joten mun ei tarvitse ja jos tienpäällä menee niin soitto tiepalveluun niin sieltä saa apua.
tuntuu olevan. yksin viitti höpöttää.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30355059:Jopas tääl on hiljasta porukkaa...