The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mä en tajua mikis naisten pitäs osata vaihtaa ne renkaat,toki se hyvä on jos osaa mutta mä en osaa ja aina löytyy joku joka ne vaihtaa. Tollaset pitäs opettaa autokoulussa,samoin kuin tankkaus ja pissapojan täyttö ja öljyn tarkistus.Noi mäkin sentäs osaan mutta renkaita en osaa vaihtaa ja sillä selvä.
 
mä en tajua mikis naisten pitäs osata vaihtaa ne renkaat,toki se hyvä on jos osaa mutta mä en osaa ja aina löytyy joku joka ne vaihtaa. Tollaset pitäs opettaa autokoulussa,samoin kuin tankkaus ja pissapojan täyttö ja öljyn tarkistus.Noi mäkin sentäs osaan mutta renkaita en osaa vaihtaa ja sillä selvä.
Jos ei ole miestä tekemässä niin sitten voi itse tehdä sen.
 
Voin kai silti keskustella asiasta? Mä vaan sitä että jos mulla olis auto niin tekisin sen itse. Ei ole mun veljelläkään autoa.
voit mutta vituttaa kun annetaan sitten kuitenkin ymmärtää että naisenkin pitäsi renkaat vaihtaa. ei se että on auto tarkoita sitä että pitäisi osata kaikki autoon liittyvä tehdä itse. jos mulla ei olis ketään joka ne vaihtais niin veisin huoltsikalle niin siellä vaihdettais. mut nyt mulla on isä,veli,kavereiden miehet,omat tutut jotaka ne voi vaihtaa joten mun ei tarvitse ja jos tienpäällä menee niin soitto tiepalveluun niin sieltä saa apua.
 
voit mutta vituttaa kun annetaan sitten kuitenkin ymmärtää että naisenkin pitäsi renkaat vaihtaa. ei se että on auto tarkoita sitä että pitäisi osata kaikki autoon liittyvä tehdä itse. jos mulla ei olis ketään joka ne vaihtais niin veisin huoltsikalle niin siellä vaihdettais. mut nyt mulla on isä,veli,kavereiden miehet,omat tutut jotaka ne voi vaihtaa joten mun ei tarvitse ja jos tienpäällä menee niin soitto tiepalveluun niin sieltä saa apua.
No sori. En tarkoittanut sitä.
 
Mä oon ainaki aina vaatinu iteltäni sen verran, että siten pitää asiat opetella, ettei tarvii olla kestään riippuvainen. Renkaiden vaihdot, jopa öljyn vahto tarpeen mukaan onnistuu. Työkalut pysyy kädessä ja hajulukonki pystyy putsaamaan. Kuitenkaan mä en niitä tee, jos mulla on niille joku muu tekijä :saint: Mutta ne luonnistuu kyllä multa.

Mua suoraan sanottuna vähän ihmetyttää uusavuttomat ihmiset, joilla menee sormi suuhun jo siitä, että lamppu on kotoa palanut.
 
Mä kyllä osaan vaihtaa renkaat mutta koska olen laiska paska ajoitan yleensä huollon renkaanvaihtoaikaan ja vaihdatan samalla.

Kaikki ipanat on pistetty kans opettelemaan renkaanvaihto niin eivät oo sormi suussa jos sattuu gummi puhkeemaan tien päällä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä