Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä on,jos joku sattuu haukkumaan toista kirjoittajaa niin kyllä kyseessä on fanit.
Kyllä on,jos joku sattuu haukkumaan toista kirjoittajaa niin kyllä kyseessä on fanit.
Tämä ei tullut keltään fanilta:

Ööö..... Maa kutsuu idioottia! Onko kukaan kotona???? Ding dong ja pimpeli pom! Mitäköhän viiniä sinä olet dipannut pikku herneaivoihisi, kun et selkeästikään ymmärtänyt minun kommenttia??!! En ole nyt noita viimeisimpiä Janne-fanien räyhäämisiä edes lukenut.... Mutta selvennänpä nyt sitten sinullekin pikku imbesilli yhden asian. Minun kommenttini ei koskenut jotain sähköposteja tai yksityisviestejä joita Janne saa. Minä tarkoitin että kun me Janne-vihaajat annamme TÄÄLLÄ, Kaksplussan keskustelupalstalla Jannesta epämiellyttävää kritiikkiä, niin hysteeriset Janne-fanit tuomitsee ne viestit VIHAPUHEEKSI! Ja ovat jo selvittämässä kirjoittajien ip-osotteita ja ottamassa yhteyttä poliisiin. Nämä muut julkkikset saa näitä "Toivon että kuolet" viestejä. Onko täällä puhuttu Jannesta samaan tyyliin?! Aivan!! EI OLE!!! Täällä naureskellaan vaan Jannen naurettaville bisnesvirityksille, irvaillaan hänen jokapäiväisestä makaronilaatikon syömisestä jne. On kuulkaas aika kaukana vielä vihapuheesta tällaiset kommentit!!! Ja kuten sanoin, minun kommentti koskee tätä Kaksplussan keskustelua! Siitä en tiedä mitä p*skaa Jannen sähköpostiin tuutataan.
 
vierailija
Ihmettelen kun viestit itsestsi monikossa, ei ole pakollista osallistua jos ei kiinnosta saman jauhaminen. Ei taida Jannesta olla oikein aiheita kun ei tv esiinny.
Ei vaan ihmiset keskustelupalstoilla tietää ihmiset haukkuu ihmisiä. Ja etpä sinäkään mitään Jannesta näytä kirjoittavan, että miksi edes kirjoitat täällä ylipäätään? Vastailet vain, et aloita mitään Janne keskustelua. Jauhat samaa että täällä haukutaan. No aloita joku keskustelu itse.
 
vierailija
Ei vaan ihmiset keskustelupalstoilla tietää ihmiset haukkuu ihmisiä. Ja etpä sinäkään mitään Jannesta näytä kirjoittavan, että miksi edes kirjoitat täällä ylipäätään? Vastailet vain, et aloita mitään Janne keskustelua. Jauhat samaa että täällä haukutaan. No aloita joku keskustelu itse.
Tai mene Ylilaudalle. Siellä keskustellaan. Jos keskustelua haluat miehestä.
 
vierailija
Miksi tuo pitkä ilkeä viesti pitää toistaa ?
Siksi että menee perille mitä vihaaja täällä kirjoittaa, kun täällä on sanottu että ne on ainoastaan fanit jotka haukkuu ihmisiä. Mutta ei tainnut vieläkään mennä perille koska jos olisi mennyt, et olisi kysynyt. Oliko liian rankkaa luettavaa? No tämmöstä täällä tapahtuu ja kirjoitetaan. Tervetuloa nykyaikaan ja nettipalstoille.
 

Yhteistyössä