Mul ois tsihiä, mutten voi juoda, ku aamusti otin viimisen antibiootin. On sellasta mikä tekee antabusreaktion jos ottaa alkoholia sen kanssa. Apteekkariki varotteli, että ei saa ees yhtä liköörikarkkia syödä niiden kanssa...Mä söin jo kaikki suklaat eikä tsihejäkään oo. Tylsää.
Eipä ne tsihit sun jääkaapissa mua autaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30355113:Mul ois tsihiä, mutten voi juoda, ku aamusti otin viimisen antibiootin. On sellasta mikä tekee antabusreaktion jos ottaa alkoholia sen kanssa. Apteekkariki varotteli, että ei saa ees yhtä liköörikarkkia syödä niiden kanssa...
Mutta niissä autossa on sitä paikkausvaahtoa, hyvähän sitäki olis osata käyttää. Helpompi ja nopeempihan se on, ku alkaa vaihtaan rengasta pikatien varressa vesi/räntäsateella.lähellekkään kaikissa autoissa ei muuten enää ole vararenkasta
Mä oon käyttäny kerran ja se kyllä ainaki toimimahtaakohan noi paikkavaahtotsydeemit ajaa asiaansa
ei oo joutunu vielä kokeileen
Mä oon laittanu vararenkaan konttiin kun en jotenkin luota moisiin vaahtoihinmahtaakohan noi paikkavaahtotsydeemit ajaa asiaansa
ei oo joutunu vielä kokeileen