ai sää puhuit junasta no siihen nyt ainakaan osais.Elä nyt jumalauta, tässä on 12 vaunuaki, mullahan menis ikä ja terveys |O
älä tökino jos ei passaa niin pitäkää tunkkinne :stick:
No junassahan mää oon tässä istunuai sää puhuit junasta no siihen nyt ainakaan osais.
Mä oon ottanut lääkkeen vaikka olen sihautellut.Voi tulipas kinkkinen pulma...päätä särkee toispuoleisesti eli migge oireita mutta jos otan tabun niin ei voi tsihistellä ja just nyt maistuis tsihi. ja jos en ota niin sitte se voi pahentua.
en mä kolmiolääkkeiden kanssa ota alkoholiaMä oon ottanut lääkkeen vaikka olen sihautellut.
Eiku nimenomaan sää saat pitää tunkkisno jos ei passaa niin pitäkää tunkkinne :stick:
Eikö tavis särkylääke auta?en mä kolmiolääkkeiden kanssa ota alkoholia
ei,mulla on ihan lääkärin määräämät migreenilääkkeet ja tavis särkylääkkeet ei auta tuon taivaallista.Eikö tavis särkylääke auta?
Ok, mulla ei ole migreenilääkkeitä. Kun sahalaitaa tulee silmään niin otan lääkkeen. Ei tuu pää niin kipeäksi.ei,mulla on ihan lääkärin määräämät migreenilääkkeet ja tavis särkylääkkeet ei auta tuon taivaallista.
mut kaikilla ei ole:stick:Mulla on mies sitä varten että se huoltaa auton ja ajaa nurmikon.
Hahaa.. Helppoa.. Kunhan et oo se mies..Mulla on mies sitä varten että se huoltaa auton ja ajaa nurmikon.
Eikä ole.Mitä se tinkku tökkii. Ilmoitin krutille joka haki naisten selkärankaa, että renkaan vaihto ON miesten työ. Siippojen ja isien, veljetkin käy.
osaatko sä vaihtaa renkaat?Ei siihen miestä tarvita. Kyllä nainenkin voi tehdä sen.
:vampire:laita ukko niin sitte on
Mä jo sanoin että ei tarvi osata kun ei ole autoa. Ei edes korttia. Vaihtaisin toki jos mulla olis auto.osaatko sä vaihtaa renkaat?
Todellakin onEikä ole.